wozniak_4 Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 witam.mam pytanie czy przy nieszczelnej pompie wtryskowej będzie odczuwalny spadek mocy???? czasem auto jedzie jak szalone a czasem to przyśpiesza jak bym ciągną przyczepę z cegłami. wycieka ropa z pod nastawnika i z pod tego dekielka z góry (oczywiście nie leje jak z kranu ale pompa jest cały czas mokra) a przy obrotach tak jakoś 1700-1900 coś burczy jak by tłumik czy tu możliwe przez te mrozy???? ile kosztuje uszczelnienie pompy wtryskowej???? i co może być przyczyna słabego przyśpieszania??? - może być filtr paliwa bo jeszcze go nie zmieniałem a kupiłem auto rok temu. proszę o pomoc
mcm Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html poprawiłem
yahoo Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 Ja mam podobne pytanie, rowniez dziwnie z mocą niby cały czas ok ale są momenty, że auto w ogóle nie ma odejścia. I też dziwne buczenie koło 1800. Ale u mnie właśnie auto jest na regeneracji pompy bo lało się już nieźle z niej i w poniedziałek już je odbieram i dam znać czy jest ok. Ja miałem błąd akurat na Vas-ie kąta początku wtrysku natomiast na Vag-u błąd zaworu początku wtrysku i okazało się ze pompa do regeneracji jest. Zobaczymy jak to będzie po naprawie.
rookie Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Przy falowaniu mocy winowajcą może być przepływomierz, ale VAG prawdę ci powie.
wozniak_4 Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 yahoo jak go jutro przetestujesz to daj znać co i jak - i za ile
yahoo Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Ok dam znać, natomiast u mnie regeneracja niestety jest kosztowna i wyniesie to 700 zł ale musiałem bo silnik był zalany ropą od spodu więc nie miałem wyboru. Aha jeszcze pytanie zadawałeś co do filtra paliwa. Ja wymieniłem w zeszłym tygodniu i nic nie miałem poprawy, jeśli chodzi o buczenie a o spadek mocy to nie miałem okazji sprawdzenia bo prawie od razu z pompą jechałem. Jutro dam znać.
Grzesiekkbc Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 To buczenie ma teraz bardzo dużo osób w 1z ciekawe czym to może być, ja mam to samo, nastawnik jest ok, będę mieć nowego chipa tak że się okaże może to program coś w h... leci bo wszystkie opcje już sprawdzone i nie potwierdziły się.
wozniak_4 Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 u mojego kolegi to od kiedy kupił a4 to jak pod górkę gdzieś jechał i troszkę przydusił to aż warczało coś w środku ale jemu to nie przeszkadzało. może na wiosnę to przejdzie jak się troszkę ociepli bo wydaje mi się że to tłumik musi dotykać czegoś i przez to te drgania
yahoo Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 dam znać czy coś lepiej dopiero jutro bo jeszcze na dziś auto zostało bo jest robione całe zawieszenie i jeszcze termostacik do wymiany. Wiec jutro odbiore auto potestuje i zobacze czy inaczej silnik chodzi i nie buczy tak po naprawie pompy.[br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 15:32_________________________________________________ok więc tak Odebrałem auto pojezdzilem chwile i i tak musialem odstawic bo niestety wezyk wspomagania firma zewnetrzna schrzanila ale co do pompy.... Wiec tak auto chodzi zupelnie ale to zupelnie inaczej. Po naprawie pompy jest o wiele ciszej, okolo 1800 obrotow slychac teraz piekny klekot slychac zawory wczesniej bylo buczenie, nie trzesie buda. Auto sie plynniej wkreca na obroty nie szarpie tak. I o dziwo hmmmm slychac leciutko turbinke w kabinie a wczesniej nie bylo slychac zapewne od tego ze buczało albo po prostu teraz silnik pracuje jak powinien. Zatem przy okazyjnej regeneracji pompy dopiero zobaczylem jak auto powinno chodzic
wozniak_4 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2010 tak że wszystko jasne jak się cieplej zrobi to tez jade do pompiaża. dzięki za wszystko. niech ci autko hula jak najdlurzej. fajny z ciebie gość. pozdrawiam[br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 19:59_________________________________________________chciałem tylko dokończyć temat- a więc tak. pompiarz uszczelnił i przeglądną mi pompę za 250pln.auto idzie jak burza niech się niejedna 110tka schowa brakuje 6 biegu. ale mówił ze jest troszkę głowi czka w pompie podrysowana i może przez to ciężej na ciepłym pali ale mówił że pewnie trzeba zmienić na komputerze dawkę startową paliwa na gorącym silniku. a buczenie rury dalej zostało kupiłem nowe gumy do podwieszania tłumika morze to coś pomorze.
gladiator111 Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 ja za wymianę uszczelek pod pokrywą i nastawnikiem pompy zapłaciłem 180 pln.Ciekawi mnie twój mechanik ponieważ po wymianie tych uszczelek zawsze pompę podłącza się pod komputer i ustawia dawkę.
Fahoo Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 uszczelki to koszt 18zł ori bosch wymiana 10-15min regulacja nastepne 10min wiec skasowali was że ho ho
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się