Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Płyn hamulcowy ATE DOT4 TYP 200 czy moze ATE DOT4 SL.6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

jak w temacie czym dokladnie sie roznia te dwa plyny?. czy sl.6 sie nadaje do ukladow z samym abs'em?(w instrukcji esp ...) jakies pol roku temu wymienilem go(sam abs) i pojawil mi sie teraz wyciek(jescze nie zlokalizowalem) ,zastanawiam sie czy ma to jakis zwiazek

wszedzie jest napisane ,ze jest on bardziej rzadki i moze sie nadaje do nowszych konstrukcji? moje auto jest z 97r a4 b5 :) moze lepiej tu zastosowac typ 200?

Pozdrawiam

[mod]Proszę stosować prefix - kolejne niezgodne z regulaminem tematy polecą do kosza[/mod]

Opublikowano

Cyt.

W pojazdach produkowanych do roku 1990 zalecamy stosowanie płynu hamulcowego ATE G (DOT 3), albo ATE SL, od 1990 r. powinno się zalewać auta płynem hamulcowym ATE SL 6 lub ATE DOT4 Typ 200. Do roku 1990 czas wymiany płynu wynosił 1 rok, w pojazdach po 1990 r. płyn hamulcowy należy wymieniać co 2 lata. Wyjątkiem są te pojazdy, które na nakrętce zbiorniczka wyrównującego mają zaznaczone - tylko DOT3. Te pojazdy należy zalewać tylko płynem klasy DOT3.

Ja mam zalany SL6, a nie mam ESP i jest :good:. To czy zalejesz "SL6" czy "TYP200" jest według mnie obojętne, ważne tylko jest to żeby go wymieniać co dwa lata

Opublikowano

takich cytatow z gazetki to czytalem wiele, ale chodzi mi o dokladna specyfikacje czy jest on tylko do ukladow abs esp itd... czy moze byc z powodzeniem stosowany do zwyklych ABS'ów dokladnie nikt nie napisal, a ze bedzie dzialac tu i tu to ja tozumiem. zwyklum dot 3 zalejemy i bedzie tez dzialac

Opublikowano

takich cytatow z gazetki to czytalem wiele, ale chodzi mi o dokladna specyfikacje czy jest on tylko do ukladow abs esp itd... czy moze byc z powodzeniem stosowany do zwyklych ABS'ów dokladnie nikt nie napisal, a ze bedzie dzialac tu i tu to ja tozumiem. zwyklum dot 3 zalejemy i bedzie tez dzialac

to następnym razem głupich pytań nie zadawaj tylko zalewaj DOT 3

a potem zobaczymy :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Jak się naczytałeś

...takich cytatow z gazetki to czytalem wiele...

to po ch..a się jeszcze pytasz ?????????

:strzal: :strzal: :strzal:

Opublikowano

witam

Nie denerwuj sie facet widze,ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem, nie moj problem. odpowiedzi oczekuje od tych co znaja wlasciwa odpowiedz na pytanie a nie gdzies cos uslyszeli i pisza spoko zalewaj...

Pozdro

Opublikowano

nie wiem po co jest to forum jak co niektorzy stosuja cytaty z gazet ktore kazdy moze wyczytac czy np. slyszeli albo neguja jakis produkt firmy tylko bo jej nie lubia bo kolega 1 na 100 mial jakas wpadke , przeciez na forum mamy doradzac odpowiadajac na pyt. poprzez własne doświadzczenie a nie kolegow

babkaz masz swieta racje ja rowniez pyt. o klocki i tarcze na przod to tylko jedna osoba mi konkretnej odp. udzieliła a był to bodajże devastation :) :)

wracając do tematu ja mam zalany ATE DOT4 SL.6 i jest ok ,płyn wymieniałem 10 dni temu przy okazji wymiany tarcz i klocków na nowe :) :)

zastosowałem ATE dot 4 SL. 6 dlatego własnie ze jest rzadszy od innych płynów i czas reakcji tego płynu jest szybszy

pzdr

Opublikowano

SL6 to DOT4 do aut z ESP ozn Ate 03.9901-6402.2

TYP200 to też DOT4 o wyższych parameterach od SL6 ozn. ATE 03.9901-6202.2

jest jeszcze ATE Blue Racing o temp. wrzenia 280 stopni ozn. Ate 03.9901-6302.2

Opublikowano

nie wiem co myslec o Twojej inteligencji ale kolega Tomik wniosl duzo wiecej do tematu niz Ty kolego

Pozdrawiam i mniej uszczypliwosci

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...