Farszu 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 jak w temacie mam walniety tylny czujnik cofania jeden i zakupiłem drugi tylko czy da sie go zdemontować bez demontarzu zderzaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Przód czy tył?? a z resztą nie robi to różnicy bo i tak trzeba ściągać zderzak tzn. tylny na 100% a przedni jeżeli padniety czujnik jest jednym z tych środkowych to możliwe ze idzie go wyciągnąć bez demontazu zderzaka ale niech sie lepiej wypowiedzą jeszcze koledzy którzy mają B7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farszu 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 chodzi o tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 No to zderzak out Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
augustA4 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Nie wiem jak jest z wyciągnięciem całego czujnika, ale ja maiłem wepchnięty ok 3 mm czujnik do środka i po małej gimnastyce wyłożyłem rękę pomiędzy czujnik a belkę zderzaka tylnego. Nie ma dużo miejsca ale dało radę myślę że dało by sie wyciągnąć. Przed ta operacja myślałem również o odkręceniu listwy plastikowej pomiędzy zderzakiem a bagażnikiem. Patrzyłem na to i wiem że jak sie to zdemontuje to czujnik będzie widoczny. Pobawić się można i zobaczyć czy to wystarczy, bo demontować zderzak to juz troszkę więcej zabawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Nie wiem jak jest z wyciągnięciem całego czujnika, ale ja maiłem wepchnięty ok 3 mm czujnik do środka i po małej gimnastyce wyłożyłem rękę pomiędzy czujnik a belkę zderzaka tylnego. Nie ma dużo miejsca ale dało radę myślę że dało by sie wyciągnąć. Nie da się wyciągnąć czujnika bez demontazu zderzaka, mało miejsca a tak poza tym powiedz jak odepniesz kable od czujnika??? :gwizdanie: Przed ta operacja myślałem również o odkręceniu listwy plastikowej pomiędzy zderzakiem a bagażnikiem. Patrzyłem na to i wiem że jak sie to zdemontuje to czujnik będzie widoczny. Srebrna listwa jest tylko nakładką i pod nią jest plastik tak więc nie widać czujnika. :gwizdanie: No chyba, ze w B& jest inaczej niż w B6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
augustA4 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Nie da się wyciągnąć czujnika bez demontazu zderzaka, mało miejsca a tak poza tym powiedz jak odepniesz kable od czujnika??? kabel mozna zdemontowac po wyciągnięciu czujnika ze zderzaka. Srebrna listwa jest tylko nakładką i pod nią jest plastik tak więc nie widać czujnika. :gwizdanie: No chyba, ze w B& jest inaczej niż w B6 pod listwą jest jeszcze guma po odchyleniu której widać belkę zderzaka ( odginalem i oglądałem co jest w środku ) Wiec myślę że można tez ja zdemontować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Co do listwy to nie wiem bo w B6 nie ma takiej możliwości a co do odpięcia kabla po wyciągnięciu czujnika to takiej opcji nie ma bo kable sa przymocowane do zderzaka i nie ma tak długiego kabla zebyc mógł sobie tak na luzie to wszystko zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
augustA4 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Co do listwy to nie wiem bo w B6 nie ma takiej możliwości a co do odpięcia kabla po wyciągnięciu czujnika to takiej opcji nie ma bo kable sa przymocowane do zderzaka i nie ma tak długiego kabla zebyc mógł sobie tak na luzie to wszystko zrobić. nie widziałem jak są przymocowane kable wiśc nie odniosę sie do tego. Tak czy siak można pokąbinować troszkę zanim się zdemontuje cały zderzak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito 1 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 ja miałem albo nadal mam ten sam problem, raz działa, raz nie działa jeden czyjnik cofania. W moim przypadku niestety bez ściągnięcia całego zderzaka się nie obejdzie (walnięty środkowy ) jeśli umarł ci skrajny to dasz rade to zrobić bez ściągania zderzaka wystarczy wypiąć tą dostawkę plastikową i spokojnie wymienisz. i do kolego króry rzekomo rękę a raczej rączkę włożył między zderzak a belkę szacun stary albo ci ręka nie urosła ... :mysli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
augustA4 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 i do kolego króry rzekomo rękę a raczej rączkę włożył między zderzak a belkę szacun stary albo ci ręka nie urosła ... urosła troche gimnastyki i daje rade :> dodam że do najmniejszych nie należę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farszu 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 niestety mam do wymiany wewnetrzny czujnik a do demontarzu zderzaka boczki bagażnika trza tez sciagac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito 1 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 niestety mam do wymiany wewnetrzny czujnik a do demontarzu zderzaka boczki bagażnika trza tez sciagac chłopie cały bagażnik jest do demontarzu przejebane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farszu 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Do demontarzu wewnetrznych czujników cofania w b7 wystaczy zdjąc czarną listwe z tylnego zderzaka i czujniki mamy zdenontowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito 1 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Do demontarzu wewnetrznych szujników cofania w b7 wystaczy zdjąc czarną listwe z tylnego zderzaka i czujniki mamy zdenontowane to powiem ci ziomek jesteś wielki że wymieniłeś to bez ściągania zderzaka :notworthy: pewnie nie miałeś belki za zderzakiem i dlatego ci się to udało . :mysli: ogólnie gratuluje ja tam swojej małej łapki nie wsadziłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
augustA4 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Do demontarzu wewnetrznych szujników cofania w b7 wystaczy zdjąc czarną listwe z tylnego zderzaka i czujniki mamy zdenontowane Tak jak przypuszczłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farszu 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 belka jest do wewnetrznych czujników dostaniesz sie bez peoblemu pomimo belki czas ok 10minut ale do zewnetrznych trza mieć małą dłoń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakud29 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 panowie a jak sprawdzic ktory czujnik mi padl bo bylem u goscia z vagiem i nie widzi mi wcale systemu parkowania moze jest jakis domowy sposob jeszcze mam takie pytanie jest gdzies opis sciagania zderzaka tylnego i gdzie mozna kupic tanio takie czujniki bo ten mechanik wklada tylko orginaly a one sa bardzo drogie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mich65 1 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 U mnie w audi a4 B7 parktronic jest na lini K2 a nie K (czyli jest potrzebny VAG który obsługuje oby dwie linie K). Najlepiej na Allegro kupić i przemalowac pod swój kolor (koszt koło 70-100 zł za jeden). W Vagu wszystko widac który czujnik nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS 2 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Sprawdzic to mozesz tak bez VAG-a ze przekrecasz zaplon, bez startowania auta, wrzucasz wsteczny i idziesz do czujnikow i przykladasz ucho. Jezeli czujnik "cyka" to jest ok, a jezeli "nie cyka" to jest walniety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się