blind1 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 szukam przyczyny spadania obrotow na luzie. generalnie co 4-5 min jak zostawie na luzie i chodzi na wolnych obrotach da sie odczuc spadek obrotow. nie ma objawow w momencie gdy zalaczony jest kompresor klimatyzatora. przepustnica i przeplywomierz sa wyczyszczone. badanie vag-iem nie pokazalo zadnego bledu. czy spotkaliscie sie moze z takimi objawami ?
duluki Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Piotrek napisz do Musashiego może On coś Ci poradzi
Narcyz 35 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Czy to jest znaczny spadek obrotów , czy tylko to jest słyszalne dla ucha ? Jaki tam jest wentylator wisko czy elektryczny (nie wiem czy wszystkie A4 mają wisko ) ?
blind1 Opublikowano 26 Lutego 2010 Autor Opublikowano 26 Lutego 2010 Piotrek napisz do Musashiego może On coś Ci poradzi chyba bede musial go zmolestowac na spocie [br]Dopisany: 26 Luty 2010, 16:25_________________________________________________ Czy to jest znaczny spadek obrotów , czy tylko to jest słyszalne dla ucha ? Jaki tam jest wentylator wisko czy elektryczny (nie wiem czy wszystkie A4 mają wisko ) ? jest to znaczny spadek slyszalny i to czasami nawt o 200 -300 obrotow ale jest to objaw chwilowy i normuje sie ale powtarza sie w miare regularnie. nie wiem jaki jest wentyl musze zerknac. tylko nie wiem co ma wspolnego wentyl z obrotami. nie znam sie za bardzo wiec pytam
Narcyz 35 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Taki że elektryczny wentylator na rozruch potrzebuje około 70 amper , a to jest dużym obciążeniem .
ROBERT Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 U mnie podobnie się dzieje i za ch**a nie mogę dojść do tego, obroty czasami "opadają" także po wciśnięciu sprzęgła dojeżdżając np. do skrzyżowania( opadają wtedy do ok. 600-700RPM). Na wolnych co kilka sek. jest wyraźne szarpnięcie silnikiem i spadek obrotów o ok. 50-100RPM. VAG zero błędów. Przepustnica czysta, lmm nowy, nowa cewka, kable i świece, sprawdzone ciśnienie paliwa, nowy reduktor paliwa. Została jeszcze sonda ... (a nawet dwie)
blind1 Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 Taki że elektryczny wentylator na rozruch potrzebuje około 70 amper , a to jest dużym obciążeniem . nie bede tu filozofowal ale wydaje mi sie ze wentylator zalancza sie przy pewnej temperaturze a objawy sa widoczne nawet przed jego zalaczeniem
Narcyz 35 Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Tak , wiem i w przypadku włączenia wentylatora to tylko by było słyszalne dla ucha. Ale na obrotomierzu to raczej by było niewidoczne. a tu rzeczywiście jest dość spory spadek obrotów. Sam jestem ciekaw dlaczego tak się dzieje .
blind1 Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 mnie tez to ciekawi tym bardziej ze vag nic nie widzi
v1ck Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 mam podobny problem, i jest to juz moje drugie audi w ktorej to wystepuje.. Dajcie znac jak cos wykombinujecie z tym
blind1 Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Opublikowano 1 Marca 2010 generalnie latwo nie bedzie bo vag nie widzi zadnych bledow
ROBERT Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 generalnie latwo nie bedzie bo vag nie widzi zadnych bledow U mnie też nic nie widzi. Nowa cewka, kable, świece, nowy czujnik temp., lmm, przepustnica czysta i zaadoptowana, nowy filtr paliwa, ciśnienie paliwa ok. Chyba pozostała jeszcze sonda ... lub ECU
leez Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Witam. Mam podobne objawy i znajomy zasugerował sprawdzenie silnika krokowego (http://allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=silnik+krokowy+a4). Nie jest to narazie aż tak bardzo dokuczliwe, ale za niedługo myślę o wymianie. Mam nadzieje, że pomoże.
ROBERT Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Tak jak kolega pisze, w [AAH] nie ma przypadkiem silniczka krokowego
pasio85 Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 witam. Ja tez mam problem z obrotami moze ktos sie mi pomoze? odpale po nocy samochod ujade powiedzmy 10km i dopuki go nie zgasze to jest dobrze a po zgaszeniu i ponownym odpaleniu i przejechaniu kilku km. czasem delikatnie przerwie. czasem na zimnym silniku tez tak jest i jeszcze na biegu jalowym jak stoi z pare minut nie dodajac gazu obroty trzyma tak 900 a potem nagle spadna do 200, 300 i spowrotem wracaja na 900 dzieje sie tak co jakis czas mial ktos taki problem bo juz zaczyna mnie to denerwowac. podkreslam ze nie bylo zadnych bledow na vagu
ROBERT Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 U mnie się trochę poprawiło po wymianie kabli WN (BERU) i świec (NGK)
blind1 Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 czyscilem rowniez silniczek krokowy, byl troszke zasyfiony ale obiawy pozostaly
ROBERT Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Może samo wyczyszczenie nic nie da ? Wiesz jak jest ...
blind1 Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Opublikowano 4 Marca 2010 moze i masz racje, a kupujac nowy ryzykujesz tym ze go wcisniesz a objawy pozostana
dixon39 Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 Mialem ten sam problem i zauwazylem ze kostka od przeplywomierza byla niedopieta. Docisnalem ja i jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się