ogar Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Jak w opisie.Szukałem,ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.Jedni twierdzą,że po nagrzaniu silnika do temperatury roboczej i odczekaniu paru minut-tak jak przy oleju silnikowym,drudzy,że na zimnym silniku.Jaki stan płynu powinien być na zimnym i ciepłym,żeby smarowanie układu wspomagania było optymalne?I tak przy okazji czy jak płyn ma taki miodowy,bursztynowy kolor to nadaje się już do wymiany?Proszę o wypowiedz fachowców
ArkadiuS Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 poziom płynu mierzysz przy rozgrzanym silniku, a powinien on wtedy wynosić max na miarce
kwiatko Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 odpal silnik, skręć do max wychylenia kierownicą w obie strony i wtedy sprawdzaj na miarce. powinno być pod max
piotreki Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Ja sie zapytam co ile km sie powinno taki plyn wymieniac ?
trzyfx Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Gdy sprawdzamy poziom płynu wkręcamy korek czy tylko wkładamy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się