zgredek27 Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Witajcie, wlasnie przywiozlem ze sklepu wahacze do B5. Co mnie zdziwilo...sworznie "chodza" lekko, a zwlaszcza w wahaczu gornym tylnym. Czy to norma czy reklamowac to jeszcze przed montazem? Jak koncowki drazka ruszaly sie z oporem tak z tym moge robic i krecic jak chce. Oczywiscie luzy na samym sworzniu nie ma, ale to tak ma lekko chodzic? Dodam ze wszystko ze sklepu w pudelkach za normalna cene. Te typy tak maja?
Bulik Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 załóż pojezdzij, gwarancje masz na nie w razie "W" zawsze możesz oddac
Miszka82 Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Witajcie, wlasnie przywiozlem ze sklepu wahacze do B5. Co mnie zdziwilo...sworznie "chodza" lekko, a zwlaszcza w wahaczu gornym tylnym. Czy to norma czy reklamowac to jeszcze przed montazem? Jak koncowki drazka ruszaly sie z oporem tak z tym moge robic i krecic jak chce. Oczywiscie luzy na samym sworzniu nie ma, ale to tak ma lekko chodzic? Dodam ze wszystko ze sklepu w pudelkach za normalna cene. Te typy tak maja? podjedź gdzieś do mechanika i zapytaj, za to Cie chyba nie policzy
grzesiek88 Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 dokładnie jedz i zapytaj ja w tamtym tygodniu też montowałem nowe ale u znajomego w serwisie więc niewiem czy miały luzy
Krzysztof Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Witajcie, wlasnie przywiozlem ze sklepu wahacze do B5. Co mnie zdziwilo...sworznie "chodza" lekko, a zwlaszcza w wahaczu gornym tylnym. Dziś wymieniałem u siebie wahacz prawy, górny, tylny firmy Febi. Stary Lemforder był jeszcze z pierwszego montażu i sworzeń lekko chodził i nadawał się do wymiany. Nowy Febi był sztywny jak pieron, ciężko było go ruszyć. Po wymianie nastała w aucie cisza jak w rodzinnym grobowcu. Co do samej wymiany to proponuję 2 dni pod rząd zapsikiwać śruby(szczególnie przy sworzniach) dobrym odrdzewiaczem(ja użyłem Wurth'a). Dziś wymiana poszła szybko i sprawnie. Po około godzinie, bez specjalnego pośpiechu było po wszystkim. Przydał się też podnośnik hydrauliczny, który za symulował pozycję pracy zawieszenia(auto podniesione za piastę).
zgredek27 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Opublikowano 27 Marca 2010 Juz wymieniony, cos nie tak z nim bylo za bardzo latał. Febi zalozone, bo cena nizsza od lemfordera, mam 99' po lifcie i byly wahacze TRW z 99roku z logiem audi. To od kiedy tego Lema wkladali w koncu?
Doman13 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Sworzeń powinien sztywno siedzieć w gnieździe wahacza. Można je ruszyć ręką ale dużą siłą. Luźne sworznie to się zdejmuje z samochodów i wymienienia wahacze na dobre.
zgredek27 Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Opublikowano 28 Marca 2010 Sworzeń powinien sztywno siedzieć w gnieździe wahacza. Można je ruszyć ręką ale dużą siłą. Luźne sworznie to się zdejmuje z samochodów i wymienienia wahacze na dobre. To ja wiem, kwestia byla tego typu jak luzne maja byc te wahacze. Dla mnie i tak sa za malo sztywne jak na Polskie drogi, jednak ten jeden to byl jakis ewenement juz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się