Frutek666 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Witam mam problem z rozruchem (już kiedyś o tym pisałem) mierzyłem kompresję, wyszło równo 24 atmosfery na wszystkich cylindrach, czy to jest mało? czy to może powodować ten problem? proszę o pomoc
pieckinn Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 z tego co wiem to 30 atmosfer to silnik jest jak nowy, jeżeli na wszystkich cylindrach jest 24 atm to jeździć,
dzygit Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 witam ale mierzyles na cieplym czy zimny motor jesli zimny to klaniaja sie pierscienie do wymiany tak to moze powodowac ale jeszcze sprawdz swiece zarowe
Frutek666 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2010 mierzyłem na zimnym, szukałem kilka razy ale nie znalazłem, może ktoś wie jaka jest minimalna wartość kompresji?
dzygit Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 minimalne to 28 maksymalne to w okolicach 36do 38 jak sobie mierzylem to serwisant powiedzial ze kicha ja miale 28 piescienie do wymiany napisz mi jaki przebieg masz na motorku[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2010, 21:49_________________________________________________jesli masz powyzej 200tys przelotu niestety ale musisz to zrobic
dzygit Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 no niestety ale muszisz troche roboty jest no koszta tez pozdrawiam
Frutek666 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2010 no to kicha, dzięki za pomoc
wiktorsam Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 jesli masz powyzej 200tys przelotu niestety ale musisz to zrobic Co Ty opowiadasz ! Powyżej 200 tyś pierścienie do wymiany ? Powyżej 500 tyś to może bym się zgodził, ale 200 tyś to jest żaden przebieg dla diesla. To że Tobie padły po "200 tyś" (a pewnie auto ma grubo ponad 300 tyś albo jeździłeś na mineralu) to nie znaczy że to jest norma. I nie zapomnij że kolega pyta w sprawie silnika 2.5 tdi a nie 1.9. Pomijam już też fakt że kompresję mierzymy na rozgrzanym silniku, a 24 atm moim zdaniem przy temperaturach takich jak teraz raczej nie powinny mocno przeszkadzać w rozruchu.
Frutek666 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2010 220 tys. km mam na liczniku a tak naprawdę to niewiadomo. pewne jest to, że pompę mam dobrą bo była na stole probierczym głowice mam zrobione na tip top, wtryski nie leją (ciśnienie otwarcia 220 atm), kąt wtrysku ok, komputer nie wykazał żadnych błędów a fura nie pali jak powinna. dlatego podejrzewam kompresję
SotoM Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 a skąd pewnośc ze manometr nie oszukuje. robiona była próba olejowa?? moze kwestia wymiany czujnika temp.podepnij vag'a i porównaj wskazania. lub tez go odepnij i obserwuj jak będzie palił. układ paliwowy szczelny?? lub sprawdzałeś kąt początku wtrysku... lub porawic soft na wieki
Frutek666 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2010 sprawdzałem dwoma manometrami i wskazania były jednakowe, czujniki mam już 3 (słownie: trzy) na wszystkich to samo, układ szczelny na 100% to było pierwsze co zrobiłem, Vag nie wykazał błędów, kąt wtrysków też ok. o co chodzi z "porawic soft na wieki"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się