Piotrek Ateny Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Siemanko mam problem jak jadę autem powoli i po dziurach mam stuki z przodu bardziej słychać po prawej stronie.Zjeździłem po wielu mechanikach dopiero po kilku wymianach gdzie wahacze były ok stabilizatory też dobre i poduszki Amortyzatorów i dalej mam stuki mechanik powiedział mi że to jest wina luzów w układzie kierowniczym tam gdzie są tryby czy ktoś się spotkał z tym problemem i ile morze kosztować ta cała kolumna kierowniczaNiewiem czy to się tak poprawnie po polsku nazywa bo jestem za granicą.Stuka to najbardziej jak przyhamuje na dołkach.czekam na odpowiedz. [mod]Proszę stosować prefix - kolejne wątki poleca do kosza[/mod]
Peterka Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Witam, A wywalona końcówka drążka albo drążek? Moze to stuka. Pozdrawiam
Piotrek Ateny Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 To nie drążki kierownicze,wszystko sprawdziłem może to być Maglownica??????
duluki Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 a jak ruszasz kierownicą w miejscu to nic Ci czasem nie stuka??
MATIUS Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 stuka ci na odpoalonym silniku jak ruszasz prawo lewo czy na zgaszonym tez??
Piotrek Ateny Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 siemanko na zgaszonym silniku w miejscu mi trochę stuka jak ruszam kierownicą prawo lewo szybko jest zapalony to nie ale jak jadę na dołkach wcisnę lekko hamulec to słychać głośno asz czuć w podłodze po pedałach lekko i na zgaszonym silniku próbowałem jechać i bez hamulca to stuka ale nie tak mocno co mi powiesz bo sam nie wiem. Z góry dzięki za odpowiedz.
krzysztof_waldi Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 Sprawdź czy niema luzu na wieloklinie tam gdzie rozsuwa sie układ kierowniczy podczas regulacji przód/tył
Krzysztof29it Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Z pozostałych możliwości zostają jeszcze krzyżaki na wałku przy samym łączeniu z maglem - ja właśnie tam mam luzy.Stuki na zapalonym jak i zgaszonym silniku.I nie wiem czy rozebrać i wymienić krzyżaki ( ori nie ma - tylko cała kolumna ) czy wymienić cały wałek na używkę.Jak tu wygląda kwestia dopasowania - poliftowe różniły się od przedliftowych?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się