Pio 0 Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Nie moge za Chiny znaleźć w necie, powiedzcie, a najlepiej pokażcie gdzie jest EGR w a4 1.9tdi [1z] z 96 roku. Proszę. temat zmieniony Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 9 Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pio 0 Posted June 21, 2007 Author Share Posted June 21, 2007 No prosze, nie mialem pojecia ze to wlasnie to. Dzieki za rysunek. A moze jeszcze ktos mi podpowie jak skutecznie to 'zaslepić'? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grabalaba 0 Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 A moze jeszcze ktos mi podpowie jak skutecznie to 'zaslepić'? A niby po co? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MorgothV8 Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 generalnie nie jest to zalecane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szewczenko7 3 Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 jak fabryka zrobila to znaczy ze jest potrzebny , tazke nie ruszaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pio 0 Posted June 23, 2007 Author Share Posted June 23, 2007 a może jednak znajdzie sie ktoś kto wytłumaczy jak to zaślepić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marewel 3 Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 Nie wiem czy dobrze pamiętam ale recyrkulacja spalin jest po to żeby wydzielało sie mniej trujących związków w spalinach.Wiec chyba nic sie nie stanie po zaślepieniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pio 0 Posted June 23, 2007 Author Share Posted June 23, 2007 zależy mi na tym, żeby ten wątek nie przerodził sie w dyskusje czy zaślepiać, czy nie tylko chodzi o odpowiedz na moje pytanie:) taką dyskusję można już znaleźć na forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark79 1 Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 kupujesz browara w puszce, wypijasz, międzyczasie rozkręcasz rurę za EGR, jak wypijesz, bierzesz nożyczki i rozcinasz puszkę, wycinasz zaslepke pod ksztalt wlotu do EGR, wycinasz tylko otwory pod sruby i skrecasz sobie wszystko do kupy, no i EGR zaslepiony, sprawdz tylko zeby bylo wszystko szczelne Link to comment Share on other sites More sharing options...
themOn 2 Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 Browar może byc trochę słaby na dłuższą metę. Lepiej dociąc cos z blachy 1mm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pio 0 Posted June 23, 2007 Author Share Posted June 23, 2007 hmm.. jak z puszki za cienka to chyba będę musiał beczke piwa kupić..? no cóż, życie to nie jebajka dzieki za odpowiedzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miszasty 0 Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Pytanko w nawiązaniu do zaślepiania EGR.. ja mam zaślepiony przed EGR czy to jest jakaś ważna wada??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark79 1 Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 nie, moze być tez tak, wazne aby EGR był szczelny Link to comment Share on other sites More sharing options...
meidzer 1 Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Ale powiedzcie, czy takie zaślepienie coś da? Mi o zaślepieniu EGR'a mówił znajomy koleś na stacji diagnostycznej i przy okazji o wycięciu kata, co juz zrobiłem. Z tym EGR'em to nie wiem czy sie za to brać? Jest po zaślepieniu tego jakiś przyrost mocy czy cuś, zeby sie z tym bawić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now