andrzejac Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Okazało sie że kierownica w moim turbo stoi... Mechanik zaproponował, trochę nie typowe rozwiązanie, próbe... Zdjąłem przewód na wlocie do turbo zaraz za filtrem, wlałem 20ml WD40, na rozbujanie zapieczonej kierownicy.... Przejechałem tak już 80km,ale... Niby to co wlałem miało iść do komory spalania razem z powietrzem... Wiedzę mam ubogą w temacie,ale czy te 20ml nie trafi do oleju? Różnicę w jeździe mam chyba mentalną(lepiej) Czy taki patent nie zmniejszy parametrów smarowania, przecież powietrze z za filtra łączy sie z przewodem odmy, a tam jest mgiełka oleju? Czy aby mój mechanik nie chce wsadzić mnie na minę? na remont silnika ? Może ta próba nie ma sensu i w niczym nie pomoże, to że powinienem zmienić mechanika rozważam od bardzo dawna, więc uprzedzam takie odpowiedzi. Pytanie czy ten zabieg nie zaszkodzi niż ma pomóc?
maly1172 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Kolego zmień mechanika poczytaj sobie że silniki typu AHU nie mają kierownicy i żadnej zmiennej geometrii pozdrawiam
Krzysztof Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 W seryjnym osprzęcie turbo VTG czyli ze zmienną geometrią łopatek w 90 konnym silniku występuje tylko w silniku AHH.
andrzejac Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Opublikowano 28 Marca 2010 dobra więc czy ten zabieg mi nie zaszkodzi, czy powinienem czym prędzej wymieniać oleje Niby to 20ml WD a oleju jest 3800ml(+/-100) Pytanie czy to co wlałem spaliło sie z powietrzem czy trafilo do oleju a jeśli tak czy stanowi zagrożenie?
Rizo Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Kolego zmień mechanika poczytaj sobie że silniki typu AHU nie mają kierownicy i żadnej zmiennej geometrii pozdrawiam zgadza się a AHU to ci WG sie moze zaciac a nie jakies kierownice których nie ma...
andrzejac Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Opublikowano 28 Marca 2010 dobra więc czy ten zabieg mi nie zaszkodzi, czy powinienem czym prędzej wymieniać oleje Niby to 20ml WD a oleju jest 3800ml(+/-100) Pytanie czy to co wlałem spaliło sie z powietrzem czy trafilo do oleju a jeśli tak czy stanowi zagrożenie?
storm37 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Nic nie powinno sie stac, pewnie nawet nie doszlo do silnika, nawet jak doszlo to sie przepalilo, na przyszlosc zmien mechanika a nie bedziesz mial takich dylematow.
Musashi Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 dobra więc czy ten zabieg mi nie zaszkodzi, czy powinienem czym prędzej wymieniać oleje Niby to 20ml WD a oleju jest 3800ml(+/-100) Pytanie czy to co wlałem spaliło sie z powietrzem czy trafilo do oleju a jeśli tak czy stanowi zagrożenie? jezeli na wd40 podziala wyzsza temperatur staje sie powodem zacierania wspolpracujacych elementow [br]Dopisany: 28 Marzec 2010, 21:18_________________________________________________samemu silnikowi nic sie nie stanie
andrzejac Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Opublikowano 29 Marca 2010 Czy jak rozumiem powietrze z za filtra które trafia do turbiny gdzie ja wlałem 20ml WD trafi do oleju? Na skromną wiedze powinno sie spalić w procesie spalania(ropa+sprężone powietrze w tłokach i wydech)?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się