Skocz do zawartości

Djqwasek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Djqwasek

Informacje

  • Imię
    Witek
  • Miasto
    Sanok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    AYM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Djqwasek

0

Reputacja

  1. Witam, Cieknie mi pompa wtryskowa w miejscu jak zaznaczone niżej na zdjęciu. Ponoć w tym miejscu jest odpowietrznik + oring. Ktoś coś pomoże?
  2. Djqwasek

    Słabe wspomaganie.

    Witam, Mam ten sam problem co mA4celi i Weisbrodt. Panowie poradziliście sobie już z tym problemem? Wymiana samego płynu coś pomoże czy niestety pompa do wymiany. Dodam tylko żę u mnie problem pojawił się po wymianie napinacza paska wieloklinowego. I zastanawiam sie teraz czy napięcie paska jest OK.
  3. Djqwasek

    A4 B5 ADR ADP Termostat

    Na wskaźniku temp. cieczy mam max 70 st. Dodatkowo klima ciągle grzeje (chłodzi dopiero na LO). Co się zepsuło: termostat, czujnik temperatury, czy coś jeszcze? Jakie są konsekwencje jazdy na niedogrzanym silniku?
  4. Zdemontowałem plastiki spod kierownicy i trochę mnie widok zaskoczył jak tam to wszystko jest upakowane. Możesz mi podać jakieś wskazówki co wymontować żeby dostać się do śrub mocowania serwa i jak rozłączyć serwo z pedałem hamulca.
  5. Czeka mnie wymiana serwa (już zakupione). Chce to zrobić we własnym zakresie dlatego mam prośbę o wskazówki w jaki sposób zdemontować serwo - czy trzeba demontować deskę rozdzielczą? Dzięki za info
  6. Djqwasek

    [B6 AWX] Problem z mocą

    Mam pytanie, Jaki jest prawidłowe ciśnienie jakie daje pompa vacuum (silnik 2,5 tdi AYM). --------------------------------------------------------------------------- Sprawdziłem ciśnienie jakie daje sama pompa (1,0) więc jest OK. Sprawdzałem dalej przewody i są OK, nadal mam jednak objawy twardego hamulca i braku mocy. Odłączyłem przewód od serwa (tzn ze ściany grodziowej) i go zaślepiłem. Co się okazało: Ciśnienie w układzie (do zaworka zwrotnego 1,0) turbina ładnie wkręca się na obroty czyli ciśnienie dochodzi do kierownicy. Po ponownym wpięciu serva ponowny spadek ciśnienia w układzie. Moim zdaniem padło serwo (membrana) i w momencie kiedy jest wpinane ponownie do układu następuje spadek ciśnienia. Jakie są wasze opinie w tym temacie
  7. OSA, zdjecia tworzywa. Masz cos takiego u Siebie?
  8. Dzięki za wskazówki. W wolnej chwili zabiorę się do rozebrania. Narazie jeżdżę z szyba podpartą na kołku
  9. Linkę mam dobra. Plastiki najprawdopodobniej sie polamaly. Musze jeszcze dokładnie sprawdzić ale na 99% plastiki. Cześć, chyba mam ten sam problem. Możesz powiedzieć jak to sie u ciebie zakończyło? Co wymieniłeś, jakie koszty, skąd części? Z góry dzięki
  10. Okazało sie że na 1 cylindrze po stronie gdzie uszczelka po glowicą byla dmuchnięta pękła tuleja cylindra. Kolejne kroki to: - wymiana bloku, lub - wymiana tulejii - podobno w tych silnikach tuleja jest nie wymienialna. Mozna to zrobić poprzez roztoczenie i wstawienie nowej. Czy ktoś z Was ma juz za sobą taki przypadek i czym skutkuje taka wymiana ( po ilu km problem może sie powtorzyć) Chciałby oszacować co jest bardziel opłacalne, czy wymiana całego bloku czy wymiana tuleji ( jeżeli jest to możliwe) Z góry dzieki za info
  11. Michanik po zdjęciu glowic stwierdził że uszczeka wydmuchana byla pod lewą głowicą. Do regeneracji pojechały jednak obydwie. Zakład w którym głowice byly regenerowane posiada dobrą renomę. Odbierając głowice otrzymalem informacje że na żadnej z głowic nie ma pęknięć. Zastanawiam sie jednak jeżeli faktycznie pękniety jest blok lub któraś z glowic to jak do tego doszło. Jazda samochodem raczej umiarkowana. Czasami tzw "but" ale dopiero jak silnik zlapie 90 st C. Co moglo być przyczyną?
  12. Witam, Chcialbym się podpiąc do tematu. Kilka dni temu odpaliłem samochód jak na codzien. Po przejechaniu kilku metrów dziwny objaw, brak mocy, obroty max 2000. Po kolejnych kilku metrach za autem bialy dym i zapach spalonego oleju. Dodatkowo na bagnecie i korku wlewu oleju olej jak kawa z mlekiem. Auto u mechanika - diagnoza - uszczelka pod głowicą. Jak się okazalo to pod lewą. Kolejny kork to regeneracja głowic. Robił to spec z Krosna (ponoć fachura od głowic). Głowica splanowana, zawory przefrezowane, wymienione prowadnice, głowice nie pękniete itd. Dzisiaj mechanicy zmontowali wszystko do kupy (nowe uszczelki pod glowicami itp). Po odpaleniu i przeczyszczeniu silnika, zalano nowy olej. Silnik zagrzany do Ok 90 st C dalej jazda próbna. Po 50 metrach efekt jak na poczatku: spadek mocy, siwy dym z wydechu. Prosiłbym o wasze opinie co do zdniagnozowania usterki. Z gory dzieki
  13. Znalazłem na allegro taki zestaw na wymianę rozrządu http://moto.allegro.pl/item395212306_vw_audi_2_5_tdi_v6_rozrzad_kpl_hit_od_armar.html Pytanie: - czy taki zestaw jest wystarczajacy? - jak z jakoscia elementów z tego zestawu Z gory dzięki za informacje
  14. Witam, Ile oleju wchodzi do 2.5 tdi V6 razem z wymiana filtru (silniczek AYM)
  15. Witam wszystkich, Mam na imię Witek i jestem z Sanoka (podkarpackie). Niedawno kupiłem A4 Avant 2.5 tdi (AYM) - z tym silnikiem pewnie mój portfel się uszczupli ale nie mogłem się oprzeć temu samochodzikowi. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...