mattii85 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Witam. Mama taki problem ze jak przegazuje do 4tyś obrotów zaczyna trząść silnikiem tak jakby pracował na trzy gary i do tego kopci na szaro. Jak jest zimniej to przeważnie gaśnie silnik, a jak już nie zgaśnie to po około 40 sekundach powraca do normalnej pracy. Jakie ewentualnie logi, które grupy trzeba zrobić? Zrobiłem log grupy 13 nie wiem czy można cos stwierdzić po logu tej grupy zrobionym w trakcie takiej przypadłości. Proszę o pomoc! http://vaglog.rtnet.pl/mattii85_9392.html
vauxhall95 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 niewiem co to za logi ale zrob jeszcze raz.Dziwne jakies
mattii85 Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Opublikowano 29 Marca 2010 jeszcze raz logi grupy 13 Te duże wartości występują jak trzęsie silnikiem http://vaglog.rtnet.pl/mattii85_9397.html
medman Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Pewnie podwieszają się zawory. Nie gazuj na zimnym do tych wysokich obrotów to nie będzie problemu. Zawsze najpierw rozgrzej furę a potem dopiero buta.
mattii85 Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Opublikowano 30 Marca 2010 Tylko że to nie jest praktycznie żadne rozwiązanie problemu. Zimą gdy silnik był dogrzany to przy zmianie biegu (wyprzedzaniu) gasł.
banshee Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Pewnie podwieszają się zawory. Nie gazuj na zimnym do tych wysokich obrotów to nie będzie problemu. Zawsze najpierw rozgrzej furę a potem dopiero buta. Co ty za bzdury piszesz! Kolego zrób jeszcze przynajmniej log 001 na biegu jałowym i 019 na włączonym zapłonie. Dobrze by było, gdyby wystąpiły te objawy podczas zapisu wartości w 001. Stawiam na wtrysk sterujący lub tłok pompy wtryskowej.
mattii85 Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Opublikowano 30 Marca 2010 Póżniej zrobie log podczas objawu jak sie uda.
medman Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Pewnie podwieszają się zawory. Nie gazuj na zimnym do tych wysokich obrotów to nie będzie problemu. Zawsze najpierw rozgrzej furę a potem dopiero buta. Co ty za bzdury piszesz! Nie bzdury sam tak miałem i wiele jest wątków na ten temat na forum, aut z takimi objawami. Nie powiedziałem że u kolegi mattii85 jest tak na pewno bo co auto to inna przyczyna i kolega nie wspominał wcześniej że dzieje się to też podczas jazdy. Dopiero po moim poście opisał że gaśnie mu podczas zmiany biegów. Objawy pasują bardzo do podwieszających się zaworów. Widzę że nie można chyba na forum wyrazić swojej opinii bo zaraz super znawcy, fachowcy i extra mechaniki zmieszają z błotem.
mattii85 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 oto logi grupy 001 http://vaglog.rtnet.pl/mattii85_9501.html grupa 019 http://vaglog.rtnet.pl/mattii85_9502.html
banshee Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 019 skopałeś, bo brak danych w twoim logu. Odłącz wtrysk sterujący i sprawdź czy przestanie przerywać. Wg mnie padł właśnie wtrysk na 3-im cylindrze.
mattii85 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Z braku czasu dopiero dziś mogłem odłączyć wtrysk sterujący. Po odłączeniu silnik słabo się wkręcał na obroty i maksymalnie osiągał 3800 obrotów (brak objawów nierównej pracy silnika). Później znów podłączyłem wtrysk sterujący i bardzo żwawo wkręcał się na obroty gdy osiągnął 4tyś to zaczęło trzęś silnikiem i w trakcie tego odłączyłem znów wtrysk, ale silnikiem dalej szarpało.
banshee Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Więc pozostaje wg mojej wiedzy do sprawdzenia pompa, ponieważ jak występuje to twoje przerywanie to walą się wszystkie korekcje na wtryskach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się