Flyer Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 ten kolega dal ci gwarancje na silnik jak sie wysra ? A ktorys tuner daje taka gwarancje eugeniuszu?
Buba Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 ten kolega dal ci gwarancje na silnik jak sie wysra ? A ktorys tuner daje taka gwarancje eugeniuszu? http://www.sportmile.pl/
rh.rally Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Żaden tuner nie daje gwarancji na silnik, czy skrzynie, czy półosie, czy przeguby napędowe! Bo też dlaczego ma dawać skoro ten samochód dawno utracił gwarancje. Tuner może dać gwarancję na usługę, którą wykonał. Czyli na to, że z jego winy nic się nie wysra programowo. Czy też w przypadku (jeśli chodzi o starsze sterowniki), gdzie trzeba lutować, że jest to dobrze wykonane. Biorąc samochód należy zrobić diagnostykę i ocenić czy samochód się nadaje do tuningu. Jeśli nie, naprawiać. Jeśli tak, chipować. Podnosząc moc poprzez zmianę programu należy mieć odpowiednią wiedze, na niej bazować i wtedy nic się nie stanie. Oczywiście zajechać można również seryjne auto, dlatego wiedza o użytkowaniu również jest potrzebna właścicielowi bądź użytkownikowi TDI. Do kolegi Miruk, można zrobić jeszcze mocniejszy program. Wg mnie na Twoim będzie coś ok. 15x-16x KM, moment jak podałeś coś ok. tego 360 Nm, ale tu prawdę powie hamownia, bo każde auto inaczej reaguje, oraz nie wiadomo ile miałeś na serii
Buba Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Żaden tuner nie daje gwarancji na silnik niestety troche jestes w bledzie kolego...
rh.rally Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Żaden tuner nie daje gwarancji na silnik niestety troche jestes w bledzie kolego... Kolego to pokaż mi tunera, który daje Ci gwarancję na silnik. Dokładnie chodzi mi o to, że jak Ci coś padnie (fabryce zdarzają się wpadki czy buble), to tuner sfinansuje Ci nowy silnik czy naprawę???
Buba Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Żaden tuner nie daje gwarancji na silnik niestety troche jestes w bledzie kolego... Kolego to pokaż mi tunera, który daje Ci gwarancję na silnik. Dokładnie chodzi mi o to, że jak Ci coś padnie (fabryce zdarzają się wpadki czy buble), to tuner sfinansuje Ci nowy silnik czy naprawę??? jakbys poczytal ten watek to bys sie zorientowal ze juz podalem
rh.rally Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Tak wątek czytałem cały, bo miałem "zaległości" widziałem podany przez Ciebie link. Szczerze mówiąc, nie zauważyłem, by na stronie było coś o gwaracji na silnik po chipie Proponuje zapytać wprost objętnie którego tunera, który daje gwarancje. Czy w przypadku uszkodzenia silnika, czy osprzętu elementy te podlegają gwarancji Chipuje się auta, które mają nawet grubo ponad 300 tys. km, (licznik nie zawsze prawdę mówi). Mimo, że turbo daje dobre ciśnienie, ciężko jest przewidzieć ile ono wytrzyma Stąd też gwarancja jest na usługę! a nie na sinik czy osprzęt
Buba Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Tak wątek czytałem cały, bo miałem "zaległości" widziałem podany przez Ciebie link. Szczerze mówiąc, nie zauważyłem, by na stronie było coś o gwaracji na silnik po chipie Proponuje zapytać wprost objętnie którego tunera, który daje gwarancje. Czy w przypadku uszkodzenia silnika, czy osprzętu elementy te podlegają gwarancji Chipuje się auta, które mają nawet grubo ponad 300 tys. km, (licznik nie zawsze prawdę mówi). Mimo, że turbo daje dobre ciśnienie, ciężko jest przewidzieć ile ono wytrzyma Stąd też gwarancja jest na usługę! a nie na sinik czy osprzęt to ze Ty akurat nie dajesz to nie znaczy ze wszyscy w kraju nia daja czytalem kiedys wypowiedz jednego pana z tej firmy co do softu nowego RS6 stad mowie ze dostajesz gwarancje
rh.rally Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 To w takim razie się nie zrozumieliśmy Co innego samochód nowy (nie wiem czy masz na myśli nowy model czy nowy w sensie nie całe 2-3 lata), a co innego samochód starszy z przebiegiem i dawno utracną gwarancją. Za pośrednictwem ASO też można samochód zachipować i się nie traci gwarancji.
