olovski Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 siemka szybkie pytanko przy turbinie jest u gory taka gruszka/puszka ciezko to nazwac to tej puszki idzie od dolu gumowy wezyk, ma bardzo mala srednice wewnetrzna otworu zna ktos moze numer kat. tego wezyka w ATJ ewentualnie wymiary dokladne. Troche pomarszylo go u mnie i ciagle spada co owocuje brakiem mocy i jezdzie bez turbiny :/ obcinalem juz 3 razy teraz pewnie bedzie juz za krotki wiec w gre wchodzi tylko wymiana.
moskal Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 siema , kup sobie coś z tej oferty , średnica to 3-4mm , wymień od razu pozostałe wężyki które tam idą , bedziesz miał spokój. kup 1 metr i powinno wystarczyć http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=357 http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=358
olovski Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Opublikowano 1 Marca 2010 A to w końcu 3 czy 4 mm ? Bo to pewnie ma nie lada znaczenie w podciśnieniu
Wihajster Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 A to w końcu 3 czy 4 mm ? Bo to pewnie ma nie lada znaczenie w podciśnieniu są 2 rodzaje stosowane w układzie podciśnienia ....
moskal Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 A to w końcu 3 czy 4 mm ? Bo to pewnie ma nie lada znaczenie w podciśnieniu Zapewniam cie ze nie ma
olovski Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Opublikowano 1 Marca 2010 są 2 rodzaje stosowane w układzie podciśnienia .... A Tobie wydaje się, że Audi robiło to na 'chybił trafił', i albo A to w końcu 3 czy 4 mm ? Bo to pewnie ma nie lada znaczenie w podciśnieniu Zapewniam cie ze nie ma A to sądzisz, że inżynierowie Audi robili to na chybił trafił ? Patrz co kolega wyżej napisał...
moskal Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 A to sądzisz, że inżynierowie Audi robili to na chybił trafił ? Patrz co kolega wyżej napisał... nie , pisze ci na podstawie autopsji , wymieniałem u siebie na 4mm (były 3mm) i nie ma kompletnie zadnej różnicy. skoro ci sie chłopie nie podoba to otwórz maske ,wyciągnij wężyk , zmierz go i dópy nam na forum nie zawracaj , bo człowiek ci pisze a ty drążysz temat , jakby dotyczył bóg wie czego. tyle w temacie. moim zdaniem do zamknięcia
olovski Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Opublikowano 1 Marca 2010 A to sądzisz, że inżynierowie Audi robili to na chybił trafił ? Patrz co kolega wyżej napisał... nie , pisze ci na podstawie autopsji , wymieniałem u siebie na 4mm (były 3mm) i nie ma kompletnie zadnej różnicy. skoro ci sie chłopie nie podoba to otwórz maske ,wyciągnij wężyk , zmierz go i dópy nam na forum nie zawracaj , bo człowiek ci pisze a ty drążysz temat , jakby dotyczył bóg wie czego. tyle w temacie. moim zdaniem do zamknięcia chlopie temat dotyczy numeru katalogowego ewentualnie srednicy nie interesuje mnie co zalozyles jak dla mnie mogles tam wsadzic i weza ogrodowego to nie Polonez ze roznicy nie zrobi gbybys odrazu napisal ze srednica ori jest 3 a ty sam dla siebie wsadziles 4 mialbym 50% tematu z glowy a nie rozwodzisz sie na temat zawracania d*py po to jest to forum zeby pytac jak sie czegos nie wie badz nie ma pewnosci poza tym nie jestes jedyna osoba na forum wiec jesli nie masz ochoty to nie odpowiadaj proste jak budowa cepa thanks
Wihajster Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 pogodze was i przy okazji zamknę temat.Jest tak jak pisałem wyżej są 2 rodzaje stosowane w całym układzie podciśnień w danem aucie. Nie jest tak ,że sa albo 3mm albo 4mm tylko oba
Rekomendowane odpowiedzi