Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Co oznaczają te błędy. SEAT LEON ASV


przemekmil

Rekomendowane odpowiedzi

Skasuj je - pojezdzij troche i odczytaj znowu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sterownik zgłasza przeładowanie turbiny... sporadycznie

start silnika zablokowany przez immobiliser być może bo... sporadycznie

kluczyk ma słabe bateryjki... sporadycznie

silniczek w prawych tylnych drzwiach szwankuje... sporadycznie

i z anteną zgłasza też problemy... ciągle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z pewnością ponownie wybije kod 17965 jak tylko przekroczy 3000 RPM gdyż silnik łapie tryb awaryjny z powodu przeładowania turbo, co do pozostałych kodów to może być różnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sterownik zgłasza przeładowanie turbiny... sporadycznie

start silnika zablokowany przez immobiliser być może bo... sporadycznie

kluczyk ma słabe bateryjki... sporadycznie

silniczek w prawych tylnych drzwiach szwankuje... sporadycznie

i z anteną zgłasza też problemy... ciągle...

napisz mu od razu co ma z tym wszystkim zrobic bo jak znam zycie zaraz padnie tego typu pytanie [br]Dopisany: 20 Marzec 2010, 00:15_________________________________________________

z pewnością ponownie wybije kod 17965 jak tylko przekroczy 3000 RPM gdyż silnik łapie tryb awaryjny z powodu przeładowania turbo, co do pozostałych kodów to może być różnie.

prawdopodobnie kierownice zapieczone :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie kierownice zapieczone

owszem ale istnieje jeszcze możliwość, że sztanga może być zablokowana wewnątrz zardzewiałej gruchy gdyż w ASV grucha jest skierowana do dołu silnika i lubi sobie popić wody przez otworek wyrównujący ciśnienie - zwłaszcza jeśli nie ma dolnej osłony silnika zamontowanej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaaaa.... to bardzo mozliwe, widziałem na elektrodzie Twoje zdjecia Kolego w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo dobra sugestia

"owszem ale istnieje jeszcze możliwość, że sztanga może być zablokowana wewnątrz zardzewiałej gruchy gdyż w ASV grucha jest skierowana do dołu silnika i lubi sobie popić wody przez otworek wyrównujący ciśnienie - zwłaszcza jeśli nie ma dolnej osłony silnika zamontowanej." Sztomel

bo to auto kolegi i mówił, że oberwał osłonę wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...