PIXI Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Dla mnie Rogal ( ) jest wiarygodniejszy jak całe ASO
MiruK Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 Chipuje się auta, które mają nawet grubo ponad 300 tys. km, (licznik nie zawsze prawdę mówi). swoje kupiłem z przebiegiem 163tyś km , ostatnio zapiąłem vaga i z sterownika silnika (EDC15 mileage) wyszło że ma 213tyś km co do mocy to hamownia by się przydała ale bez problemu łykam bmw 320d (150KM) i A4 b7 2.0 tdi (140KM)
rh.rally Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Dla mnie Rogal ( ) jest wiarygodniejszy jak całe ASO Hehe a to racja :> co do wiarygodności ASO to też jakoś nie do końca mam przekonanie jednak ASO to ASO więc serwisując u nich pojazd masz gwarancje. Chipuje się auta, które mają nawet grubo ponad 300 tys. km, (licznik nie zawsze prawdę mówi). swoje kupiłem z przebiegiem 163tyś km , ostatnio zapiąłem vaga i z sterownika silnika (EDC15 mileage) wyszło że ma 213tyś km co do mocy to hamownia by się przydała ale bez problemu łykam bmw 320d (150KM) i A4 b7 2.0 tdi (140KM) Heh to ciesz się, że tylko tyle ukręcili 50 tys. do tyłu to nic Słyszałem samochodach, które miały ponad 500 tys. po przekroczeniu granicy PL (jak to nasza tradycja nakazuje, nie więcej niż 200 tys. km) nagle wyskakiwało 179, 185 itp przebiegi. Oczywiście sprzedający zapewniali, że przebieg jest prawdziwy i potwierdzony książką serwisową. Osobiście jeszcze się nie spotkałem z aż taką anomalią. Jedynie dobrze, że producenci coraz nowszych aut zapisują przebieg w większej ilości sterownikw niż tylko 2, cz kiedyś tylko licznik.
aju Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 bez problemu łykam bmw 320d (150KM) i A4 b7 2.0 tdi (140KM) tyle to ja łykam AJMem z programem jedź na hamownię albo ustaw się z 2.0tdi 170
MiruK Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Opublikowano 14 Maja 2010 podpowie mi ktoś gdzie w okolicach Rzeszów-Tarnów znajdę hamownię i ile taka usługa może kosztować ?
aju Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 zobacz tu może mają jakąś ogarniającą hamownię nie wiem jak z cenami, ja hamowałem się najczęściej między 100 a 150zł[br]Dopisany: 14 Maj 2010, 23:15_________________________________________________http://www.chiptuning.ipr.pl/
bipi555 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Podepnę się pod temat :>, po przeczytaniu wielu informacji tutaj i na innych forach typu passat elektroda itd, postanowilem i ja zapodac wiruska swojej panience A4 bardzo dużo pomógł mi kolega , autor tego postu ,@MiruK, wlasnie w tym temacie chcialem mu podziekowac za cala pomoc informacyjna , ktora otrzymałem od niego Dzieki Mirek , po zakupie kabelka galletto , poprzez program galletto 1260, sciagnalem sobie oryginalny wsad z mojego AVB. Zanim to zrobilem , zapodalem komplet pomiarow na forum do sprawdzenia , czy autko nadaje sie do modyfikacji, okazalo sie ze turbinka sie ociaga, poddano pomysl wywalenia katalizatora. Wiec po zamontowaniu zamiennika katalizatora z firmy pana Gruchota, autko zaczęło sie fajnie wkręcać (polecam kazdemu taki zabieg) . Oryginalny wsad zmodyfikowal mi kolega Darek z forum passata , wlasciciel firmy tuningowej http://diesel-tuning.pl. (oczywiscie nie za darmo, ale cena niech pozostanie moja slodka tajemnica ) Wsad wgrywałem za pomoca tego samego sprzetu ktorym zczytywalem sterownik ( oczywiscie liczylem sie z wylutem, ale z tego co doczytalem , to w EDC15 bardzo rzadko zdaza sie niepowodzenie, no chyba ze aku jest kiepski i lapek zamulony :>). Modyfikacja zrobiona jest na tyle ile chcialem , czyli 135KM, bo lepiej by zostal zapas , niż za jakis czas mialo by sie cos jak Wy to nazywacie "wysrac" , kiedys mialem passata z silnikiem AVF , ale to co teraz mam , to ten pasek w serii nie mial by sie co równać .Podsumowując , polecam każedemu wiruska, tym odwazniejszym wlasna ingerecje ,ze 100% pewnym wsadem zmodyfikowanym przez profesjonaliste , nie jakims gotowcem z sieci ,a tym, ktorzy chca zobaczyc na wlasne oczy hamownie i dostac wykres do reki, i nie igrac z ogniem polecam wizyte w profesionalnych firmach tuningowych. Wzrost mocy to piekna sprawa , a odwaga by cos osiagnac ,nawet w pewnym sensie 50% samemu jeszcze piekniejsza , Pozdrawiam All.
MiruK Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2010 hehe, nie ma za co bipi555, zawsze służę pomocą jak będziesz miał chwilkę to zrób i zarzuć nowe logi, zobaczymy jak się furka spisuje po Twojej operacji też mnie naszło na wywalenie katalizatora, zastanawia mnie tylko wytrzymałość tego zamiennika, dużo z tym jest roboty ? Ty już masz chyba wprawe pozdro
bipi555 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Wiesz , roboty nie jest duzo , pod warunkiem ze otrzymasz odpowiedni :)egzemplarz , co do wykonania i materialu jest ok , By szybko sie do tego dostac ,najlepiej sciagnac obudowe z filtra powietrza, a z kanału zdjac tylko oslone tylnia i rozkrecic metalowy łacznik ,ktory laczy rury , klucz 17, do odkrecenia kata od turbinki jest klucz 12, najlepiej oczkowy lekko wygiety, jedna nakretke odkreca sie od dolu, dwie pozostale od gory, bo tak jest najlepiej dojsc, a pozniej sciagasz kata z rura do kanalu , i rozkrecasz wszystko juz sobie pieknie na stole .Zabieg trwal około 45min , oczywiscie najlepiej trszoke wczesniej uzyc wd40. Jutro zrobie nowe pomiary to zapodam , Pozdro..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się