Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AAH] Chwilowe spadki obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

szukam przyczyny spadania obrotow na luzie. generalnie co 4-5 min jak zostawie na luzie i chodzi na wolnych obrotach da sie odczuc spadek obrotow. nie ma objawow w momencie gdy zalaczony jest kompresor klimatyzatora. przepustnica i przeplywomierz sa wyczyszczone. badanie vag-iem nie pokazalo zadnego bledu. czy spotkaliscie sie moze z takimi objawami :mysli: ?

Opublikowano

Piotrek napisz do Musashiego może On coś Ci poradzi

Opublikowano

Czy to jest znaczny spadek obrotów , czy tylko to jest słyszalne dla ucha ? Jaki tam jest wentylator wisko czy elektryczny (nie wiem czy wszystkie A4 mają wisko ) ?

Opublikowano

Piotrek napisz do Musashiego może On coś Ci poradzi

chyba bede musial go zmolestowac na spocie :cool1:[br]Dopisany: 26 Luty 2010, 16:25_________________________________________________

Czy to jest znaczny spadek obrotów , czy tylko to jest słyszalne dla ucha ? Jaki tam jest wentylator wisko czy elektryczny (nie wiem czy wszystkie A4 mają wisko ) ?

jest to znaczny spadek slyszalny i to czasami nawt o 200 -300 obrotow ale jest to objaw chwilowy i normuje sie ale powtarza sie w miare regularnie. nie wiem jaki jest wentyl musze zerknac. tylko nie wiem co ma wspolnego wentyl z obrotami. nie znam sie za bardzo wiec pytam

Opublikowano

Taki że elektryczny wentylator na rozruch potrzebuje około 70 amper , a to jest dużym obciążeniem .

Opublikowano

U mnie podobnie się dzieje i za ch**a nie mogę dojść do tego, obroty czasami "opadają" także po wciśnięciu sprzęgła dojeżdżając np. do skrzyżowania( opadają wtedy do ok. 600-700RPM). Na wolnych co kilka sek. jest wyraźne szarpnięcie silnikiem i spadek obrotów o ok. 50-100RPM. VAG zero błędów. Przepustnica czysta, lmm nowy, nowa cewka, kable i świece, sprawdzone ciśnienie paliwa, nowy reduktor paliwa. Została jeszcze sonda ... (a nawet dwie) :wallbash:

Opublikowano

Taki że elektryczny wentylator na rozruch potrzebuje około 70 amper , a to jest dużym obciążeniem .

nie bede tu filozofowal ale wydaje mi sie ze wentylator zalancza sie przy pewnej temperaturze a objawy sa widoczne nawet przed jego zalaczeniem

Opublikowano

Tak , wiem i w przypadku włączenia wentylatora to tylko by było słyszalne dla ucha. Ale na obrotomierzu to raczej by było niewidoczne. a tu rzeczywiście jest dość spory spadek obrotów. Sam jestem ciekaw dlaczego tak się dzieje :mysli:.

Opublikowano

mnie tez to ciekawi tym bardziej ze vag nic nie widzi :mysli:

Opublikowano

mam podobny problem, i jest to juz moje drugie audi w ktorej to wystepuje.. Dajcie znac jak cos wykombinujecie z tym :mysli:

Opublikowano

generalnie latwo nie bedzie bo vag nie widzi zadnych bledow :disgust:

Opublikowano

generalnie latwo nie bedzie bo vag nie widzi zadnych bledow :disgust:

U mnie też nic nie widzi. Nowa cewka, kable, świece, nowy czujnik temp., lmm, przepustnica czysta i zaadoptowana, nowy filtr paliwa, ciśnienie paliwa ok. Chyba pozostała jeszcze sonda :mysli: ... lub ECU :wallbash:

Opublikowano

Tak jak kolega pisze, w [AAH] nie ma przypadkiem silniczka krokowego :mysli:

26pG0.jpg

Opublikowano

witam. Ja tez mam problem z obrotami moze ktos sie mi pomoze? odpale po nocy samochod ujade powiedzmy 10km i dopuki go nie zgasze to jest dobrze a po zgaszeniu i ponownym odpaleniu i przejechaniu kilku km. czasem delikatnie przerwie. czasem na zimnym silniku tez tak jest i jeszcze na biegu jalowym jak stoi z pare minut nie dodajac gazu obroty trzyma tak 900 a potem nagle spadna do 200, 300 i spowrotem wracaja na 900 dzieje sie tak co jakis czas mial ktos taki problem bo juz zaczyna mnie to denerwowac. podkreslam ze nie bylo zadnych bledow na vagu

Opublikowano

U mnie się trochę poprawiło po wymianie kabli WN (BERU) i świec (NGK)

Opublikowano

czyscilem rowniez silniczek krokowy, byl troszke zasyfiony ale obiawy pozostaly :confused4:

Opublikowano

Może samo wyczyszczenie nic nie da ? Wiesz jak jest ...

Opublikowano

moze i masz racje, a kupujac nowy ryzykujesz tym ze go wcisniesz a objawy pozostana :wink4::polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...