lukas_ss 1 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Słuchajcie mam temat u mojego ziomka w takim samym silniku jak nasze 2001 rok 1.8T AVJ i dzieje sie taka rzecz po zdjeciu głowicy i rozebraniu silnika ( zatarł panewke - wada fabryczna popmy olejowej) - zrobione wszystko splanowana głowica splanowany blok - po złożeniu auta do kupy sączy sie olej spod głowicy od strony rozrządu - nie leci on ciurkiem ale wyciek jest - powiedzcie czego to moze byc przyczyna ? szpilki dociskane dwa razy i zmienione na oryginał przy remoncie + nowa oryginalna uszczelka pod głowicą. powiem ze przed wymiana tego tez mial tam lekki wysięk oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardo 0 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Na pewno spod głowicy, a czasem nie cieknie przez wałki rozrządu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 rownie dobrze moze byc peknieta glowica lub blok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_ss 1 Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 przez wałki swoją drogą głowica byla sprawdzana na szczelność a dziwne jest to ze z dwoch stron. A uszczelniacze to inna spiewka tez lekko podciekaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się