leewang Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Witam Mam obecnie założone standardowe zawieszenie w 1.9 TDI AVANT FWD. Chciałbym założyć zawiechę S-Line i teraz moje pytanie, bo zobaczyłem że obecnie mam założone springi WR9, czy jak założe 1BE z WR10 to auto siądzie -20mm ?? Pozdrawiam
bish - kopt Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 tak, WR to max nacisk a nie wysokość
leewang Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 tak, ale czytałem że niektórzy zakładali springi niby od s-line i auto nie siadało tyle ile trzeba i wszystko zależało od WR, dlatego pytam.
bish - kopt Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 ja ci moge tyle powiedzieć że porównywałem moje WR10 z WR9 i stały identycznie wysoko
leewang Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 bish - kopt a Ty masz zawieche S-line -20mm ?
bish - kopt Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 bish - kopt a Ty masz zawieche S-line -20mm ? ja mam H&R -35 a miałem WR 10 i mi siadło dokładnie 35mm - no ale to B5
leewang Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 No właśnie ale czy tak samo jest w B6? Bo jak mi siądzie -35 to już będzie za dużo...
bish - kopt Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 No właśnie ale czy tak samo jest w B6? Bo jak mi siądzie -35 to już będzie za dużo... jeśli nawet tyle to wcale nie jest dużo, na jakich felgach jezdzisz?
leewang Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2010 W lecie na 17tkach, a w zimie na 15tkach.[br]Dopisany: 31 Marzec 2010, 23:20_________________________________________________Koledzy prosze o ostateczną podpowiedź, bo chcę kupić te springi i do tego za jakiś czas dokupić amortyzatory, tylko boję się że auto nie siądzie te 20mm, z tego powodu że jest to WR10 a nie tak jak teraz mam WR9 http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_springi_1be_dokladka_przodkratki_relingi-t126083.0.html
Artur82 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 podepne sie pod temat jako laik : a wiec mam B6 tez AWX i pytanie brzmi czy aby opuscic auto o 2cm to wystarczy wymienic same sprezyny??
bish - kopt Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 podepne sie pod temat jako laik : a wiec mam B6 tez AWX i pytanie brzmi czy aby opuscic auto o 2cm to wystarczy wymienic same sprezyny?? wg mnie tak
Flyer Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 podepne sie pod temat jako laik : a wiec mam B6 tez AWX i pytanie brzmi czy aby opuscic auto o 2cm to wystarczy wymienic same sprezyny?? Nie, bo przy nizszych sprezynach seryjny amorek zwyczajnie padnie w krotkim czasie.
Artur82 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 ale jakis czas posmiga tak?? :gwizdanie:
elmo814 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 do - 30 powinno byc ok, przy spirngu 1be( -22) i zwykłym amorku, , jak znajde to podesle wątek
Artur82 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 no i czyli kupuje "nizsze" sprezynki i auto troszke nizej siadzie :gwizdanie: no i o to chodzilo
siemian Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 a własciwości jezdne masz w d_upie?
leewang Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 Panowie a jak się ma WR7 do WR9 ? Bo znalazłem kompletne zawieszenie tylko z WR7 sprężynami. Czy audi obniży się o 20mm ? Ewentualnie sprężyny z jakim minimalnym WR kupić żeby audi obniżyło się o 20mm przy standardowym zawieszeniu WR9? Bo w twardości to chyba nie ma zależności między WR 7 a 9?
siemian Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 jak masz wr9 to kup wr9. Przy wr7 może niżej siąść
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się