Jarol 3 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Czy ktoś może montował turbo z CAHA a 1,9 PD lub w 2,0 PD. Jaką wydajność ma to turbo?? Czy jest dużo lepsze, wydajniejsze od BRD. Z tego co wiem wirnik kompresora jest wyższy od BRD tzn BRD 15mm a CAHA 17mm. Średnica wirników jest taka sama. Jeszcze jedna różnica na korzyść CAHA to ilość łopatek w wirniku kompresora jest o 2 wieksza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_montaz_turbiny_03l145702e_do_silnika_20_tdi_16_v_pd-t126217.0.html W 1,9 jest trochę kiblowato z montażem, bo turbina nie pasuje do kolektora i bez przeróbek kolektora wisi na nim pochylona częścią gorącą w dół. Opisane są takie perypetie w tym wątku: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=221077 Co do wydajności to seryjnym sofcie od 2,0 CR 170 KM ustawiona jest na 1,55 bara. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 No to Jaro4444 czekam z ogromną ciekawością aż to wszystko zamontujesz i wystroisz Będzie chyba pierwszy test tej turbiny. Może się uda z 10 do 15 km zrobić wiecej niz na BRD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Jarol nie mam ambicji na większą moc. W moim życiu zmieni się trochę i w najbliższym czasie będę dużo jeździł długich tras, często z małym dzieckiem na pokładzie. Chcę mieć absolutnie bezawaryjne auto, również z rezewą wydajności turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Wydajnośc tej turbiny jest nieporównywalnie wieksza niż BRD. Wczoraj stroilismy AVF-a na serii colerze i lejących pompkach BA i wyszło 185PS i 380NM. Turbo wstaje jak dzikie: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t110459.135.html To juz po 3 hamowaniu jak był zgrzany. Na pompach AL i colerze 200PS jest realne. Obecne doładowanie to 1,65 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 czy ja wiem , czy jak wsciekle moje BRD ma przy 1800 obr. poand 310 Nm a tu ledwo 270 i wuglada po wykresie ja by mialo mega laga nic nic nic i nagle jebut..... , ale ja sie pewnie nie do konaca na tym znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 czy ja wiem , czy jak wsciekle moje BRD ma przy 1800 obr. poand 310 Nm a tu ledwo 270 i wuglada po wykresie ja by mialo mega laga nic nic nic i nagle jebut..... , ale ja sie pewnie nie do konaca na tym znam Pamiętaj że ty masz 2,0 16v a tu jest 1,9 więc turbo będzie troszke gorzej z dołu pompować. Po za tym BRD jest mniejsz. Ja mysle że wstaje bardzo ładnie. Ja uda się zrobić na tej turbinie z 210-215Km to będzie super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 czy ja wiem , czy jak wsciekle moje BRD ma przy 1800 obr. poand 310 Nm a tu ledwo 270 i wuglada po wykresie ja by mialo mega laga nic nic nic i nagle jebut..... , ale ja sie pewnie nie do konaca na tym znam Pamiętaj że ty masz 2,0 16v a tu jest 1,9 więc turbo będzie troszke gorzej z dołu pompować. Po za tym BRD jest mniejsz. Ja mysle że wstaje bardzo ładnie. Ja uda się zrobić na tej turbinie z 210-215Km to będzie super pewnie masz racje , to takie moje gdybanie , jak by dalo rady na niej takie moce wypluc to byla by to fajna alternatywa dla BT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 czy ja wiem , czy jak wsciekle moje BRD ma przy 1800 obr. poand 310 Nm a tu ledwo 270 i wuglada po wykresie ja by mialo mega laga nic nic nic i nagle jebut..... , ale ja sie pewnie nie do konaca na tym znam Pamiętaj że ty masz 2,0 16v a tu jest 1,9 więc turbo będzie troszke gorzej z dołu pompować. Po za tym BRD jest mniejsz. Ja mysle że wstaje bardzo ładnie. Ja uda się zrobić na tej turbinie z 210-215Km to będzie super pewnie masz racje , to takie moje gdybanie , jak by dalo rady na niej takie moce wypluc to byla by to fajna alternatywa dla BT. Turdzi napiałem że w aucie jewst problem z układem wtryskowym. Na turbo od BDR sprężarka wstawałaby od 2400 w tym aucie. W 2.0tdi 16v na tym turbo wynik 210ps jest realny jak najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Turdzi napiałem że w aucie jewst problem z układem wtryskowym. ups.... niedoczytalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 U mnie siedzi takie turbo na 1.9tdi AVF autko okazalo sie w miare zdrowe z realnym przebiegiem. tylko popmki troche kuleja ale to juz wiedzialem wczesciej , kreta trzeba zapodac niech sie czyszcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się