Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wahacze a4 b5 Febi/nietypowe pytanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, wlasnie przywiozlem ze sklepu wahacze do B5. Co mnie zdziwilo...sworznie "chodza" lekko, a zwlaszcza w wahaczu gornym tylnym. Czy to norma czy reklamowac to jeszcze przed montazem? Jak koncowki drazka ruszaly sie z oporem tak z tym moge robic i krecic jak chce. Oczywiscie luzy na samym sworzniu nie ma, ale to tak ma lekko chodzic? Dodam ze wszystko ze sklepu w pudelkach za normalna cene. Te typy tak maja?

Opublikowano

załóż pojezdzij, gwarancje masz na nie :cool1: w razie "W" zawsze możesz oddac

Opublikowano

Witajcie, wlasnie przywiozlem ze sklepu wahacze do B5. Co mnie zdziwilo...sworznie "chodza" lekko, a zwlaszcza w wahaczu gornym tylnym. Czy to norma czy reklamowac to jeszcze przed montazem? Jak koncowki drazka ruszaly sie z oporem tak z tym moge robic i krecic jak chce. Oczywiscie luzy na samym sworzniu nie ma, ale to tak ma lekko chodzic? Dodam ze wszystko ze sklepu w pudelkach za normalna cene. Te typy tak maja?

podjedź gdzieś do mechanika i zapytaj, za to Cie chyba nie policzy :hi:

Opublikowano

lemforder tylko ;p

Opublikowano

Witajcie, wlasnie przywiozlem ze sklepu wahacze do B5. Co mnie zdziwilo...sworznie "chodza" lekko, a zwlaszcza w wahaczu gornym tylnym.

Dziś wymieniałem u siebie wahacz prawy, górny, tylny firmy Febi. Stary Lemforder był jeszcze z pierwszego montażu i sworzeń lekko chodził i nadawał się do wymiany. Nowy Febi był sztywny jak pieron, ciężko było go ruszyć. Po wymianie nastała w aucie cisza jak w rodzinnym grobowcu.

Co do samej wymiany to proponuję 2 dni pod rząd zapsikiwać śruby(szczególnie przy sworzniach) dobrym odrdzewiaczem(ja użyłem Wurth'a). Dziś wymiana poszła szybko i sprawnie. Po około godzinie, bez specjalnego pośpiechu było po wszystkim. Przydał się też podnośnik hydrauliczny, który za symulował pozycję pracy zawieszenia(auto podniesione za piastę).

Opublikowano

Juz wymieniony, cos nie tak z nim bylo za bardzo latał. Febi zalozone, bo cena nizsza od lemfordera, mam 99' po lifcie i byly wahacze TRW z 99roku z logiem audi. To od kiedy tego Lema wkladali w koncu?

Opublikowano

Sworzeń powinien sztywno siedzieć w gnieździe wahacza. Można je ruszyć ręką ale dużą siłą.

Luźne sworznie to się zdejmuje z samochodów i wymienienia wahacze na dobre.

Opublikowano

Sworzeń powinien sztywno siedzieć w gnieździe wahacza. Można je ruszyć ręką ale dużą siłą.

Luźne sworznie to się zdejmuje z samochodów i wymienienia wahacze na dobre.

To ja wiem, kwestia byla tego typu jak luzne maja byc te wahacze. Dla mnie i tak sa za malo sztywne jak na Polskie drogi, jednak ten jeden to byl jakis ewenement juz :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...