Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem z mocą


sleyer

Rekomendowane odpowiedzi

To spoko, że udało Ci się znaleźć rozwiązanie. :good:

Kolego Zmija, prześledź jeszcze raz cały wątek i posprawdzaj elementy poruszane w temacie. Skoro masz podobne objawy, to może któraś wskazówka podana w postach pozwoli Ci rozwiązać problem.

pozdr :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie dzisiaj rownież w czasie jazdy wszystko ok. Wcześniej po skasowaniu błędu było dobrze maks dwa dni, wygląda na to, że przyczyną byla ta lekko trzymająca wężyk obejma. Z drugiej strony to jestem w lekkim szoku, że taka mała usterka, a tyle problemów może spowodować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fakt - taka pierdółka i taką kiche potrafi zrobić. Dobrze, że jest forum bo na pseudo mechaników trzebaby było wydać majątek i zaczęli by wymieniać wszystko-nie wspominając o ASO. Bezawaryjnej jazdy życze.

pozdr :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie,

Jaki jest prawidłowe ciśnienie jakie daje pompa vacuum (silnik 2,5 tdi AYM).

---------------------------------------------------------------------------

Sprawdziłem ciśnienie jakie daje sama pompa (1,0) więc jest OK. Sprawdzałem dalej przewody i są OK, nadal mam jednak objawy twardego hamulca i braku mocy. Odłączyłem przewód od serwa (tzn ze ściany grodziowej) i go zaślepiłem. Co się okazało:

Ciśnienie w układzie (do zaworka zwrotnego 1,0) turbina ładnie wkręca się na obroty czyli ciśnienie dochodzi do kierownicy. Po ponownym wpięciu serva ponowny spadek ciśnienia w układzie.

Moim zdaniem padło serwo (membrana) i w momencie kiedy jest wpinane ponownie do układu następuje spadek ciśnienia.

Jakie są wasze opinie w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem padło serwo (membrana) i w momencie kiedy jest wpinane ponownie do układu następuje spadek ciśnienia.

sam sobie odpowiedziałeś kolego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czym sie róznią n75 i n18 ? bo nie slyszalem o takim patencie zeby podmienic a brzmi ciekawie zeby sie upewnic ze to zawór nie kupując nowego.. jezeli to dziala:D

N75 różni się od N18 średnicą metalowej rurki w środku. W N75 ta rurka ma ze 2 razy większą średnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czym sie róznią n75 i n18 ? bo nie slyszalem o takim patencie zeby podmienic a brzmi ciekawie zeby sie upewnic ze to zawór nie kupując nowego.. jezeli to dziala:D

N75 różni się od N18 średnicą metalowej rurki w środku. W N75 ta rurka ma ze 2 razy większą średnicę.

mimo tej drobnej różnicy sterowanie VNT działa sprawnie z elektrozaworem N18.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...