Jarol 3 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 W końcu udało mi sie zakończyć modzenie mojego auta, no prawie zakończyc bo jeszcze pare rzeczy musze zrobić Audi A4 B6 1,9 TDI AWX 2001 rok Opis modyfikacji: - Wymiana turbo na BRD - Wymiana pompowtryskiwaczy na AL - Sprzęgło seria - FMIC - DP 2,5" bez kata - Wymiana zawieszenia na Gwint - Wymiana hamulców przód na 320x30mm - Wyminan hamulców tył na 288x12mm Program zrobiony w firmie <b>Dynosoft</b> przez <b>Aligatora</b> <b>WYNIK 196,3 KM i 405,1 Nm bez dymu</b> Wiekszy rozmiar wykresu: chip_2.JPG | jarol2007 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 co tam ze sprzęgłem? radzikowski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Wykres bardzo ładny, pozazdrościć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 - Sprzęgło seria dopiero dojrzałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 co tam ze sprzęgłem? radzikowski? Sprzęgło seria i trzyma bardzo dobrze. Z momentem 380Nm zrobilem już 35 tyś km i sprzęgło trzyma bez najmniejszego problemu. Mam nadzieje że teraz tez troszke pożyje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 W końcu udało mi sie zakończyć modzenie mojego auta, no prawie zakończyc bo jeszcze pare rzeczy musze zrobić Audi A4 B6 1,9 TDI AWX 2001 rok Opis modyfikacji: - Wymiana turbo na BRD - Wymiana pompowtryskiwaczy na AL - Sprzęgło seria co tam ze sprzęgłem? radzikowski? - FMIC - DP 2,5" bez kata - Wymiana zawieszenia na Gwint - Wymiana hamulców przód na 320x30mm - Wyminan hamulców tył na 288x12mm Program zrobiony w firmie <b>Dynosoft</b> przez <b>Aligatora</b> <b>WYNIK 196,3 KM i 405,1 Nm bez dymu</b> Wiekszy rozmiar wykresu: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cd419927504a710a.html to sprzęgło to mnie bardzo dziwi u mnie kiedyś może potajemnie też soe stworzy więcej jeszcze mocy, ale to nie szybko ale powodzenia w dalszych modach, i wytrzymałości innych podzespołów motorowni. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosfer 2 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Spalanie na jakim poziomie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Spalanie na jakim poziomie ? Nie wiem bo modyfikacje zrobilem dzisiaj dosłownie 2 godziny temu. Poprzednio mialem program na 180Km i 380Nm i spalanie wychodziło 6-6,5w trasie i 8-8,5 w miescie wiec jakoś bardzo się nie zmieniło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 jest roznica w jezdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 jest roznica w jezdzie? Tak poprawił sie dół auto ładnie ciagnie od 1600obr, dużo lepiej wkręca sie na wyższe obroty i ma wieksze problemy z trakcją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 a wczesniejszy program byl tez na brd i al,fmic?czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Mialem sporo szczęcia i trafiłem na dobre turbo BRD bo juz przy 1800obr silnik ma 320NM [br]Dopisany: 19 Marzec 2010, 14:34_________________________________________________ a wczesniejszy program byl tez na brd i al,fmic?czy jak? Wcześniej był seryjny mały SMIC ora seryjny wydech z katem + BRD i AL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Mialem sporo szczęcia i trafiłem na dobre turbo BRD bo juz przy 1800obr silnik ma 320NM [br]Dopisany: 19 Marzec 2010, 14:34_________________________________________________ a wczesniejszy program byl tez na brd i al,fmic?czy jak? Wcześniej był seryjny mały SMIC ora seryjny wydech z katem + BRD i AL po zmianie na fmic czules wiekszego laga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 jest roznica w jezdzie? Tak poprawił sie dół auto ładnie ciagnie od 1600obr, dużo lepiej wkręca sie na wyższe obroty i ma wieksze problemy z trakcją. trakcja to pewnie masakra ale dół to bardzo nisko masz, oj ciężko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 po zmianie na fmic czules wiekszego laga? Raczej nie auto jeźdizło tak samo jak przed załozeniem. Spora poprawe dołu poczułem jak zrobiłem DP 2,5" bez kata. FMIC mam z Outlandera o wymiarach 47x17x6,5cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Jarol czekam na jakis filmik od 60-160 4 bieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Raczej nie auto jeźdizło tak samo jak przed załozeniem. Spora poprawe dołu poczułem jak zrobiłem DP 2,5" bez kata. FMIC mam z Outlandera o wymiarach 47x17x6,5cm. Ladny wynik i mamy takie same coolerki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Jarol czekam na jakis filmik od 60-160 4 bieg całkiem dobry pomysł... ja poproszę na 4tym 60 - 140km/h... to wkleje swój stock'owy i będziemy mogli się pośmiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotograf87 0 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 tak... brd trafiło ci sie ekstra... ja mam 320nm przy 2000 a u Ciebie przy 1800.. pozazdrościć wyniku pozdrawiam kolege Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Jarol dobiłeś praktycznie do tego co ma mój braciak. Gratuluję uporu i konsekwencji Tylko jego buda jest jakieś 250-300 kg lżejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się