goldi Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Dokładnie turbinka do czyszczenia a co do wstawienia logów to tu masz stronę przez którą logi ładnie wrzucasz na forum http://rtnet.pl/vaglog/ ale poczytaj jest wszystko opisane w dziale diagnostyka vag
kamiloA4 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Opublikowano 23 Lutego 2010 Dzisiaj podmieniłem N75 i nie wyrzuca trybu awaryjnego... i sam nie wiem co robić, czyścić turbo czy nie..., a może teraz wstawić logi?
Kowi87 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Dzisiaj podmieniłem N75 i nie wyrzuca trybu awaryjnego... i sam nie wiem co robić, czyścić turbo czy nie..., a może teraz wstawić logi? wstaw logi, bo aż jest sam ciekaw bo też mam problem z przeładowaniem w jakims tam stopniu ale auto zapierdziela mimo to jak wściekłe a trybu awaryjnego nie ma, to porównam i moze ja sie zdecyduje na podmianke N75
goldi Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Pojezdzij trochę daj mu w palnik i zobaczmy czy nie będzie wpadał w tryb awaryjny
Kowi87 Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Pojezdzij trochę daj mu w palnik i zobaczmy czy nie będzie wpadał w tryb awaryjny jeśli chodziło o mnie to codziennie go upalam ostatnio, musze zrobić logi teraz i sprawdzić czy sie czasem cos nie poprawilo
Wihajster Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Dzisiaj podmieniłem N75 i nie wyrzuca trybu awaryjnego... i sam nie wiem co robić, czyścić turbo czy nie..., a może teraz wstawić logi? te zawory praktycznie nigdy nie padaja w AFN co innego w 1Z.Czysty przypadek,że nie wpada w tryb awaryjny....zrób logi i dostaniesz odpowiedz na swoje pytanie
letallec Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Z logow wyglada na problem z doladowaniem, na pewno nie z przeplywka. Czy mozesz je zrobic porzadnie i od razu caly komplet? Rowniez BS. Zmieniajac N75 ruszyles tez kabelkologie i przewody, co moglo sie przelozyc . Wroc do starego i sprawdz jak bedzie sie sprawował.
kamiloA4 Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 Z logow wyglada na problem z doladowaniem, na pewno nie z przeplywka. Czy mozesz je zrobic porzadnie i od razu caly komplet? Rowniez BS. Zmieniajac N75 ruszyles tez kabelkologie i przewody, co moglo sie przelozyc . Wroc do starego i sprawdz jak bedzie sie sprawował. Tzn. jak miałem tryb awaryjny to szukałem przyczyny wszędzie i wtedy znalazłem jeden wężyk podciśnieniowy przy N75 który był pęknięty, wtedy zmieniłem go i nic nie pomogło, teraz podejrzewam że przez tą nieszczelność zabrudziło N75 od środka i źle sterował. Dzisiaj zrobiłem ok 150km na drugim zaworku i ani razu nie wpadł w tryb awaryjny. Fakt faktem że auto za dobrze nie śmiga, ale od zawsze tak chodziło, a przepływkę mam dobrą? Co wg. Ciebie znaczy zrobić porządnie logi i co to jest BS. Przepraszam za może głupie pytanie ale te logi co tu wstawiłem to były moje pierwsze logi i inaczej ich robić nie umiem.
bish - kopt Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 BS - Basic Settings, jedna z metod diagnostyki - statyczna, np w grupie 011 Basic Settings diagnozujesz wysterowanie turbiny, logujesz 011BS i w tym momencie kierownice w turbinie będą sie cyklicznie przestawiać poczytaj sobie tu: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
letallec Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Przeplywke zostaw w spokoju, bo mierzy poprawnie. Tutaj tez jest to pieknie opisane: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
Wihajster Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 BS - Basic Settings, jedna z metod diagnostyki - statyczna, np w grupie 011 Basic Settings diagnozujesz wysterowanie turbiny, logujesz 011BS i w tym momencie kierownice w turbinie będą sie cyklicznie przestawiać poczytaj sobie tu: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752 obawiam sie , że w jego roczniku może sie nie dać zalogować 011BS co nie znaczy ,że nie ma spróbować
goldi Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Nie da się u mnie z początku roku 97 też sie nie da.Dodam tak od siebie że po ostatniej diagnozie AJM wyszło turbinka do czyszczenia turbina została zregenerowana kompletnie 1000 zł ale niestety doszedł do tego przepływomierz powoli zaczyna siadać i autko nie ma takiego buta.Dzisiaj podmienia przepływomierz i zobaczymy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się