gawey Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 czesc wam niedawno wymienialem koncowki drazkow i mechanik powiedzial ze mam krzywa zwrotnice i ze nie moga ustwaic zbieznosci ....i tu pytanie czy jest to mozliwe bo ktos powiedzial ze zwrotnica jest zeliwna i jest dosycwytrzymala jak juz to moze peknac i teraz nie wiem gdzie lezy prawda :/
brembi Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Możliwe, że masz krzywe wahacze, bo je zdecydowanie łatwiej skrzywić.
MrTea Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 może się skrzywić .... moja też okazała się skrzywiona, z tym że u mnie to było następstwem lekkiego uderzenia w koło przez innego użytkownika drogi.. ... kupiłem używkę z łożyskiem, czujnikiem abs za 200zł .. i jest ok
ROBERT Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 może się skrzywić .... moja też okazała się skrzywiona, z tym że u mnie to było następstwem lekkiego uderzenia w koło przez innego użytkownika drogi.. ... kupiłem używkę z łożyskiem, czujnikiem abs za 200zł .. i jest ok dokładnie - zwrotnicę skrzywisz tylko po konkretnym uderzeniu w nią ...
gawey Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Opublikowano 28 Marca 2010 ok dzieki wszystko wiem czyli kupilem auto po dzwonie
ROBERT Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 ok dzieki wszystko wiem czyli kupilem auto po dzwonie nie musiał to być akurat dzwon ... mógł ktoś np. przy**bać w krawężnik ...
yuhri Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Podłączę się do tematu. A4 B5 AHU 98' Początkowo ściągało w prawo, wymieniono wahacz górny z lewej strony i było OK przez jakieś 2 miesiące. Potem zaczęło ściągać w lewo i kontrola u mechanika nie wykazała żadnych luzów. Na zbieżności serwisant powiedział że faktycznie, wszystko jest "ciasno" spięte i prawdopodobnie skrzywiona jest zwrotnica prawa. Wyregulowali mi to przesunięciem sanek. Wykres z tego ustawiania jest poniżej. Widać sporą rozbieżność między pochyleniem prawego a lewego koła. Kilku użytkowników tego forum napisało że zwrotnice ciężko skrzywić...Problem w tym że autem poza mną, jeździ żona i wszystko wychodzi po jej trasach do pracy:/ Rozwód nie wchodzi w grę (choć pewnie wyszedłby taniej) więc auto trzeba naprawić. Fakt że po tej regulacji sanek auto się dobrze prowadziło, było stabilne nawet przy wyższych prędkościach ale czuć było wyższą czułość na skręt w lewo. Na forum znalazłem zwrotnice pasującą do mojego modelu: na 75mm. Kolega Doman13 sugeruje wymianę odrazu obu zwrotnic (http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/b5-aeb-koniec-prawej-zwrotnicy-jakiej-firmy-zalozyc-19978/#post270761) Bej napisał mi że jeśli zwrotnica jest krzywa to powinna być też felg.a Niestety, wszystkie felgi mam proste :/ I że może być też byc uszkodzona kołyska lub tuleje.. Dodatkowo, ostatnio znów zauważyłem że auto delikatnie znosi w prawo (jak przed wymianą wahacza). Opon nie ścina, nic nie bije. Auto po prostu gładko schodzi z toru jazdy. Dodatkowo, mam wrażenie że jak przejeżdżam przez wyboje to koło się prostuje i muszę lekko kontrować żeby utrzymać prosty kierunek. Niektórzy sugerują odrazu wymianę kompletu wahaczy górnych jednej strony, że jak jeden "puszcza" to drugi się szybciej zużywa i potem wpada w błędne koło. Nie chce wymieniać całego zawieszenia bo mam inne wydatki a znów jazda "krzywym" autoem trochę mnie irytuje. Najdziwniejsze jest to że przed ślubem tylko olej i filtry a po ślubie się sypie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się