Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem z rozruchem


kerad22

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam problem .Wymieniłem dwa tygodnie temu rozrząd. Odebrałem auto odpalił z kopa i tego samego dnia palił normalnie. Schowałem do garażu. Jako że jestem poza domem i przyjechałem do domu po 2 tygodniach chcę odpalić auto i co kręcę krecę i nawet nie chce zagadać. Po kreceniu około 10 sek pojawia się symbol czerwony od oleju lamka pomiga 4 razy i gaśnie. Olej też wymieniałem przy rozrządzie. Olej mam stan bo sprawdzałem. Miałem także ładowany akumulator może ......no już nie wiem o co chodzi. Wcześniej przed rozrzadem odpalał na dyg. Pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz się podpiąć... bo tak to nie wywróżymy... czerwony to ciśnienie oleju, a nie poziom...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że to głupie pytanie ale jak się podpiąć skoro auto unieruchomione. Są moze fachowcy którzy mają mobilne urządzenia

no pewnie tylko popros , moze kogos z forum z twojej okolicy aby podpial Vaga i zobaczyc co jest a jak nie to jakiegos fachowca z kompem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponownie go kręciłem i nadal nic aleteraz nie pokkazuje już czerwonej lampki od ciśnienia. Dzwoniłem do mechanika i nie miał pojęcia co może być. odłączałem akumulator, brałem 2 kluczyk i nic. Czy to Vagowanie może wykazać błąd. A miałem mieć piękny weekend poza miastem a tu pech.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze jakies zabezpieczenie masz ? moze alarm szwankuje ? sprawdzales wezyki od paliwa ? Vag powinien blad pokazac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpięcie Vaga wskaże przyczynę błędu i powód braku możliwości odpalenia ale są jeszcze dwie inne przyczyny, których Vag nie pokaże a silnik nie odpali - zacięta klapa gasząca w pozycji zamkniętej oraz brak przewodności prądu na przekaźniku zasilającym sterownik (przekaźnik 219), przy padniętym przekaźniku 219 Vag jednak wcale nie połączy się ze sterownikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzękuje za pomoc zaraz idę zobaczyć do EGR bo jak rozumiem ta klapa gaszaca jest w nim. Miałem podobnie jak Sztomel kopcenie na biało gdzieś chyba dostaje powietrze jak myślicie

raczej nie dostaje powietrza i dlatego kopci na biało niespaloną ropą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR wygląda na dobry pompowany recznie pracuje dobrze. Wężyk idący do EGR jest bardzo zurzyty i nie wiem czy troszeczke nie jest przetarty.Czy moze to mieć wpływ na biały dymek.Gdzie można kupić takie przewody. Auto nie pali nadal ale zakupiłem VAG i zobaczymy ale to dopiero w sobotę bo jestem poza domem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli wężyk podciśnieniowy idący do siłownika zaworu EGR będzie dziurawy, przetarty lub wypięty to EGR nie będzie do końca lub wcale uchylany ale to nie ma żadnego wpływu na kopcenie na biało, kłopoty z rozruchem czy jakiekolwiek inne ujemne działanie na pracę silnika. Co innego gdyby zawór EGR był ciągle uchylony z powodu zapieczenia się jego trzonka w prowadnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18056 - Powertrain Data Bus: Failure - Uszkodzona magistrala danych napędu. To mi wyszło z silnika po VAG

Mam pytanie czy ta usterka moze mieć wpływ na odpalanie.

Moze wymiana filtra paliwa pomoże.Dawno nie wymieniany.

Nawet nie mogę sie zająć autkiem ponieważ jestem 500km od domu .Mam dość tej sytuacji . Sorry że Was męczę ale szukam co mogę zrobić by auto odpaliło. Wiecie może co począć.pozdrawiam

Zdruzgotany[br]Dopisany: 29 Marzec 2010, 22:32_________________________________________________Panowie auto zdiagnozowane i okazało się że było poprostu zapowietrzone. Stało 2 tygodnie bez odpalania i wogóle wczesniej prawie 0 jazdy

i mechanik powiedział ze moze się zapowietrzyć. Niunia teraz śmiga jak szalona a przy okazji zrobiłem przegląd i doładowanie klimy. Dzięki wszystkim którzy oferowali pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...