wacek_l Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Jest tak termostat wymieniony, płyn wymieniony założyłem instalację BRC i pokazał się problem z temperaturą chodzi o to że auto się przegrzewa ok 110 na postoju przy jeździe spada na 90 stopni!? Wentylator się kreci natomiast nie "wskakuje" na pełne obroty!? Czy możliwe jest żeby padło sprzęgło wisko przy założeniu instalacji LPG? Przed założeniem LPG nie przekraczał 90 stopni. Czy jest może inna przyczyna?! Próbowałem zatrzymać wentylator przy rozgrzanym silniku i nie było żadnych oporów- zatrzymał się! W jakich granicach cenowych jest wymiana takiego sprzęgła czy dużo jest przy tym pracy, czy może być inna przyczyna?!
ynterprajs Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 moze koles jak ci zakladal lpg to zle sie w instalacje wodna wpią!zwykle to sie wpina miedzy blokiem a nagrzewnica zeby na malym obiegu bylo!no ale nie wiem czy bym potrafil wpiąc sie tak zeby sie grzal! :mysli:u mnie tez wentylator zatrzyma na rozgrzanym a ma 90!przerabialem raz podobny myk tylko ze mi rosla temperatura tak dwa milimetry za 90 i ni h*ja nie wiedzialem o co chodz a tez wymienialem termostat!dwa razy!a koles w pracy dla jaj zaproponowal zebym mu z gory w dekiel po zegarach dygnac ta i w zlosci dlugo nie myslalem :> ta i rynki mi opadły jak wskazowka plynnie se opadla na 90 i tak jest spoko do dzis! :>chociaz to nie jest rada dla ciebie! [br]Dopisany: 31 Marzec 2010, 18:58_________________________________________________a i dopisze ze nie wiem dlaczego w dekiel mu pomoglo :>wygląda na to ze temperatura byla spoko tylko pokazywało głupoty!tak ze tez wez pod uwage taka mozliwosc bo wymiana wiskozy to ktos gdzies pisał ze to około 200zeta!a gdyby faktycznie plyn miał 110 stopni to by go zagotowało a o tym nie pisałes!
Copywriter Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Polecam mój wątek.. Miałem podobny problem -> ROZWIĄZANIE tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adp_gdzie_poprawnie_powinien_byc_wpiety_reduktor_w_16_adp-t121284.0.html
wacek_l Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 no ale Panowie ja nie wieże w to że goście kto przy się tym zajmują i gazowali już dl mnie 3 samochód mogli źle to podłączyć owszem zdarzają się przypadki pomyłki ale to jest 1:100 tak mi się wydaje. Bylem u mechanika na obczaj kę i mówi że jednak wisko bo na wyłączonym silniku wentylator chodzi za lekko a powinien mieć opory i że jak silnik chodzi to można go zatrzymać. Ale nie wykluczam pierwszej opici tylko jak sprawdzić ze się źle wpięli?! tam widzę że kolega wyżej coś na ten temat piszę ale jeszcze nie wnikałem. Jak to poznać że jest źle. I jak prawidłowo odpowietrzyć układ chłodzenia jak wspomina Robert bo i tak możne być[br]Dopisany: 31 Marzec 2010, 21:47_________________________________________________ Polecam mój wątek.. Miałem podobny problem -> ROZWIĄZANIE tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adp_gdzie_poprawnie_powinien_byc_wpiety_reduktor_w_16_adp-t121284.0.html No ale mi żadnego węża nie zasysa i auto się dogrzewa bo temp skacze między 90-110 stopni w zależności od tego czy jadę czy stoję jak są większe obroty jak chodzi klima. Przy postoju pokazuję tak 110 a przy jeździe i wymienionych przypadkach spada do 90 co wydaje mi się normalne. Silnik ma większe obroty to i wiatrak szybciej chodzi i go ochładza i jak włączy się klimę to drugi wiatrak też chłodzi
Copywriter Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Mi auto też się dogrzewało! A co do zasysania węża... niekoniecznie musisz mieć tak samo. Zobacz jednak gdzie się wpięli... Może jednak popieprzyli i wpięli się w przepustnicę... Jak to sprawdzić? znajdź gdzie masz węże od reduktora i popatrz gdzie wchodzą wychodząc z reduktora...
wacek_l Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 Ok sprawdzę to rano i opiszę pozdrawiam
ROBERT Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 odpowietrzanie ukł. chłodzenia objawy padniętej wiskozy Albo źle się wpięli gazownicy jak wspominają koledzy ...
wacek_l Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2010 odpowietrzanie ukł. chłodzenia objawy padniętej wiskozy Albo źle się wpięli gazownicy jak wspominają koledzy ... czytałem to i mój wentylator nie hucz nie buczy nie trzęsie się po prostu się nie załącza chodzi sobie cały czas równo z obrotami silnika natomiast co do odpowietrzenia to wydaje mi się ze jest ok bo po zainstalowaniu gazu zeszło trochę płynu po paru dniach zaświeciła się kontrolka i dolałem 2,3-3 litry. Sprawdzę jeszcze jak podpięty jest ten mieszalnik i dam wam znać [br]Dopisany: 01 Kwiecień 2010, 11:58_________________________________________________I nie mam problemów z ogrzewanie bo temp łapie bardzo szybko tak po 5km i grzeje jak skór....yn tak samo klima też mrozi
ROBERT Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Wisko "zasprzęgla" się (ale nie całkiem sztywno) po osiągnięciu ~94oC. Wtedy jak dodasz gazu na postoju słychać z pod maski dźwięk jakbyś tam miał co najmniej VR6
ynterprajs Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 to sprawdz jeszcze czy temperatura spada do 9o stopni tylko jak jedziesz czy tez jezeli na postoju przytrzymaz na wyzszych obrotach bo jezeli jak pogazujesz i temperatura spadnie to moze byc pompa!no w gruncie rzeczy moze to byc wiskoza!no ale ja mysle ze przy 110 by zagotowało!
przemko201 Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 PODLANCZAM SIE DO TEMATU mam ten sam problem na postoju lapie mi temperatura ale przy wlaczonej klimie wentylator chyba sie nie zlacza nie sprawdzalem, wczoraj dopiero zobaczylem ten problem moze ktos powie jak sprawdzic wentylatory chlodnicy czy sie zlaczaja odpowiednio ? moze jakies sugestie
ROBERT Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Który wentylator ? elektryczny ? Jeżeli elektryczny to na 99.99 % szczotki się skończyły
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się