Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ALL] Naprawa cieknących zacisków - tył


oktawiusz5

Rekomendowane odpowiedzi

jest tego sporo na alledrogo, poszukaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie skorodowane powierzchnie postaraj sie przeszlifowac drobnym papierem

i w miare mozliwosci wypolerowac, dasz nowe uszczelnienia i wszystko powinno byc ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sobie radzicie z cieknącym płynem hamulcowym, po wykręceniu zacisku? ściskacie czymś przewód, czy jak? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej nie sciskac przewodu

trzeba poszukac zatyczek od nowych przewodow hamulcowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli znalazłem foto - jak tego nie robić:

podwozie.jpg

zaje....biscie :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie leciał płyn jak odkręcimy zacisk można wcisnąć pedał hamulca do podłogi i go zablokować (zaprzeć jakiś pręt o siedzenie czy jak komu wygodnie) i ucieknie tylko płyn z jednego naciśnięcia a potem już nie poleci.

A co do skorodowanego wałka z wieloklinem od ręcznego to ostatnio przerabiałem to u siebie, oszlifowałem całe te wżery szlifierką kontową, napawałem to i przetoczyłem, teraz szybciej całe auto zgnije niż ta warstwa napawana. Wyszło taniej niż wymiana zacisków ( 0 zł) tylko problemem może być napawanie i dostęp do tokarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, mam plan żeby ściągnąć zaciski i pomalować je proszkowo, pewnie będzie lepszy efekt ale czy to warte zachodu i co zrobić żeby płyn nie wyciekł ? bo jak będzie wciśnięty pedał to wszystich nie ściągnę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, mam plan żeby ściągnąć zaciski i pomalować je proszkowo, pewnie będzie lepszy efekt ale czy to warte zachodu i co zrobić żeby płyn nie wyciekł ? bo jak będzie wciśnięty pedał to wszystich nie ściągnę

płynu nie ruszaj, bo jak zapowietrzysz uklad to bedziesz :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

aby je pomalowac to musisz je najpierw kompletnie rozebrac, wypiaskowac i pomalowac

nastepnie poskladac i wiooooooo

jakie masz zaciski alu czy zeliwne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz poszukac sobie nieprzelotowych nakretek

jak masz zacisk zeliwny to nakretka powinna miec gwint M10X1

a jak alu M12X1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co myślisz o pomalowniu bez ściągania tak jak wyżej pisali ?

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

proszkowo ?

zapomnij

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a piaskowanie, czyszczenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyszczenie druciakiem i papierem ściernym tam gdzie da rade dojść z zewnątrz

psu w d....e taka robota

trzeba wszystko i tak rozkładac

ja bym sie nie zabierał do tego z druciakiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawaj do mnie :> :> :> :>

zrobie Ci to na zicher

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...