czarny861 Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 witam Wymieniłem przegub który padł tak że już nie dało się jechać, teraz mam problem z hamulcami gdy puszczam pedał hamulca (już w ostatniej fazie) czuje pod pedałem małe drgania i taki dziwny dźwięk jak by jakąś sprężynkę rozciągano i puszczano. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Komputer nie wyświetla żadnych błędów.
bakuś Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Coś z ABS'em. Może został uszkodzony czujnik podczas demontażu?
czarny861 Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Opublikowano 20 Marca 2010 ok. Dzięki sprawdze. a mam jeszcze jedno pytanie, autko źle reaguje na obciążenie elektryczne, pływają obroty gdy np. zamykam szyby, jest włączone ogrzewanie tylnej szyby, głośniej radio itp. jak wcześniej na vag żadnych błędów.
bakuś Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 ok. Dzięki sprawdze. a mam jeszcze jedno pytanie, autko źle reaguje na obciążenie elektryczne, pływają obroty gdy np. zamykam szyby, jest włączone ogrzewanie tylnej szyby, głośniej radio itp. jak wcześniej na vag żadnych błędów. Normalne zachowanie.
Dev Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 raczej anormalne sprawdz ladowanie, ewentualnie alternator do sprawdzenia za niskie natezenie pradu
Radziu Audi A4 Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 raczej anormalne sprawdz ladowanie, ewentualnie alternator do sprawdzenia za niskie natezenie pradu dokładnie
czarny861 Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Opublikowano 20 Marca 2010 natężenie prądu jest w okolicach 14,5V praktycznie już wszystkiego próbowałem adaptaacji przepustnicy itp, jednak dziś mi wywaliło błąd:561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji – dodawanie. więc zastanawiam się czy to nie sonda
Dev Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 napięcie masz 14.5V, nie natężenie, nie myl pojęć pracę sondy sprawdzisz Vag-iem
czarny861 Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Opublikowano 20 Marca 2010 nie jestem mechanikiem, więc chyba mogę pomylić pojęcia nie każdy ma dużą wiedze w tym zakresie(a żałuje), a jak sprawdzić to natężenie i tą sonde Vag-iem używam polski Vag 4.9?
Dev Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 natężenie alternatora sprawdzisz tylko na stole probierczym a pracę sondy na Vag-u, blok silnik, bloki pomiarowe, niestety nie pamietam który to kanał w ADR-e, sprawdz pomiędzy 3 a 9 wyrażnie widać jak oscyluje pomiędzy 0.1-0.9V
Dev Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 sonda powinna szybko oscylowac tak jak Ci napisałem
czarny861 Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Opublikowano 20 Marca 2010 ok dzięki. i sory za może banalne i oczywiste pytania ale byłem już u trzech pseudo mechaników, każdy z nich nic nie stwierdził ale kase za podpięcie kompa chce minimum 70 zł. więc postanowiłem sam poszukać z pomocom forum, no ale niestety ja nie z tej bajki.
Dev Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 podjedz na krakowski spot tam Koledzy na pewno mają Vag-a i Ci pomogą w temacie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się