neku Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Witam Mam pytanie co oznacza lekko sfałdowany filtr powietrza zaznaczam że wymieniałem go we wrześniu. Mam też problemy z mocą na vagu pokazuje błąd podciśnienia i błąd czujnika podciśnienia w dolocie
Wihajster Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 lekko sfałdowany a co to za termin ??gdzieś to usłyszał??
neku Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Opublikowano 8 Marca 2010 Wihajster o jaki termin ci chodzi[br]Dopisany: 08 Marzec 2010, 16:01_________________________________________________Tak żeby zachęcić do czytania
taktuś Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Oznacz tyle, że trzeba go już wymienić !!! Co do błędów, to pierwszy oznacza, że AFN jest po zimie, a dokładniej sztanga przy turbinie nie wykonuje pełnego skoku - trzeba ręcznie rozruszać sztangę, względnie wyjąć turbinę i łopatki i pierścień do czyszczenia !!! Drugi błąd oznacza, że nieszczelny jest wężyk podciśnienia przy czujniku umiejscowionym pod rurą dolotu tak na wysokości N18. A tak w ogóle, to do przejrzenia cały dolot ( pod kątem nieszczelności )
neku Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Opublikowano 8 Marca 2010 była czyszczona turbina w pazdzierniku ale dzis wyczytałem że znów mogła się zabrudzić przez stary zuzyty katalizator?
taktuś Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 była czyszczona turbina w pazdzierniku ale dzis wyczytałem że znów mogła się zabrudzić przez stary zuzyty katalizator? teoretycznie tak, ale w praktyce 14-letnia sztanga ( czytaj turbina) po zimie potrzebuje rozruszania. Rozgrzej silnik, podnieś maskę do góry, zaproś kolegę niech dodaje gazu - a ty zaobserwuj jak chodzi sztanga, może się okazać, że nie pójdzie do góry wyżej jak o 1cm, oznacza to przycinający się pierścień sterujący łopatkami w twojej turbinie lub nieszczelny układ podciśnienia.
neku Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Opublikowano 8 Marca 2010 taktuś tyle się specjalistów nasłuchałem każdy mówi podbnie że n75 nawet mechanik tak twierdzi ze węzmie sie za to w nastepnej kolejności. W środę jadę do wujka który zajmuje sie chiptuningiem i ma vaga i zostawiam mu auto na cały dzień pokaze posty od ciebie i inne które mówia że trzeba wyragulować zawór spustowy turbiny i ma mi przedewszystkim sprawdzić dolot. Mam nadzieję że coś uda mu się zrobić bo narazie to było tak że łapał tryb awaryjny to wymieniłem wężyki podciśnienia. Miech było ok, i znowu pózniej wyczyściłem turbine i wymieniłem filtry, miech ok i znowu, pózniej podokręcałem opaski od IC, iteraz znowu i nie mam już pomysłów i nerwów
Musashi Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 pokaze posty od ciebie i inne które mówia że trzeba wyragulować zawór spustowy turbiny zawor spustowy turbiny? na poczatek VAG - grupa BS 013 i obserwacja zakresu ruchow sztangi.
Wihajster Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 na poczatek VAG - grupa BS 013 i obserwacja zakresu ruchow sztangi. w jego roczniku może nie byc tej opcji
Musashi Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 a mój model ma ten zawór? jezeli go zamontowales....
neku Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Opublikowano 8 Marca 2010 w innym temaci koles mówił że robił takie cos przy swoim a ma taki model jak ja
Musashi Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 w innym temaci koles mówił że robił takie cos przy swoim a ma taki model jak ja jestes pewien, ze ma silnik AFN?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się