goose Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Witam szanownych kolegów Mam taki problem a mianowicie chodzi o mojego ojca nieszczęsna skode octavie automat z 2005 silnik AVF.... Juz od kilku dni objawiał się problem taki ze auto czasami traciło moc - tzn 100-120 km/h i to byłby maxx. (czasami nawet zaświeciła sie kontrolka silnika) Po wyłączeniu stacyjki i ponownym odpaleniu auta wszystko wracało do normy aby znowu po kilkunastu do kilkudziesięciu kilometrów sytuacja sie powtórzyła z nieznanych powodów... Sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnienia, rury intercoolera, itp- czyli wzrokowo i dotykowo całą komorę silnika lecz nic ciekawego bynajmniej nie znalazłem. Dzisiaj podłączajac do vaga znalazłem tylko taki błąd 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - czyli Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża oraz zrobiłem logi bs: Log (3 - 004) Log (4 - 003) Log (5 - 011) dynamiczne bez mocy: Log (0 - 010) Log (1 - 008) Log (2 - 011) Log (3 - 003) oraz dynamiczne jak było wszystko ok Log (0 - 011) Log (1 - 003) Log (2 - 010) Tak jak wspomniałem wczesniej to automat, wlaczajac 3 bieg niestety i tak mi pózniej przełączało.... Wszelkie sugestie oraz pomysły mile widziane pozdrawiam Bartek
Buldog071 Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 mam ten sam problem w b5 afn niektorzy mowia ze kierowniczki od turbiny wyczyscic ale mialem robione i nic nie dalo albo nieszczelnosc w ukladzie byla sprawdzana i elegancko a turbina przy 110-120 wylacza sie bo jest przeladowana nie wiadomo dla czego ;/
Bigrazor Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 właściwie do masz niedoładowane - n75 jakby nie chodził wcale Spec. intake press. = Actual intake press. w przybliżeniu . mam ten sam problem w b5 afn niektorzy mowia ze kierowniczki od turbiny wyczyscic ale mialem robione i nic nie dalo albo nieszczelnosc w ukladzie byla sprawdzana i elegancko a turbina przy 110-120 wylacza sie bo jest przeladowana nie wiadomo dla czego ;/ to sprawdź to samo bo pewnie też ci się sypie ten sam czujnik - N75 a najlepiej daj logi
goose Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Opublikowano 9 Marca 2010 turbo do czyszczenia Witam kolega Buldog071 pisał ze turbo miał czyszczone i nic nie pomogło, a nie jest tak ze jakby były kierownice zapieczone to cały czas byłby mół ?? (bo u mnie po ponownym odpaleniu jest ok na kilkanaście km jazdy). Czy n75 idzie jakoś sprawdzić ? - czy odrazu wymiana ?
kyluck Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Możesz podmienić n75 z n18 który jest za silnikiem pod rurą dolotową i zobaczysz czy jest różnica ale podobno zadko padają
letallec Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 kierownice do czyszczenia. jesli natomiast twierdzisz ze bylo czyszczone to cos ze sterowaniem kierownic tzn przewody lub N75.[br]Dopisany: 10 Marzec 2010, 09:25_________________________________________________ mam ten sam problem w b5 afn niektorzy mowia ze kierowniczki od turbiny wyczyscic ale mialem robione i nic nie dalo albo nieszczelnosc w ukladzie byla sprawdzana i elegancko a turbina przy 110-120 wylacza sie bo jest przeladowana nie wiadomo dla czego ;/ Wrzuc swoje logi, to sie oceni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się