refiko Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Witam, autko 1,8 bez turbo. Stuki pojawiają się gdy mamy poprzeczną nierówność na drodze( mam na myśli "odwrotny garb", zagłębienie). Dźwięk sprawia wrażenie jakby coś było nie dokręcone. Ciężko mi to opisać.... :decayed: Dodam, że w wahacze są ok, był sprawdzane. pozdro ____________________ EDIT: Dodam, że dźwięk dochodzi i z lewej i z prawej strony. okolice, wahaczy, amortyzatorów....
_Solar_ Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 jakie masz zawieszenie standard czy jakies obnizone
refiko Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Opublikowano 7 Marca 2010 Pewności nie mam, ale wydaje mi się standard. Generalnie całe autko wydaje się być maksymalnie oryginalne. Bez żadnych przeróbek.
kwiatko Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 trzeba by sprawdzić górne mocowania amorów
manioaudi82 Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 a skąd wiesz że wahacze są ?? ok u mnie też zaczęło tak pukać i do wymiany 3 wahacze ale chyba bede wymieniał wszystkie bo pewnie za niedługo wybije sie reszta.Polskie drogi:
refiko Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Opublikowano 9 Marca 2010 Byłem u diagnosty (znajomego), po to aby sprawdził mi czy w prawy przód ma luzy( łupało przy ruszaniu). Oglądali zawieszenie pod kątem luzów, nigdzie nie było nawet najmniejszych. Do wymiany miałem poduszkę skrzyni biegów. Wahacze mają być ok. Zaraz po zakupie wymieniałem dwie sztuki. Dla mnie ten dźwięk który obecnie mnie irytuje po wjechaniu w poprzeczną koleinę, sprawia wrażenie jakby amortyzator był nie dokręcony albo coś w tym stylu. Jak dla mnie nie są to stuki z wahaczy, aczkolwiek mogę się mylić. Ktoś podpowie jak sprawdzić te łożyska przy kielichach?
_Solar_ Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 bardzo mozliwe ze masz nie dokrecone tłoczysko amora.Jak sie wbijesz w jakies inne dziury słuszysz również takie samie odgłosy
Doman13 Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 Tak jak słyszę o tych szarpakach i sprawdzaniu zawieszenia to aż mi się włos jeży na głowie. W końcu jak ktoś zginie przez ich opinię to zrobi się afera. Jedyna poprawna metoda sprawdzenia zawieszenia to jest podnośnik i łapa. Sprawdzić każdy wahacz i wtedy wszystko wychodzi. Mi jak w ten sposób zdiagnozowali banan do wymiany to pojechałem na szarpak i szarpak go nie wykrył. Jednak jak go wyjąłem to tuleja była padnięta. Ta tuleja na bananie potrafi się zdrowo tłuc na poprzecznych nierównościach...
duluki Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Mi jak w ten sposób zdiagnozowali banan do wymiany to pojechałem na szarpak i szarpak go nie wykrył. Jednak jak go wyjąłem to tuleja była padnięta. Ta tuleja na bananie potrafi się zdrowo tłuc na poprzecznych nierównościach... ja niałem dokładnie to samo wczoraj miałem wymianę banana i końcówki drążka i cisza,mechanik też mi powiedział że jak podniósł auto do góry i ruszał kierownicą i kołem to nic nie było słychać dopiero po opuszczeniu znów zaczeły się piski.Na szczęscie już po kłopocie koszt wahacza i końcówki drążka z robocizną i ustawieniem geometrii 530 zyla
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się