dlugi201 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 no to jest pytanie czy jak glowice zdjeli czy sprawdzili ci szczelnosc? czy nie masz peknietej? jesli tak to ja bym sprawdzil wtryski jeszcze
kamil8519 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2010 ok wtryski wtryskami ale na 100km wział 4kreski oleju na bagnecie podejrzewam jak bym zrobił 250-300 km ciagiem to bym został bez oleju a jak sa pierscienie walniete to raczej tyle oleju by nie znikło a on jak sie zagrzeje to swieca dymna za mna takze podejrzewam ze uszczelniacze wogule nie wymienił????????? pozdrawiam
dlugi201 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 To jesdnym slowem mechanika masz do d*p... bo jesli zdjal robil glowice to powinien sprawdzic ja i jak zdjal to mogl sprawdzic czy puszczaja pierscienie odrazu tez wiec jednym slowem powinien usunac awarie przy takiej operacji, albo nic nie zrobil tylko zmienil uszczelke pod glowica i skasowal cie za wszystko
kamil8519 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2010 tak jak piszesz tez tak mysle ale to trzeba być głupkiem zeby miec głowice zdjeta i nie sprawdzic pierscieni to to kwestia paru minut jak masz silnik otwarty! ja mu powiedziałem ze tym razem mu nie zapłace no chyba ze to pierscienie to dostanie za same pierscienie a teraz co znowu mam isc w koszta wszyskie uszczelki zapłacic ? (NIE) ja mu kazałem rozebrac od nowa i jak wszystko bedzie na wieszku to ma mi zadzwonic i pokazac jak wyglada blog i te jego wymienione uszczelniacze!!!! [br]Dopisany: 27 Kwiecień 2010, 10:41_________________________________________________jeszcze bendzi olej zmieniał na lepszy co to ma wspólnego oleje mozna mieszac markowo byle by sie zgadzała gestosc półsyntetyku !!! ci mechanicy chyba ucza sie na naszych autkach i za nasze ciezko zarobione pieniazki. pozdrawiam
dlugi201 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 jak odbiezesz auto to napisz co i jak z nim bylo Pozdrawiam
wowa82 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 WITAM. Jestem w posiadaniu audi A4 B6 1.8 T pali mi się kontrolka która informuje iż uszkodzony jest jeden z układów sterujących silnikiem(wtrysk paliwa) obecnie samochód pali i jeazdzi ale gdy wciskam pedał gazu to jakby ta siła spadała. co to może być? pozdrawiam wszystkich na forum A4
kamil8519 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Witam byłem dzisiaj u mechanika zobaczyc jak wyglada sytuacja !!! no beznadziejna te uszczelniacze które wymienił sa ok a tłoki były wypłukane wiec poszły pierscienie wszystkie na 4-ech cylindrach jedynie były dobre pierscienie ssące !! moze na weekend dostane auto jak zdazy poskładac bo czesci beda na jutro a on jeszcze chce sprawdzic porządnie auto i zrobić emisie spalin !!! pozdrawiam
kamil8519 Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Opublikowano 2 Maja 2010 witam same pierscienie !!!! a po co tłoki?????? samochód juz hula!! nie chce chwalic ale powrucił do normy teraz dotarcie i bendzie ok. Pozdrawiam!!! [br]Dopisany: 02 Maj 2010, 10:07_________________________________________________A tak na marginesie jak sie wymienia wisko ? trzeba jakies napinacze sciagac czy tylko 4-srubki z wentylatora odkrecic i jedna na sprzegle wiskozy ? patrzac na to wydaje mi sie ze to powinno byc proste ale pytam bo nigdy tego nie wymieniałem z góry dziekuje i pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się