Reeno Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Witam. Mam prosbę o analizę logów. Pojawiły mi się następujące błedy: 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Objawia się to przerywaną pracą silnika po przekroczeniu ok 2500 obr/min i silnik nie kręci się wyżej jak 3200 obr/min. Objaw jest taki jakby odcinał się dopływa paliwa Filtr paliwa MANN wymieniony jakis miesiąc temu..Przeanalizowałem problemu opisane na forum i podejrzewam zapieczone kierownice, które już wczesniej czasem dawały o sobie znać jednak nie było takich drastycznych objawów jak od wczoraj, stąd moje logi żeby trafnie zlokalizować przyczynę. Statyczne: Za każdą pomoc oczywiscie z góry dziękuję.
toli Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Z tych logów to nic nie można wywnioskować zrób DYNAMICZNE , skoro auto nie chce się kręcić powyżej 2,500 to dlaczego robisz statyczne
Reeno Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Opublikowano 23 Lutego 2010 Ze względu na warunki dzis udało mi sie zrobic tylko 2 dynamiczne
letallec Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 011 dynamiczne poprosze zeby ocenic kierownice. Zrob jeszcze pozostale logi BS
Reeno Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 Oto po kolejnej próbie udało się stworzyć 004 i 011 dynamiczne
letallec Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 chyba za duzo razy przewaliles pliki csvconv.exe
przemik Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Kuleje regulacja dynamicznego kata wtrysku. Do sprawdzenia - czy nie ma powietrza w paliwie - zawór N108- zatarty\uszkodzony - moze swirowac tez wtrysk sterujacy(mniej prawdopodobne)
Reeno Opublikowano 26 Lutego 2010 Autor Opublikowano 26 Lutego 2010 I jeszcze statyczne, chyba brakujące 000 BS [br]Dopisany: 25 Luty 2010, 11:01:06_________________________________________________A co to za zawór N108 i gdzie on ewentualnie się znajduje??[br]Dopisany: 25 Luty 2010, 11:03:18_________________________________________________Czy dynamiczny kąt wtrysku jest jakoś regulowany?? czy ustawiany automatycznie??[br]Dopisany: 25 Luty 2010, 11:04:30_________________________________________________Powtarzają mi się takie błędy jak auto traci moc i nie kręci się więcej niż 3tys (do których defakto od 2200 dochodzi z wielkim bólem) 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-00 - Faulty 00550 - Start of Injection Regulation 17-00 - Control Difference Może jakiś pomysł ktoś ma?? ECU świruje?? [br]Dopisany: 25 Luty 2010, 11:09:33_________________________________________________Dodam jeszcze że jak zaczyna przerywać i się dusić od razu strasznie kopci na siwo-niebiesko czego nie ma w momencie normalnej jazdy [br]Dopisany: 25 Luty 2010, 11:12:55_________________________________________________Dziś auto całkowicie rzuciło palenie i podejrzenie pada na ECU. Mam w związku z tym prośbę wielką do kolegów z okolic pomiędzy Bełchatowem a Częstochową. Jakby ktoś miał czas i chęć kilkuminutowej pomocy w biedzie w celu przełożenia ECU żeby potwierdzić moje podejrzenia. Niestety jestem na urlopie i mam prawie zerowy dostęp do netu:( Jeśli ktoś byłby na tyle dobry i miał chęć pomóc bardzo proszę o kontakt telefoniczny 0501 345 291 lub 0 517 467 620
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się