POPO Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Witam!! Pacjent to B7 AVNT o oznaczeniu BRD czyli 2.0 TDI quattro, przebieg 95000tys. Problem auto wciąga 0,5 litra na jakieś 2500tys kilometrów. Oczywiście ASO muwi że norma to 0,5 litra na 1000 ale czy to i tak nie za dużo, wspomne tylko że w aucie była wymieniana głowica na nową W ASO i panowie przynajmniej tak mam na fakturze wymieniali usczelniacze zaworowe. Auto jest też po programie w compsport. Pytanie czy tym zużyciem się należy nie przejmować i jeździć puki silnik totalnie padnie bo szczerze muwiąc to już mam dość tej jednostki. Czy drożyć tema dalej i brać się za piersicienie bo jest to duży ubytek oleju. Czy poprostu zrobić swap na jakiś 3.0 TDI.
Nosfer Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Nie przejmować się i jeździć. 1) Diesel 2) Po programie 3) 2.0 jednostka w Turbo 4) Nie jeździć póki nie padnie, tylko w razie potrzeby uzupełnić olej. 5) Sprawdź ortografię przed wysłaniem posta !
PIXI Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Na jakim oleju śmigasz ??? Kolego dolewasz 0,5 l na 1000 km dobrze przeczytałem
Nosfer Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Na jakim oleju śmigasz ??? Kolego dolewasz 0,5 l na 1000 km dobrze przeczytałem Źle przeczytałeś. PIXI, bo się doigrasz
POPO Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Opublikowano 17 Marca 2010 Napisałem 0,5 litra na 2500 kilometrów, Olej jaki mi zalali w ASO to Schell 5W30, natomist zamierzam go zmienić na MOTUL 5W40, możę to coś zmieni.
Nosfer Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 A ja napisałem, że to normalne. Bierze Ci mniej niż "ustawa" przewiduje. Wszystko zależy jeszcze od twojego stylu jazdy. Na forum jest kupa tematów związanych z podobnymi objawami. Poszukaj.
turdzi Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 POPO jezdzic sprawdzac i w razie czego uzupelniac , jak zacznie palic 1 litr na 1000 to sie dopiero martwic.To silnik turbo , w ktorym oprocz normalnego zuzycia pierscieni uszczelniaczy itp. masz jeszcze turbo ktore smarowane tez jest olejem i przez ktore w miare tego jak sie o nie dba moze tez cos uciekac. Reszta jak wyzej auto po programie wiec pewnie sobie tez depniesz czasmi , a to zawsze sie doklada do wiekszego zuzycia [br]Dopisany: 17 Marzec 2010, 13:55_________________________________________________ bo szczerze muwiąc to już mam dość tej jednostk a co ci sie z nia dzialo ze masz dosc ?
POPO Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Opublikowano 17 Marca 2010 Co mi się z nią działo? To zacznijmy od samej głowicy potem doszły wtryskiwacze zaznaczam żę tankuje tylko na schellu (nie upieram się żę ta stacja jest najlepsza ale nie jest to jakaś przydrożna), od jakiegoś czasu zaczynam też mieć jakieś szarpanie i lekkie dławienie poniżej 2000tys obr., nie wiem co jest grane bede na przeglądzie to sprawdze, również nie pokoją mnie odgłosy spod maski jakby takie szuranie które również wydobywa się przy niskich obrotach i lekko wcisniętym pedale gazu, gdy mu wcisne już mocniej to ten dzwięk ustępuje (najcześciej go słychać na 2 i 3 biegu). Powiem tak przed zakupem było bardzo mało opini na temat tego silnika no bo trzeba przyznać jest to rzadkość z poruwnaniem do innych 2.0, których opinie są mieszana a to pękające głowice a to turbo siamto i owanto, rok produkcji mojego to 2006.12.21 czyli modelowo 2007 niby tzw choroby wieku dziecięcego powinny być już poprawione, jak narazie to troche dołożyłem do auta zwłaszcza głowica, trudno żębym był podjarany zwłaszcza żę nie piłuje tego samochodu. A poruwnując go 1.9 gdzie auto było grubo po modach to troche boli
turdzi Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 No to poczekaj jak jeszcze dojdzie ci do kompletu DPF a tak na serio to BRD jak kazde inne 2,0 dzieli z nim wiekszosc podzespolow za wyjatkiem , turbo , pompek i sterownika , i innych walkow rozrzadu wiec nie ma sie co dziwic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się