yahoo Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Witam, auto świeżo co kupiłem od szwagra. Niedawno był robiony rozrząd też wymieniana głowica i zawory. Jak go kupiłem to tylko spadło koło pasowe od alternatora i było wymienione. Autko działa jak trzeba, nie ma problemow z zapaleniem itd. Troche głośno chodzi ale to pewnie dlatego ze plastikow pod silnikiem nie mam. Wiec ogolnie wszystko dziala calkiem dobrze, jako że to mój pierwszy diesel i tez pierwsze auto postanowilem podjechac do ASO i podpiac pod kompa ( VAS-a) aby sie dowiedziec czy wszystko jest z nim ok. Oto wyniki. Kilka drobnych pierdółek i jedna warta uwagi:różnica regulacji kątu wtrysku. W ASO powiedzieli aby sie nie martwic i pojezdzic i jakby sie cos dzialo to wymienia filtr paliwa bo czesto ten blad wystepuje podobno przy problemach z filtrem paliwa a jakby dalej cos bylo nie tak to wtedy do regulacji wtryski. Auto niby chodzi poprawnie wiec raczej sie nie martwie. Prosze o analize tych bledow ktore niby nie sa wazne kilka jakis zwarć i nie wiem czy to na cos moze wplywac czy nie no i co z tym katem wtrysku. Aha auto podobno jest po czipie ale tego nie wiem napewno.
przemik Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Zrob logi VAG iem ... bo niewiele wynika z tej kartki...
yahoo Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 Inaczej moze odczytam tą kartke i napisze kody błędów a więc : 17656 P1248 035 Regulacja początku wtrysku-różnica regulacji-usterka sporadyczna 00956 009 Kluczyk 2-granica adaptacji przekroczona 00991 028 Oświetlenie wnętrza-Zwarcie z plusem 00850 029 Wyjście sterowania wzmocnienia aktywnego, przy radio-Zwarcie z masą sporadycznie 00856 036 Antena,przy radiu-Przerwa Niestety nic wiecej z ASO mi nie dali oprocz tej kartki. Interesuje mnie najbardziej jakie byłyby objawy jeśli faktycznie są problemy z tym pierwszym błędem czyli kąt wtrysku. No i też przed ostatni błąd dotyczący wzmacniacza, jak sprawdzić czy faktycznie system bose działa ze wzmacniaczem. Czy jest mozliwe ze dziala bez niego.
spanky Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 albo za wczesny albo za pozny statyczny kat wtrysku ... jak fura odpala ... ?
yahoo Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 auto odpala bez żadnego problemu. I dlatego nie wiem czy cokolwiek ruszać z wtryskiem. Może to faktycznie filtr paliwa.
spanky Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 zrob statyczne logi i bedzie wiadomo od czego jest blad ... vas'em zczytali bledy .. powodow ich wystepowania moze byc duzo ...
yahoo Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 OK jak bede mial troche czasu i kaski to podjade i sie podepne pod VAG-a
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się