Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B7] Czy ktoś przerabiał temat jednomasowego koła do B7 2.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam takie pytanko , czy ktos z was przerabial moze temat jednomasowego kola do 2.0 TDI , np : Valeo Kit 4P

http://www.valeoservice.com/actualites.php?wid=772218024486CDD27860AB&lang=pl

Niestety Valeo nie robi go do 2.0 TDI.

Szukam czegos podobnego slyszal ktos moze o czyms takiem lub moze ktos przerabia dwumasy na zwykle kola ?

Opublikowano

Sprawdź czy robią do AVF.

Opublikowano

nie robia z tabelki wynika ze na razie tylko do B5 lub Golfy V , Octavia II , Leon II

Opublikowano

ale to sa tylko tarcze i dociski ;([br]Dopisany: 09 Marzec 2010, 14:57_________________________________________________Oooo do A3 BMN juz maja .....[br]Dopisany: 09 Marzec 2010, 15:17_________________________________________________

Sprawdź czy robią do AVF.

a czemu ? AVF ma juz 240mm zamiast 228 mm ?

Opublikowano

240mm :naughty:

Opublikowano

no to teraz pytanie za 200 ptk. czy jest jakis cien szansy ze kolo dwumasowe ze sprzeglem od 2,0 TFSI ( A4 ) pasowalo by do 2,0 TDI ? :decayed:[br]Dopisany: 21 Marzec 2010, 23:12_________________________________________________poszperalem troche po necie i ETCE i ciekawych rzeczy sie dokopalem. :naughty:

Wspomniany AVF z 6 biegowa skrzynia dzieli wspolny docisk wlasnie z 2.0 TFSI ( maja dokladnie ten sam nr czesci )

co lepsza kolo dwumasowe dzieli rowniez AVF z BLB,BPW,BRE ( rowniez ten sam nr. czesci )

a to znaczy ze wspomniany docisk z 2.0 TFSI przypasi tez do tych kol , 2.0 TDI jaki i 2.0 TFSI maja ta sama liczbe zebow ( 117 ) czyli wyglada na to ze tak kolo i sprzelo z 2.0 TFSI da sie zalozyc do 2.0 TDI ( kolo z TFSI bedzie miec troszke inna mase )

tylko co mi to daje :naughty: to nic ale znalazme w necie producenta lekkich jednomasowych kol do 2.0 TFSI a to juz otwiera pewne mozliwosci w pogoni za jednomasem do 2.0 TDI :naughty:

Opublikowano

wypowiedź Rogallotti'ego z 6 sieprnia 2008 na forum racingu:

"Ja mam lżejsze i jednomasowe w 2.0TDi wink.gif

Ale takie przeróbki zostawiłbym na końcu listy rzeczy które trzeba zmodyfikować.

Pozdrawiam. "

:hi:[br]Dopisany: 22 Marzec 2010, 08:45_________________________________________________http://www.valeoservice.com/data/master/webfile/6960040074A28D1C7D8C9A.pdf?rnd=239

pozycja 835012 ale to chyba awx...

Opublikowano

GRazny ale tu nie chodzi o modyfikacje w celu poprawienia osiągów ale o wyeliminowanie jego wad.

Miałem w ręce dwa nowe kola dwumasowe i śmiem twierdzić ze jak ono ma nie powodować wibracji jak powierzchnia przylgni tarczy sprzęgła ma luz osiowy i goni jak Żyd po pustym sklepie :wink4:[br]Dopisany: 22 Marzec 2010, 09:16_________________________________________________

no wlasnie problem w tym ze tego Valeo nie ma jeszcze w wymiarze 240mm jest tylko 228mm

Opublikowano

Wspomniany AVF z 6 biegowa skrzynia dzieli wspolny docisk wlasnie z 2.0 TFSI ( maja dokladnie ten sam nr czesci )

co lepsza kolo dwumasowe dzieli rowniez AVF z BLB,BPW,BRE ( rowniez ten sam nr. czesci )

a to znaczy ze wspomniany docisk z 2.0 TFSI przypasi tez do tych kol , 2.0 TDI

Pewny jesteś co do dwumasu? Z tego co wiem, a mogę się mylić oczywiście, to z TFSI jest podobnie jak w VR6 - koło zamachowe montowane jest do wału korbowego 8 śrubami (dla przypomnienia w TDI 6). Dlatego tarcza i docisk od VR pasowały do 1Z, ale zamach nie. Dalej 1Z, G60 i VR6 miały ten sam docisk, a G60 i 1Z te same zamachy :wink4:

Docisk i tarcza od TFSI wyglądają na identyczne jak z 2.0 TDI, ale dwumas jest inny.

Co do AVF i 2.0 TDI. Te pojazdy mają inne sprzęgła. AVF ma 6 małych sprężyn w tarczy, BLB 4 duże. Dociski są takie same, dwumasy inne - ten z BLB ma mniejszą wysokość by weszły większe sprężyny z tarczy. Więc da się założyć do dwumasu BLB tarczę AVF, ale nie odwrotnie.

Za to cały komplet z AVF (tarcza, docisk, dwumas) pasuje do BLB P&P (mam taki komplet u siebie i wszystko elegancko hula), a odwrotnie cały komplet z BLB idelanie chodzi w 1,9 TDI 6 biegów (tak ma założone mój ojciec).

Opublikowano

Co do AVF i 2.0 TDI. Te pojazdy mają inne sprzęgła. AVF ma 6 małych sprężyn w tarczy, BLB 4 duże. Dociski są takie same, dwumasy inne - ten z BLB ma mniejszą wysokość by weszły większe sprężyny z tarczy. Więc da się założyć do dwumasu BLB tarczę AVF, ale nie odwrotnie.

Za to cały komplet z AVF (tarcza, docisk, dwumas) pasuje do BLB P&P (mam taki komplet u siebie i wszystko elegancko hula), a odwrotnie cały komplet z BLB idelanie chodzi w 1,9 TDI 6 biegów (tak ma założone mój ojciec).

co to tego to chyba masz racje aczkolwiek te same nr. czesci byly do pewnych nr. nadwozia w BLB ( tak mowi ETKA )

Pewny jesteś co do dwumasu? Z tego co wiem, a mogę się mylić oczywiście, to z TFSI jest podobnie jak w VR6 - koło zamachowe montowane jest do wału korbowego 8 śrubami (dla przypomnienia w TDI 6). Dlatego tarcza i docisk od VR pasowały do 1Z, ale zamach nie. Dalej 1Z, G60 i VR6 miały ten sam docisk, a G60 i 1Z te same zamachy

Docisk i tarcza od TFSI wyglądają na identyczne jak z 2.0 TDI, ale dwumas jest inny.

co do 2.0 TFSI to tego pewny nie bede dopuki nie zamontuje i sprawdze , ale wierzac zdjecia z allegro wyglada na to ze kola sa prawie "identyczne" plaszczyzna przylgni docisku jest taka sama , jak i wyglda na to ze ilosc otorow mocowania do walu tez jest taka sama.

zestawieniesprzegiel.jpg

http://img709.imageshack.us/img709/4939/zestawieniesprzegiel.jpg

w kazdym razie jest jakis punkt zaczepienia , bo niestety Radzikowski powiedzial ze nie przerobi dwumasa na jednomas :thumbdown:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...