mar_92 Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Co ile wymieniać filtr paliwa , czy jest to trudne?
taktuś Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Bardzo dbający wymienia razem z wymianą oleju ( 10 tyś km) Pamiętający wymienia co 15 tyś km Pamiętający mniej wymienia co 20 tyś km Ćwok za kierownicą wymienia dopiero wtedy jak auto stanie Wymiana w AFN jest banalnie prosta: luzujesz obejmę trzymającą filtr nakładasz klucz oczkowy 17 na wyprofilowany łeb na dekielku trzymając nieruchomo dekielek odkręcasz filtr kluczykiem z łańcuchem zalewasz czystą ropę do nowego filtra przykręcasz nowy filtr dalej trzymając nieruchomo dekielek Cieszysz się nowym filtrem razem z twoim silnikiem, który pomrukuje radośnie
pieckinn Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 w moim przypadku filtr paliwa nie był zmieniany od nowości nie mam z nim żadnych problemów, na wiosnę planuję go wymienić, na ten czas fundusze mam ograniczone,
goldi Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Jeszcze jak nie chcesz od razu zalewać ropą to po zamontowaniu możesz odkręcić śrubkę M6 na górze i przez nią wlać ropę strzykawką ja filtr paliwa zmieniam przed każdą zimą koszt nie duży
semi281 Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 w moim przypadku filtr paliwa nie był zmieniany od nowości nie mam z nim żadnych problemów, na wiosnę planuję go wymienić, na ten czas fundusze mam ograniczone, He he raczysz żartować, 13 lat samochód i filtr paliwa nie wymieniany, ale się ubawiłem.
pieckinn Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 tak jakoś powiedziałem ,, od nowości " według mnie z wyglądu jest tragiczny co może świadczyć o tym że nie był wymieniany baardzo długo, w starej a4 1.6 adp filtr zmieniałem rok temu, ponieważ mało jeździłem, i nie było ani ryski na filtrze, na tym juz prawie nie widać napisów, będę pamiętać o tobie i podczas wymiany zrobię parę fotek
rikardo Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 co sadzicie o filtrze knecht Bardzo dobry mam taki założony i w ostatnie mrozy spisywał się bardzo dobrze.
pieckinn Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 jeżeli można tutaj zapytać to czy w Niemczech mają lepsze paliwo że filtry paliwa nie zapychają się tak szybko jak podczas używania paliwa które tankujemy w Polsce ?
campos Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Podobno lepsze. Osobiście tankuje w Niemczech i kilka razy w roku w Polsce. Jakiś wielkich różnic nie zaobserwowałem,albo nie zwracalem uwagi , ale gdybym tankowal częściej ? kto wie. A mam autko prawie rok i nie myslalem o zmianie filtra.
pieckinn Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 ja mojego 1.9 tdi afn 97/98r mam od listopada, filtr paliwa został do wymiany, z tego co wiem to jest baardzo stary, jak kupię drugi to wstawię fotkę starego, i ocenicie ile lat mógł być nie wymieniany, ok nie zaśmiecajmy tematu bo Moderator się zezłości.
wozniak_4 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 ah ci moderatorzy. wszędzie nosa wepchają
_Solar_ Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 co drugą wymiane oleju zmieniam albo i co kazdą wymianę
Voucher Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Bardzo dbający wymienia razem z wymianą oleju ( 10 tyś km) Pamiętający wymienia co 15 tyś km Pamiętający mniej wymienia co 20 tyś km Ćwok za kierownicą wymienia dopiero wtedy jak auto stanie Wymiana w AFN jest banalnie prosta: luzujesz obejmę trzymającą filtr nakładasz klucz oczkowy 17 na wyprofilowany łeb na dekielku trzymając nieruchomo dekielek odkręcasz filtr kluczykiem z łańcuchem zalewasz czystą ropę do nowego filtra przykręcasz nowy filtr dalej trzymając nieruchomo dekielek Cieszysz się nowym filtrem razem z twoim silnikiem, który pomrukuje radośnie A jak wygląda ta obejma? Mam wrażenie że jej nie mam gdyż u mnie filtr siedzi luźno w tym koszyczku, a podczas pracy silnika strasznie się trzęsie co może spowodować jego przetarcie albo czegoś innego.
taktuś Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Albo wypadła śruba M6 ściskająca tą obejmę i to jest chyba najbardziej prawdopodobne, albo mocowanie obejmy jest do poprawienia. Filtr musi byś umocowany w obejmie, inaczej prędzej czy później na wskutek ciągłych drgawek rozszczelnią się przewody paliwowe lub pourywają.
wiktorsam Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Witam Jak mocno trzeba dokręcić nowy filtr ? Wymieniałem sobie niedawno na boscha i widzę że poci mi się w miejscu styku filtra z jego podstawą. Najpierw było tam dosyć mokro, dokręciłem dosyć mocno, jest lepiej, ale ciągle jest wilgotno wokół tej uszczelki przy podstawie... Jak się wkurzę to wstawię uszczelki z starego knechta - przynajmniej sucho było
lkowol Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Dosyć mocno - ale bez przesady. Chyba z ta uszczelką jest coś nie tak. Wymieniłem na Mann'a i jest suchutko, Knecht tez jest bardzo dobry. Natomiast o filtrach Bosch gdzieś czytałem niepochlebne opinie... może nawet na tym forum...niestety nie pamietam dokładnie.
Tiger017 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 A ja dodam że niestety tankowałem na nowym filtrze paliwko i po 3 miesiącach musiałem go zmienić , bo już był syf :/ Eh te CPN .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się