Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFB] 24 atmosfery kompresji to mało?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z rozruchem (już kiedyś o tym pisałem) mierzyłem kompresję, wyszło równo 24 atmosfery na wszystkich cylindrach, czy to jest mało? czy to może powodować ten problem? proszę o pomoc

Opublikowano

z tego co wiem to 30 atmosfer to silnik jest jak nowy, jeżeli na wszystkich cylindrach jest 24 atm to jeździć,

Opublikowano

witam ale mierzyles na cieplym czy zimny motor jesli zimny to klaniaja sie pierscienie do wymiany tak to moze powodowac ale jeszcze sprawdz swiece zarowe

Opublikowano

minimalne to 28 maksymalne to w okolicach 36do 38 jak sobie mierzylem to serwisant powiedzial ze kicha ja miale 28 piescienie do wymiany napisz mi jaki przebieg masz na motorku[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2010, 21:49_________________________________________________jesli masz powyzej 200tys przelotu niestety ale musisz to zrobic :hi:

Opublikowano

jesli masz powyzej 200tys przelotu niestety ale musisz to zrobic :hi:

Co Ty opowiadasz !

Powyżej 200 tyś pierścienie do wymiany ? Powyżej 500 tyś to może bym się zgodził, ale 200 tyś to jest żaden przebieg dla diesla.

To że Tobie padły po "200 tyś" (a pewnie auto ma grubo ponad 300 tyś albo jeździłeś na mineralu) to nie znaczy że to jest norma.

I nie zapomnij że kolega pyta w sprawie silnika 2.5 tdi a nie 1.9.

Pomijam już też fakt że kompresję mierzymy na rozgrzanym silniku, a 24 atm moim zdaniem przy temperaturach takich jak teraz raczej nie powinny mocno przeszkadzać w rozruchu.

Opublikowano

220 tys. km mam na liczniku a tak naprawdę to niewiadomo. pewne jest to, że pompę mam dobrą bo była na stole probierczym głowice mam zrobione na tip top, wtryski nie leją (ciśnienie otwarcia 220 atm), kąt wtrysku ok, komputer nie wykazał żadnych błędów a fura nie pali jak powinna. dlatego podejrzewam kompresję

Opublikowano

a skąd pewnośc ze manometr nie oszukuje. robiona była próba olejowa??

moze kwestia wymiany czujnika temp.podepnij vag'a i porównaj wskazania. lub tez go odepnij i obserwuj jak będzie palił. układ paliwowy szczelny?? lub sprawdzałeś kąt początku wtrysku...

lub porawic soft na wieki

Opublikowano

sprawdzałem dwoma manometrami i wskazania były jednakowe, czujniki mam już 3 (słownie: trzy) na wszystkich to samo, układ szczelny na 100% to było pierwsze co zrobiłem, Vag nie wykazał błędów, kąt wtrysków też ok. o co chodzi z "porawic soft na wieki"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...