Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Centralny zamek -problem z zamykaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak temacie dzisiaj rano kiedy próbowałem zamknąć auto A4 B5 AFN 99rok po lift (pilot scyzoryk) ku mojemu zdziwieniu włączył się tylko alarm wszystkie drzwi dalej otwarte to samo przy otwieraniu nie zamkniętego zamka przy próbie zamknięcia centralnego kluczykiem zamykają się tylko drzwi kierowcy resztę muszę od środka mam w drzwiach kierowcy przycisk którym mogę zamknąć wszystkie drzwi w czasie jazdy i nie tylko który nie działa vag com pokazuje

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 862 257

Component and/or Version: ZV-Pumpe, DWA, Funk D12

Software Coding: 14152

Work Shop Code: WSC 24410

5 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

01366 - Opened Due to Crash Signal

35-00 - -

Dodam że ostatnio przy otwieraniu centralnego przestał się otwierać bagażnik (sedan)musiałem oddzielnym przyciskiem środkowym otwierać chociaż czasami normalnie się otwierał mu mojemu zdziwieniu ,bezpieczniki kolo kierownicy sprawdziłem niby są ok auto normalnie odpala nie mam pojęcia juz co to może być wcześniej te błędy też były kasowałem je ale sie pojawiają ale było wszystko ok co to mogę jeszcze sprawdzić aa odłączyłem tez aku na ok 5min myśląc że może sie z resetuje wszystko ale to nic nie dało żadne z dwóch kluczyków nie działa tak jak działał wcześniej :wallbash:

miał ktoś podobny problem lub wiek jak mi pomóc?

Opublikowano

Słyszysz podczas zamykania dźwięk pompki centralnego zamka? Jeśli tak, to najpewniej posypał się wirnik w środku.

Opublikowano

Przy włączaniu alarmu pilotem zarówno i włączając przekręcając kluczyk słychać takie pipmnięcie z okolic bagażnika tak jak zawsze było z tym że zawsze wszystko się otwierało a teraz nic :thumbdown: , jak były te mrozy to z rana jak otwierałem auto to było słychać jakąs pompkę z okolic bagażnika która chodziła kilka sekund ale zamki otwierały się od razu tylko bagażnik chyba wtedy otwierał się z opóźnieniem aż przestał się otwierać ale czasami tez otwierał jak pisałem wcześniej , przed chwilą otwierając pilotem bagażnik (oddzielny przycisk do bagażnika)przy niby zamkniętym aucie po którego naciśnięciu wystarczy juz tylko podnieść klapę jest normalnie a jak zamykam bagażnik to też słychać to pipnięcie no i dalej niby zamknięte auto ale dioda w drzwiach przy ryglu sygnalizuje włączony alarm ale drzwi otwarte :wallbash: :wallbash: niewiem juz.

Domyślam się że ta pompka którą mam wyjąc jest gdzieś w bagażniku , to tam co chyba moduł komfortu? po prawej od środka pod okładziną? :mysli:

Opublikowano

Dokładnie tam jak otworzysz bagażnik to po prawej stronie. Ja u siebie poprawiłem luty i działa jak należy, bo jak ją słychać to znaczy że działa tylko coś nie łączy. U mnie to wyglądało tak: po pół godzinnym wojowaniu się z zamkiem, w końcu otworzył się bagażnik. Wyciągnąłem pompkę razem z płytką, przejrzałem czy nie ma nieszczelności (nie było), lutownica w dłoń i popoprawiałem wszystkie możliwe luty i działa do tej pory jak należy czyli już jakieś 8 miesięcy. Możliwe że u ciebie jest to samo, bo objawy identyczne, A wiem jakie to jest denerwujące..... :disgust:

Opublikowano

No właśnie tej pompki już nie słychać tylko pipinięcie a przy włączaniu zamykania bez rezultatu :thumbdown: pompka chodziła wcześniej a teraz nie.

Może pominąłem jakiś bezpiecznik albo przekaźnik który np może znajdować się w drzwiach kierowcy ? :mysli: chyba że chodzi o pompkę co ma głos tego pipnięcia z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.

Marcin

Opublikowano

popraw luty, a jak będziesz poprawiał to sprawdź czy pompka chodzi (jak już będzie na wierzchu) powinno pomóc bo może już całkiem lut odskoczył i nawet nie załącza pompki..

Opublikowano

Witam ponownie czekałem z naprawą do najbliższej soboty gdy ale wszystko się zmieniło gdy zajechałem dzisiaj zatankować bo rezerwa się zaświeciła i co :confused4: nie pomyślałem że nie otwiera mi się klapka od wlewu paliwa zonk :wallbash:

zajechałem do domu dobieram się do tej pompki a tam ten wirniczek się połamał (chyba z zużycia możliwe ze te zapadki się porządnie starły i zablokowały sie zamiast schować w szczelinę a i blokował na dodatek obrót bo śmierdziało z tam i wszystko okopcone jakieś.

Wyjąłem z anglika96 rok z myślą że się nada i też lipa ale wymieniłem silniczki i przerobiłem wężyk żeby pasowal i jest git :naughty: zobaczymy ile wytrzyma hehehe pozdrawiam i dzięki za wszystko jutro rano jadę zatankować hehe :good:

ps fajnie ten zaworek syczy jak już napompuje i spuszcza powietrze prawie jak blow off tylko cichutko hehe może są gdzieś takie zaworki żeby głośniej je było słychac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...