Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Poważny problem...


Ramos

Rekomendowane odpowiedzi

W zasadzie nie wiedziałem gdzie umieścić ten wątek, ale bardziej wygląda mi to na problem z układem elektrycznym niż z układem napędowym, a więc:

mam problem z przyśpieszeniem swojego auta, przykładowo mam wrzuconą "piątke" - pedał w podłodze, na obrotomierzu 2300obr/min i nic poza tym, auto nie chce wkręcać się na wyższe obroty. Startując od jedynki autko wkręca się max na 3000obr/min aż do 4 biegu na którym już nie osiąga 3000obr/min, z kolei na piątce tak jak pisałem wyżej - max obroty to 2300obr/min. Pierwszy raz zdarzyło mi się to na początku tego tygodnia - zatrzymałem się na poboczu i "na luzie" autko normalnie wchodziło na obroty, niestety podczas jazdy było strasznie "mułowate". Zatrzymałem się znowu, zgasiłem silnik i ponownie odpaliłem, po problemie ani śladu. Auto chodziło tak jak zwykle. Pomyślałem sobie, że może jakiś błąd albo cos, może paliwo,albo turbina... chociaż akurat z paliwem to się pilnuję. Od tamtej pory aż do dziś był spokój, niestety problem znowu się pojawił - więc znowu się zatrzymałem, zgasiłem auto, po chwili odpaliłem i wszystko wróciło do normy. Może ktoś z was miał podobny problem, stąd moja prośba o dobrą radę - co dalej mam zrobić, może powinienem pojechać i sprawdzić na komputerze co jest nie tak?

z góry dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz Vaga może coś pokażę od tego bym zaczął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Jutro popytam znajomych odnośnie warsztatu, w którym mają odpowiedni sprzęt aby sprawdzić mój wóz. :mysli: Chyba, że ktoś z klubowiczów jest z łódzkiego, ma vaga i chciałby mi poświecić swój czas - oczywiście nie chce nic za darmo :hi:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiam na typowy tryb awaryjny,vag powinien pokazac,co jest przyczyna tego stanu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjechałem na Vaga - pokazało "błąd czujnika ciśnienia doładowania" - gość skasował ten błąd i przy okazji mnie na 80zł (ASO) dwa dni był spokój, a dziś znowu to samo co wyżej. ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie sie cenią, 80zł :blink:

W takim razie wychodzi na to ze czujnik sie pieprzy i bedzie cie czekać wymiana :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjechałem na Vaga - pokazało "błąd czujnika ciśnienia doładowania" - gość skasował ten błąd i przy okazji mnie na 80zł (ASO) dwa dni był spokój, a dziś znowu to samo co wyżej. ;/

więc jedz do tego samego gościa i mu teraz powiedz,żeby naprawił to,za co wziął 80 zł-błędy każdy idiota potrafi skasować,niech sie zajmie przyczyną błędu,a nie efektem w postaci błędu na Vagu-co za baran nie mechanik ASO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego nie warto jechać do ASO. Wykasował błąd i mysli, ze jest wielki :wallbash: ale jakby miał to naprawic to już zonk bo nie wie o gdzie co i jak :thumbdown:

Najlepiej jedz do jakiegos ogarnietego elektromechanika a nie do ASO no chyba, ze masz zamiar sie z nimi pokłucić tak jak mówi Dominguez :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się właśnie zastanawiam czy nie zainwestować w nowy czujnik ciśnienia doładowania - tak dla własnego spokoju. Po wykasowaniu błędu z kompa tylko raz mi się sytuacja z brakiem mocy przydarzyła, ogólnie to około 4 razy mi się coś takiego przytrafiało i to mnie zaczęło niepokoić. Nawet kiedy nie chciał przyśpieszać na piątym biegu to i tak turbo na "luzie" świszczało aż miło, tak więc ja już nie wiem czy to wina samej turbiny czy tego czujnika. Myślę, że na początek wymienię czujnik i sprawdze szczelność całego układu doładowania. Tak przy okazji dziękuję Wam wszystkim za pomoc :) [br]Dopisany: 26 Marzec 2010, 17:26_________________________________________________Jeśli się okaże, że wszystko jest okej to niestety wezmę się za turbo... najdroższy cukierek na sam koniec ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbawka to to nie bedzie. Zrobienie logow wnioslo by wiecej jasnosci o co kaman, bo zwykle zczytanie bledow to troche malo informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...