Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Problem z mocą powyżej 4 tyś obrotów


mirreli

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie (Audi a4 1,8 benzyna plus gaz), dobrze zapala, nie dymi. Mam problem z mocą samochodu, auto do 4 tys przyśpiesza płynnie chodź chyba nie do końca tak jak powinno. Jaja się robią powyżej 4 tyś obrotów, zamulony okropnie (gaz decha, czy pół auto przyśpiesza tak samo) Dziś bylem na kompie i wyskakuje błąd czujnika Halla. Mechanik twierdzi że może być to ale nie koniecznie i tak się zastanawiam, czy jest to możliwe bo jego odpowiedź była mało przekonująca. Nigdy wcześniej nie miałem audi, ten samochód mam ponad rok i żadnego problemu nie było. Na mechanice się znam na poziome GOLF,SCORPIO. Chciałbym poznać waszą opinie czy warto samemu zainwestować w ten czujnik czy lepiej odstawić na inny warsztat.

PZdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli koleś z warsztatu wydał Ci się mało przekonujący to jedź do innego i będziesz miał porównanie przynajmniej ja bym tak zrobił.

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic546065.html - na pewno czegoś więcej się dowiesz w tym temacie, szukanie nie boli :szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wedlug opisu masz LPG , czy czasem nie dzieje sie to przy jezdzie na gazie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.mam ten sam problem i te same objawy i ten sam blad ,a moj kolega mechanic(najlepszy jakich znam!)powiedzial mi ze raczej watpliwe zeby to byl czujnik hala,ale musialbym mu postawic autko na warsztat zeby powiedzial mi cos wiecej.jak na razie niema czasu na to. jezdze juz tak pol roku i nic sie nie dzieje.mam jeszcze kolege co ma takiego samego audika,bede musia przezucic czujnik i sprawdzic czy bedzie jakas zmiana.a jesli ty bedziesz pierwszy to prosze o udzielenie wiadomosci na ten temat.pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kiedyś miałem podobnie, powyżej 4 tyś nie było czym jechać (chociaż na gazie odrobinę lepiej) a stało się to po zatankowaniu jakiegoś lipnego paliwa (zupy) na orlenie. Na vagu pojawiały się jakieś błędy z sondą (możne jeszcze jakieś - nie pamiętam) ale mechanik generalnie rozkładał ręce (chociaż za podpięcie kompa kasował). Męczyłem się tak ze 3 miesiące aż musiałem zdemontować kierownicę - więc odpiąłem aku. Wiadomo że zresetował się sterownik silnika - po zaadaptowaniu wszystkiego jakie było moje zdziwienia jak samochód zaczął normalnie jeździć. Może więc zresetuj sterownik silnika - nic to nie kosztuje ani nic gorszego nie powinno się stać - może pomoże. Ja jak widzę jakieś "dziwne" zachowanie silnika, zwłaszcza ze mam gaz (sterownik silnika uczy się głupot od gazu) - zaczynam właśnie od tego - najczęściej pomaga. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze co zrobilem to odpiolem aku!ale nic nie pomoglo!pozostaje szukac dalej :)

[br]Dopisany: 03 Marzec 2010, 20:38_________________________________________________witam ponownie :)kolega w pracy ma taki sam silnik jak ja w audiku wiec podmienilem czujnik hala na chwile i jak reka odjoł!!!! kreci jak wsciekly az do odciecia!zamowilem juz uzywke na allegro cale 30 zł. pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam ten sam problem :wallbash: do 4 tyś jako tako idzie a potem to mam ochotę go pchnąć :wallbash: szukałem przyczyny w wydechu myślałem że się przytkał ale to nie było to

jutro cos wiecej powinienem wiedziec to napisze[br]Dopisany: 19 Marzec 2010, 18:14_________________________________________________Niestety wymieniłem czujnik auto dalej chodzi jak chodziło (:

a jeśli to nie czujnik halla tylko sonda ? jest taka opcja ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam ten sam problem :wallbash: do 4 tyś jako tako idzie a potem to mam ochotę go pchnąć :wallbash: szukałem przyczyny w wydechu myślałem że się przytkał ale to nie było to

jutro cos wiecej powinienem wiedziec to napisze[br]Dopisany: 19 Marzec 2010, 18:14_________________________________________________Niestety wymieniłem czujnik auto dalej chodzi jak chodziło (:

spróbuj odpiąć wtyczkę od przepływki miałem takie same objawy i pomogło (teraz mam już nowy przepływomierz)

a jeśli to nie czujnik halla tylko sonda ? jest taka opcja ?

[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2010, 11:51_________________________________________________spróbuj odpiąć przepływomierz (wtyczkę) też tak mi muliło powyżej 4tyś i przepływka była padnięta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak

[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2010, 10:15_________________________________________________komputer przejdzie na ustalone uśrednione parAMETRY

[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2010, 10:16_________________________________________________jak praca silnika bedzie wtedy ok to na 100% przepływka.

jeśli nie to bedziesz musiał szukać dalej.

I nie przestrasz się świecących kontrolek na desce rozdzielczej (po odpięciu przepływki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic się nie poprawiło?

[br]Dopisany: 24 Kwiecień 2010, 11:58_________________________________________________u mnie też autko powyżej 4tyś nie jechało (po dodaniu gazu tak jakby zwalniał) po czyszczeniu przepływomierza pomogło na jakiś czas i ostatnio wróciło ale zaczęło również zamulać przy mniejszych prędkościach (szarpało autkiem), po odpięciu przepływomierza autko szło jak rakieta.

w końcu kupiłem nowy przepływomierz.

jeżeli u ciebie nie pomaga odpięcie przepływomierz to musisz szukać dalej.

a czy przejechałeś się parę kilometrów z odpiętą przepływką???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jechałem do pracy ok 38 km a jak wracałem to wpiąłem i nie było różnicy oprócz tego szepnięcia przy wciśnięciu gazu . Przepływkę czyściłem ale to też nie pomogło :wallbash: kolega poradził żebym wyczyścił czujnik halla ale niestety był czysty ale podobno to jest przyczyną :confused4: zamówiłem nowy boscha i zobaczymy w pon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem czujnik i byłem na vag-u i dalej błąd, poza tym odłączyłem kostkę z czujnika i kompletnie żadnej zmiany (: Auto normalnie odpala, chodzi tak samo jak z podpiętym czujnikiem. Już nie mam pomysłu jak to ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem czujnik skasowałem błędy i autko hula jak nowe ... :good: jednym słowem zdrowy ADR :good:

Wymieniłem czujnik i byłem na vag-u i dalej błąd, poza tym odłączyłem kostkę z czujnika i kompletnie żadnej zmiany (: Auto normalnie odpala, chodzi tak samo jak z podpiętym czujnikiem. Już nie mam pomysłu jak to ogarnąć.

a jaki założyłeś czujnik ori czy jakiś zamiennik ? Bo ja kupiłem BOSCH za 160 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj kolego dla mnie to przeplywomierz a raczej te potencjometry co sa w srodku. mialem podobne problemy i przepielem od kolegi i mam przyczyne bo ciagle czyszczenie podnosilo mi cisnienie :kwasny:ale sprawdz jak masz taka mozliwosc.[br]Dopisany: 06 Maj 2010, 21:51_________________________________________________pszepraszam w przepustnicy :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...