udy Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam, Ponieważ moja audi po ociepleniu się pogody znowu zaczęła łapać błąd związany z nieszczelnością systemu evap: 16826 - EVAP Emission Control Sys: Small Leak P0442 - 001 - Upper Limit Exceeded 16840 - EVAP System: Very Small Leak Detected P0456 - 002 - Lower Limit Exceeded mam pytanie ponieważ ciężko jest znaleźć miejsce tej nieszczelności czy ktoś robił coś takiego jak usunięcie systemu evap, lub jego dezaktywacja, znalazłem coś takiego http://www.clubtt.pl/forum/topics25/dezaktywacja-systemu-evap-vt2376.htm tak by było chyba najprościej bez usuwania tego całego klamotu, facet zaślepił tutaj tylko trzy wężyki i już co o tym sądzicie, czy w a4 b6 jest tak samo i można zrobić to w ten sam sposób, acha i na tym zdjęciu nie wiem dokładnie o który króciec może chodzić ?? http://img17.imageshack.us/i/evapkolektor.jpg/ pozdro [br]Dopisany: 27 Luty 2010, 15:48_________________________________________________mam pytanie czy pod lewym błotnikiem znajduje się jakiś pojemnik związany z systemem Evap właśnie ??
Dev Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 w A3 jest podobnie jak w A4, różnica to silnik w poprzek :> sprawdz wszystkie przewody, najczęsciej po jakimś dzwonku cierpi filtr który jest pod prawym błotnikiem ja mam u siebie zaslepiony, nie ma błędów, wszystko chodzi normalnie co prawda mój to AJL a Twój AMB i niestety nie wiem czy może byc jakiś wpływ na prace silnika
szogun0 Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Niestety w ameryckich wersjach silników systemy kontroli emisji spalin są bardzo wyczulone na układy pochłaniania par paliwa.
Dev Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 tak myslałem, ale nie chciałem sie wymądrzać :wallbash:
udy Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 Ok bo właśnie w lato miałem mały wypadek lewy blotnik wgnieciony i gdziees teraz wyczytalem że pod lewym błotnikiem znajduje się ten filtr jeśli to prawda to pewnie ucierpiał wtedy. Od tamtej pory mam błąd nieszczelności .
Dev Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 filtr jest pod prawym a nie lewym błotnikiem
udy Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 A jak bym zaslepil tak jak ten gosciu przy n8o przy tipie i wlasnie gdzie jeszcze[br]Dopisany: 28 Luty 2010, 18:57_________________________________________________Kurde gdzieś czytałem że pod lewym może u mnie jest inaczej przydał by się ktoś z etka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się