Miszasty Opublikowano 25 Czerwca 2007 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Witam, dzisiaj postawiłem Audi A4 do chipowania i pojawił się problem. Pokazał się olej w rurach prowadzacych do intercolera, zaślepiony EGR, wymieniony czujnik N75, nie ma ubytków oleju w silniku, prosze o poradę....
dark79 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 no ale w czy problem, ile tego oleju tam masz?? olej (w zasadzie jego ślad) zawsze bedzie w dolocie, zalezy ile go tam jest.
Miszasty Opublikowano 26 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2007 No jak wyciąnelismy mapsensor to był cały mokry, tak jakbyś włożył mapsensor do butli z olejem, lało się z niego...a i jeszcze jedno pytanko sstrasznie słabo nabijała turbina cisnienie tylko1,4 a powinna do 2,2 bo wielu godzinach poszukiwań okazało się że miałem odciętą wtyke przy czujniku N75...wie ktoś moze dlaczego...??? a i po założeniu nowych pinów i podpięciu czujnika autko zbiera się do 3biegu oki a 4 i 5 bieg tak jak przed usterką, czyli bardzowolno wchodzi na obroty 2 - 3 tyś.... jaka możebyć przyczyna????
krzys19600 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Oj bęziesz miał turbinkę do roboty,Śladowe ilości oleju zawsze będą ale takie jak opisujesz :thumbdown:Jak teraz tego nie zrobisz to turbo puśći ci olej tak że silnik mało ci z ramy nie wyskoczy.
Baltazar Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 no to chyba czeka Cie regeneracja turbo kolego ;/ miałem podobną dolegliwość w starej 80tce. koszt ok 900zł polecam firmę TURBO TEC z Jaworzna http://www.turbo-tec.pl/ ślesz kurierem a oni odsyłają... dają rok gwarancji ;]
dark79 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Opublikowano 27 Czerwca 2007 albo nowka albo dobra używka, regeneracja ostateczność, kolega do A3 AHU wyrwał dobrą uzywke za 600 zeta
Baltazar Opublikowano 27 Czerwca 2007 Opublikowano 27 Czerwca 2007 ja osobiście wolałem zregenerować niż używke kupic nie wiadomo ile taka pociagie znów jak ktoś wcześniej jeździł.. może nie mieć luzów ale jednak coś z nią moze być nie tak, a przy regeneracji zostawią body wymienią cały środek i jeszcze gwarancje dadzą używka 600zł mówisz... mnie regeneracja kosztowała 900...
Bermuś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 dołączam się do tematu... w okolicach intercolera pojawił się olej, gdy odkręciłem ten wąż to wyleciala z niego niewielka ilość, pare ml. gdy sprawdzilem go w środku było mokro. i pojawia się pytanie: czy tak powinno byc? czy to jest oznak zużycia turbiny? przebieg 193tys potwierdzony VAG.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się