Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam prosbę o analizę logów. Pojawiły mi się następujące błedy:

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 - Faulty - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference - Intermittent

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Objawia się to przerywaną pracą silnika po przekroczeniu ok 2500 obr/min i silnik nie kręci się wyżej jak 3200 obr/min. Objaw jest taki jakby odcinał się dopływa paliwa :( Filtr paliwa MANN wymieniony jakis miesiąc temu..Przeanalizowałem problemu opisane na forum i podejrzewam zapieczone kierownice, które już wczesniej czasem dawały o sobie znać jednak nie było takich drastycznych objawów jak od wczoraj, stąd moje logi żeby trafnie zlokalizować przyczynę.

Statyczne:

00statyczne.jpg

01stat.jpg

03stat.jpg

04stat.jpg

011statn.jpg

013stat.jpg

Za każdą pomoc oczywiscie z góry dziękuję.

Opublikowano

Z tych logów to nic nie można wywnioskować zrób DYNAMICZNE , skoro auto nie chce się kręcić powyżej 2,500 to dlaczego robisz statyczne

Opublikowano

011 dynamiczne poprosze zeby ocenic kierownice. Zrob jeszcze pozostale logi BS

Opublikowano

potrzebne są tez 004 dynamiczne...

Opublikowano

chyba za duzo razy przewaliles pliki csvconv.exe :confused4:

Opublikowano

Kuleje regulacja dynamicznego kata wtrysku.

Do sprawdzenia

- czy nie ma powietrza w paliwie

- zawór N108- zatarty\uszkodzony

- moze swirowac tez wtrysk sterujacy(mniej prawdopodobne)

Opublikowano

I jeszcze statyczne, chyba brakujące

000 BS

000bs.jpg

07stat.jpg

[br]Dopisany: 25 Luty 2010, 11:01:06_________________________________________________A co to za zawór N108 i gdzie on ewentualnie się znajduje??[br]Dopisany: 25 Luty 2010, 11:03:18_________________________________________________Czy dynamiczny kąt wtrysku jest jakoś regulowany?? czy ustawiany automatycznie??[br]Dopisany: 25 Luty 2010, 11:04:30_________________________________________________Powtarzają mi się takie błędy jak auto traci moc i nie kręci się więcej niż 3tys (do których defakto od 2200 dochodzi z wielkim bólem)

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-00 - Faulty

00550 - Start of Injection Regulation

17-00 - Control Difference

Może jakiś pomysł ktoś ma?? ECU świruje??

[br]Dopisany: 25 Luty 2010, 11:09:33_________________________________________________Dodam jeszcze że jak zaczyna przerywać i się dusić od razu strasznie kopci na siwo-niebiesko czego nie ma w momencie normalnej jazdy :(

[br]Dopisany: 25 Luty 2010, 11:12:55_________________________________________________Dziś auto całkowicie rzuciło palenie i podejrzenie pada na ECU. Mam w związku z tym prośbę wielką do kolegów z okolic pomiędzy Bełchatowem a Częstochową. Jakby ktoś miał czas i chęć kilkuminutowej pomocy w biedzie w celu przełożenia ECU żeby potwierdzić moje podejrzenia. Niestety jestem na urlopie i mam prawie zerowy dostęp do netu:(

Jeśli ktoś byłby na tyle dobry i miał chęć pomóc bardzo proszę o kontakt telefoniczny 0501 345 291 lub 0 517 467 620

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...