wasermann Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Błąd taki wyskakuje.W szykajce są to awarie ecu,ster. airbag i abs.Auto ma dobre wyniki jest po logach.Jest kąt wtrysku do przestawienia w BS, jest 29,ale logując grupe 000 w MB ten kąt wskazywało na 57.dlaczego jest taka różnica w BS?Pierwszy raz tak sie spotkałem zawsze był taki sam i ten błąd nie do skasowania. VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 GL Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1446 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 02291 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent
szogun0 Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Pokaż logi z ciśnieniem doładowania, aktualnym i zadanym.
przemik Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 Pokaż logi z ciśnieniem doładowania, aktualnym i zadanym. ... dodatkowo sprawdz czy nie ma wody w puszce gdzie siedzi ECU...
spanky Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 ja bym bardziej sprawdzil wskazania czujnika cisnienia atmosferycznego ...
wasermann Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Opublikowano 22 Marca 2010 Aaa. zapomniałem napisać,że polski vag 4.9 tego błędu nie widzi.tylko 311.2. -010 [url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/23156aec16f9d6dd.html-011.Na moje oko lekkie przeładowanie i przycinające sie kierownice.Ale niech wypowiedzą się inni
spanky Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 zostaw doladowanie w spokoju ... zobacz na cisnienie atmosferyczne [o czym pisalem wyzej ] reszta w opcji szukaj ...
wasermann Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 ok z opcji szukajki wyszło że ciśnienie atmosferyczne powinnio być 1000 mb,znalazlem że ktoś pisał o 989 mb.Tam jest mniej.No ale w zadnych danych tego nie ma tylko brak wartości?kolega spanky ma bardzo specyficzne poczucie humoru(Wystarczy spojrzeć na rysunek na profilu),ale jest jazda-to rzadkość :good:No dalej co z tym zrobić ,czy czujnik cisnienia padł?do wymiany ?To może być przyczyna tego błędu?A może jakaś podpowiedź?
spanky Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 sprawdz przewod cisnieniowy idacy do ECU oraz rozkrec sterownik i zobacz czy nie plywa w oleju oraz czy przewody od czujnika znajdujacego sie w sterowniku nie sa popekane... kolega spanky ma bardzo specyficzne poczucie humoru nie przesadzaj ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się