Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Silnik pracuje jak na trzy gary, czasem gaśnie.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mama taki problem ze jak przegazuje do 4tyś obrotów zaczyna trząść silnikiem tak jakby pracował na trzy gary i do tego kopci na szaro. Jak jest zimniej to przeważnie gaśnie silnik, a jak już nie zgaśnie to po około 40 sekundach powraca do normalnej pracy. Jakie ewentualnie logi, które grupy trzeba zrobić? Zrobiłem log grupy 13 nie wiem czy można cos stwierdzić po logu tej grupy zrobionym w trakcie takiej przypadłości. Proszę o pomoc!

http://vaglog.rtnet.pl/mattii85_9392.html

Opublikowano

niewiem co to za logi ale zrob jeszcze raz.Dziwne jakies

Opublikowano

Pewnie podwieszają się zawory. Nie gazuj na zimnym do tych wysokich obrotów to nie będzie problemu. Zawsze najpierw rozgrzej furę a potem dopiero buta.

Opublikowano

Tylko że to nie jest praktycznie żadne rozwiązanie problemu. Zimą gdy silnik był dogrzany to przy zmianie biegu (wyprzedzaniu) gasł.

Opublikowano

Pewnie podwieszają się zawory. Nie gazuj na zimnym do tych wysokich obrotów to nie będzie problemu. Zawsze najpierw rozgrzej furę a potem dopiero buta.

Co ty za bzdury piszesz!

Kolego zrób jeszcze przynajmniej log 001 na biegu jałowym i 019 na włączonym zapłonie. Dobrze by było, gdyby wystąpiły te objawy podczas zapisu wartości w 001.

Stawiam na wtrysk sterujący lub tłok pompy wtryskowej.

Opublikowano

Póżniej zrobie log podczas objawu jak sie uda. :)

Opublikowano

Pewnie podwieszają się zawory. Nie gazuj na zimnym do tych wysokich obrotów to nie będzie problemu. Zawsze najpierw rozgrzej furę a potem dopiero buta.

Co ty za bzdury piszesz!

Nie bzdury sam tak miałem i wiele jest wątków na ten temat na forum, aut z takimi objawami. Nie powiedziałem że u kolegi mattii85 jest tak na pewno bo co auto to inna przyczyna i kolega nie wspominał wcześniej że dzieje się to też podczas jazdy. Dopiero po moim poście opisał że gaśnie mu podczas zmiany biegów. Objawy pasują bardzo do podwieszających się zaworów. Widzę że nie można chyba na forum wyrazić swojej opinii bo zaraz super znawcy, fachowcy i extra mechaniki zmieszają z błotem. :ssij:

Opublikowano

019 skopałeś, bo brak danych w twoim logu.

Odłącz wtrysk sterujący i sprawdź czy przestanie przerywać.

Wg mnie padł właśnie wtrysk na 3-im cylindrze.

Opublikowano

Z braku czasu dopiero dziś mogłem odłączyć wtrysk sterujący. Po odłączeniu silnik słabo się wkręcał na obroty i maksymalnie osiągał 3800 obrotów (brak objawów nierównej pracy silnika). Później znów podłączyłem wtrysk sterujący i bardzo żwawo wkręcał się na obroty gdy osiągnął 4tyś to zaczęło trzęś silnikiem i w trakcie tego odłączyłem znów wtrysk, ale silnikiem dalej szarpało.

Opublikowano

Więc pozostaje wg mojej wiedzy do sprawdzenia pompa, ponieważ jak występuje to twoje przerywanie to walą się wszystkie korekcje na wtryskach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...