k0za Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Od jakiegoś czasu mam problemy z przeładowywaniem seryjnej turbiny. Przymierzam się na jej wymianę na tą od AWX/AVF I teraz pytanie, macie kogoś godnego polecenia - w sensie gdzie kupić ? No i może przy okazji jeszcze nad czymś się zastanowić tak żeby na lato wyszedł ładny wirus Oczywiście koszty ograniczają mnie powiedzmy do 2-2,5 tys PLN.
Zoltar Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Turbo ARL + program Robisz pod 160 koni i cieszysz się bezawaryjnością
Pucek Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 najpierw to udaj się do DOBREGO mechanika który dowie się dlaczego turbo przeładowuje, a potem kombinuj Od siebie mogę dodać że kolega z Katowic ma AJM z turbo AWX i po programie ma 170KM Ja bym zaczął od poznania tematu, bo jest o tym sporo na forum
Piotrek98igo Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 turbo ARL tu nie pasuje,chyba ze hybryda a wiadomo jak to jest...
k0za Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 Dobry wybór: ? http://allegro.pl/item933221030_vw_audi_skoda_1_9tdi_130km_regeneracja100_jakosc.html
k0za Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Nówka to pewnie ponad 2 tys lekko. A wtedy i tak nie miałbym co zrobić ze swoją starą turbawką. Najlepiej jakby ktoś polecił rzetelny warsztat regenerujący. Z przekładką to już bym sobie sam poradził.[br]Dopisany: 24 Luty 2010, 13:51_________________________________________________Panowie jest sens wkłądać turbo BRD np http://moto.allegro.pl/item984400059_tuning_turbo_ponad_200km_audi_vw_skoda_03g145702h.html ( chociaż widać że to turbo ma jakąś złączkę elektryczną na gruszcze sterowania łopatkami - czego w AJM brak Druga opcja to turbo AWX/AVF Zastanawiam się czy bez fmic i na seryjnych pompkach jest sens wchodzić w BRD, co sądzicie ?
Piotrek98igo Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 nie ma sensu zakladac brd bez tych rzeczy co napisales... co do turbiny to wlasnie tak wyglada brd jest sterowana przez wtyczke,ale to nie robi problemu zadnego bo zakladasz normalnie wezyk podcisnienia na ten cycek.
aju Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 kup turbinę AWX zrób program i ciesz się mocą koło 160~koni myślę że Ci wystarczy na długo
k0za Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2010 kup turbinę AWX zrób program i ciesz się mocą koło 160~koni myślę że Ci wystarczy na długo Taki mam plan, szukam teraz turbinki nie pochodzącej z Rumuni. Btw będziesz musiał mnie kiedyś na spocie przewieść swoim AJM cobym zobaczył różnice
aju Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 no ostatnio była już szansa ale pojechaliśmy robić te logi toporowi no i lepiej jak jest sucho bo tak się będzie ślizgać ale chyba się lepiej odpycha niż a6 1,9 co?
k0za Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Ano mam nadzieje, że będzie jeszcze okazje A6 to landara, cięższy i mniej mocy, ale mimo wszystko fajnie jeździ. Zapewne dzięki większemu rozstawowi kół i osi.
Kowi87 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Turbo załatw u tunera, wraz z montażem, kupujac turbine na alegro mało kto zwraca szczególny fakt przy gwarancji, gwarancja spełniona jest po montazu w wyspecjalizowanym warsztacie mechanicznym i potwierdzona pieczątką i podpisem zakładajacego, czyli jeśli sam byś zakładał musisz zagadać do kogos zeby podpisał Ci gwarancje swoją pieczątką, bo inaczej wrazie zatarcia albo puszczenia oleju itp nici z gwarancji :gwizdanie: Co do samego wyboru to bierz AWX
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się