Syphoon 0 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Witam wiem że to pewnie laickie pytanie ale dziś po powrocie z pracy przy wjeździe na osiedle zahaczyłem o kałużę. Kiedy postawiłem auto na parking zauważyłem iż tylne lewe koło dosłownie paruje... Dymiło i czuć było nieprzyjemny zapach spalonego smaru. Jaka może być przyczyna jak temu zaradzić ?? Wiem jestem Laikiem ale proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Podnieś na lewarku i sprawdź czy się swobodnie obraca,zaciągnij ręczny, opuść reczny i spróbuj ponownie obrócić. Prawdopodobnie zacisk jest zapieczony i trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrzesiek4 1 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Może być jak kolega pisze, jak przejedziesz kawałek to sprawdz czy felga nie jest ciepła. Jeśli jest to zacisk trzyma, albo tłoczek zapieczony, albo prowadniczki zacisków wydymane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 ja zawsze sprawdzam w taki sposób...... na płaskiej, najlepiej poziomej nawierzchni ruszyć lekko i pozwolić się toczyć do zatrzymania, bez dotykania hamulców. jeśli którekolwiek koło blokuje samochód zatrzyma się tak, jakby ktoś wcisnął hamulec z wyczuwalnym momentem zatrzymania. w innym przypadku samochód powinien się zatrzymać bez wyczuwalnego momentu. bardzo łagodnie... Które koło blokuje, to już temat na inną próbę, np. taka jaką miał autor posta.... zapach, wyraźna różnica temperatury felgi, czy przypadek z kałużą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burus2 1 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 kolego pośpiesz sie z diagnoza umnie też sie grzało prawy tył, ręczny nieodbijał, linka wd40 psikanie pod uszczelke i jest ok, tylko troche za póżno bo wcześniej zdążyło łożysko paść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman13 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 tak czy inaczej trzeba wyjąć klocki i zrobić regenerację hamulca. gumki na prowadnicach i cylindrze pewnie do wymiany razem ze smarem. Robić to jak najszybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam_ptb 1 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Może być jak kolega pisze, jak przejedziesz kawałek to sprawdz czy felga nie jest ciepła. Jeśli jest to zacisk trzyma, albo tłoczek zapieczony, albo prowadniczki zacisków wydymane miałem podobny problem, :gwizdanie: :gwizdanie: smierdziało bardzo i nie wiedziałem co to. Na poczatku myslalem ze zajechane sprzęgło bo smrod identyczny;] (siostra wsiadła za kółko :naughty:) jednak poszukałem troche i mi ulżyło zapiekł sei zacisk prawe tylne koło. :notworthy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 u mnie stanął ręczny i tłoczki też miały miały wżery wszystko się skumulowało i tarcza świeciła w nocy. Wyjąłem więc tłoczki wsadziłem nowe rozruszałem reczny i mykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawdaw18 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Jeśli masz stalowy zacisk zdarza się że w domowych warunkach tego nie zrobisz może skorodować prowadniczka znajdująca się w środku zacisku <której nie można dokupić> po wyciągnięciu jej i wyczyszczeniu będzie ciekł zacisk miałem to samo u siebie wtedy musisz wymienić zaciska albo oddać do regeneracji http://moto.allegro.pl/item1178962825_regeneracja_zaciskow_vw_audi.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syphoon 0 Opublikowano 8 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Przepraszam wszystkich za zwłokę Sprawa rozwiązana: Pekła guma uszczelniająca tłoczek ten sam podrdzewiał i kiedy zużyłu się klocki po protu nie wrócił do pozycji wyjsciowej. Trochę papieru wodnego smar grafitowy dla lepszego poślizgu + wymiana klocków = lek na moje zło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się