suchar Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Witam mam pytanie, czy wymieniacie sami filterki czy jedziecie z tym do serwisu który montował wam instalacje LPG. Dziś miałem przegląd po 10000 km i przyjżałem się jak to wygląda ....myślę że byłbym w stanie je wymienić ale nie wiem czy można samemu to robić prubowaliście sami. Przegląd kosztował mnie 130 zł a spojżałem na allegro i te filtry kosztują około 50 zł oba
juby_p Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 ja wymieniam sam, proponuje zakręcić zawór na butli odpalić silnik niech przełączy sie na gaz i pochodzi aż się gaz z rurki skończy wtedy możesz bezpiecznie wymienić filtr fazy ciekłej.
Miszka82 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 ja nie wymieniałem sam, płacę 100zł raz na 15000km, może jakieś fotostory przy okazji ktoś zapoda
MATIUS Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 w Łódzi za taką usługę skasowali mnie 150zł... 3 filtry fazy ciekłej lotnej i jakiś dodatkowy załozyliu przy wtryskach... ogólnie koszt tych filtrów na allegro max 60 zł a ich regulacja w ich przypadku to podpięcie pod komputer i to wszytko.. fachowycy... już samo pytanjie o nową mape wtrysków i wyskoczył z ceną 100zł i że na miejscu mi to zrobi... bez jazdy próbnbej.... maskarka... więcej już nie pojadę do tego servisu.. dlatego teraz spróbóje sam zmienić filtry...
Miszka82 Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 juby_p Ty już wymieniałeś, może przy następnej wymianie fotostory zapodasz ? kryzys jest więc trzeba sobie radzić [br]Dopisany: 27 Luty 2010, 09:42_________________________________________________a przyznam szczerze, że ja nawet dokładnie nie wiem gdzie te filtry są
bartek1605 Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 ja za wymianę filtrów, zlikwidowanie szarpania na gazie, sprawdzenie mapy dałem 70 złociszy
suchar Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 W takim razie przy następnej wymianie spróbuje sam to zrobić oraz wykonam jakieś foty. Dzięki za odp.
MATIUS Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 ja sie na dniach za to wezmę :) to jak aparat znajde to zrobie małe fotostory
pablosan Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 U mnie w BRC SQ24 filtr fazy ciekłej kosztuje 4 złote, a lotnej (wkład) około 20 złotych-zamiennik oryginała. Nie sądzę, że na przeglądach gwarancyjnych wkładają oryginalny wkład, więc cały koszt to max 30 złotych, a koszt usługi to 100-130 złotych Trochę drogo za 5 minut roboty, dlatego można to zrobić samemu, albo oprosić o pomoc znajomego mechanika (jak tak zrobiłem, bo zmieniam co 8 tyś km a nie co 15 jak sugerują). Oczywiście na przeglądzie gwarancyjnym ani słowa o tym, a jak już się skończy gwarancja to wymiana filtrów tylko we własnym zakresie Rozumiem 130 zeta za oba filtry (wkład oryginał)+podpięcie kompa i w trasę w celu ustawienia sprawdzenia map.
suchar Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 Zgadza się 130 zeta za oba filtry i podpięcie kompa ... dokładnie 5 min roboty na koniec popsikali pianką w celu sprawdzenia szczelności.
valdi80 Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Ja zapłaciłem 110 za wymianę po 15 tyś. Ale to był drugi przegląd, na pierwszym robiłto samo jakieś pół roku temu i płaciłem 160, nie wiedzieć czemu :/ W tym samym serwisie, tam też zakładałem gaz. Zobaczymy ile następnym razem zapłacę
Nosfer Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Wymiana filtrów - wypinasz przewody, wyciągasz filtr, wkładasz nowy, zaciskasz przewody.. Żadna filozofia 10 minut max. - przydają się nowe opaski zaciskowe, ale nie zawsze.. Trzeba dokładnie obejrzeć czy nie ma wycieków.. I tyle.
Miszka82 Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Wymiana filtrów - wypinasz przewody, wyciągasz filtr, wkładasz nowy, zaciskasz przewody.. Żadna filozofia 10 minut max. - przydają się nowe opaski zaciskowe, ale nie zawsze.. Trzeba dokładnie obejrzeć czy nie ma wycieków.. I tyle. może ktoś wkleić foto silnika z zaznaczonymi miejscami tych filtrów bo przyznam szczerze, że niem pojęcia jak one wyglądają [br]Dopisany: 02 Marzec 2010, 16:18_________________________________________________
Nosfer Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Ten powinien być widoczny od razu - od fazy lotnej. Jest jeszcze drugi rodzaj, wygląda mniej więcej tak: Ale podobno jest dużo gorszej jakości. Drugi jest obok reduktora. Ale nie mogę znaleźć teraz jego zdjęcia..
suchar Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Opublikowano 4 Marca 2010 U mnie w tych miejscach są zamontowane filtry.
Miszka82 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Wymiana filtrów - wypinasz przewody, wyciągasz filtr, wkładasz nowy, zaciskasz przewody.. Żadna filozofia 10 minut max. - przydają się nowe opaski zaciskowe, ale nie zawsze.. Trzeba dokładnie obejrzeć czy nie ma wycieków.. I tyle. a powiedz mi jeszcze taką rzeczy, czy przed tymi czynnościami które opisałeś powyżej coś jeszcze trzeba zrobić ? auto ma być na PB czy na LPG ? czy jak odepnę przewody to gaz nie wycieknie, nie wybuchnie itp ? bo rozumiem, że chodzi o te filtry które są na zdjęciu poniżej pytam bo nie chcę wybuchnąć U mnie w tych miejscach są zamontowane filtry.
bartek1605 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 jak masz sprawny zawór przy butli to zleci tylko gaz z przewodów
Miszka82 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 jak masz sprawny zawór przy butli to zleci tylko gaz z przewodów to tam też coś trzeba kręcić ?
bartek1605 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 ja nie potrzebuje nic kręcić tylko odkręcam pokrywkę filtra [br]Dopisany: 23 Marzec 2010, 13:02_________________________________________________w butli powinie być elektrozawór który po wyłączeniu zapłonu zamyka wypływ gazu z butli
Miszka82 Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 ja nie potrzebuje nic kręcić tylko odkręcam pokrywkę filtra [br]Dopisany: 23 Marzec 2010, 13:02_________________________________________________w butli powinie być elektrozawór który po wyłączeniu zapłonu zamyka wypływ gazu z butli czyli podsumowując: Wyłączamy silnik w aucie - wtedy zapłon zamyka wypływ gazu, następnie otwieramy machę i odkręcamy filtry, montujemy nowe i wsio ?
Rekomendowane odpowiedzi