Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CAG] Dziwne hałasy


Tendo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! :hi:

Jestem posiadaczem A4 B8 2.0 TDI 143 koni. Samochód kupiony w polskim salonie i serwisowany w nim. Od pewnego czasu pojawił się dziwny dźwięk zaraz na początku wciskania sprzęgła, nagły hurgot z pod maski, gdy sprzęgło wciskam dalej do końca hurgot ustaje. Również jadąc wolno np na 2-ce po osiedlowej drodze kiedy silnik pracuje na niskich obrotach pojawia się ten dziwny hurgot. Panowie z ASO nie zabardzo są wstanie stwierdzić co to jest, a samo audi nie uznaje tegoż hałasu jako usterki :shocked:. Pan w garniturze w ASO spytał się mnie prosto w oczy oczywiście możemy wyjąć całą skrzynię i sprzęgło ale kto ma za to płacić :shocked: .Trochę niezabrdzo sam wiem pod jaki dział tą usterkę podpiąć czy pod napęd czy pod silnik. Jak znajdę książkę przeglądów to popatrzę co ci panowie z ASO majstrowali bo napewno wymieniali pewne elementy. Nie jestem mechanikiem raczej słabo się orientuję w tej materii. Jakieś sugestie, pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cholercia... mało na dwumas... choć w początkowych latach B6 trafiły się trefne i padały przy podobnym przebiegu... jeszcze na gwarancji...

no niestety możemy sobie gdybać...

może podjedź do Rogala? pewnie więcej zdiagnozują niż my wszyscy przez forum... a ASO na razie sobie odpuść...[br]Dopisany: 11 Marzec 2010, 12:40_________________________________________________oczywiście napisz co wyszło bo na pewno się przyda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Pan w garniturze w ASO spytał się mnie prosto w oczy oczywiście możemy wyjąć całą skrzynię i sprzęgło ale kto ma za to płacić

Jakbym cos takiego uslyszal to bym sie chyba wku#### konkretnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach