Jarol Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Hamowałem też auto na innych biega i na 6 przy 1500obr silnik miał 220Nm a przy 1600obr - 250Nm to tyle co max moment AVB w serii. Szkoda że nie mam tego wykresu to bym pokazał
MAGIC87 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Jarol patrze na Twoj wykres i moja nawet delikatniej lepiej wstaje:wink: przy 1600 masz z 220 Nm , u mnie z 250 tyle ze moje Km i Niutki dalej sie obraziły:decayed:
Jarol Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Ten wykres był jeszcze na seryjnym wydechu tylko z DP. Teraz wydech jest w całości przerobiony i też jest troszke lepiej Napisz jak jest u ciebie na 5, 6 biegu od jakich obrotów czuć że auto zaczyna przyśpieszać??
MAGIC87 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Ten wykres był jeszcze na seryjnym wydechu tylko z DP. Teraz wydech jest w całości przerobiony i też jest troszke lepiej Napisz jak jest u ciebie na 5, 6 biegu od jakich obrotów czuć że auto zaczyna przyśpieszać?? jak tylko dołoze 6 bieg to powiem:wink: AWX mam wydeszek duzo daje, nie ma co blokowac
deex Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 to wychodziły AWX-y ze skrzynia 5 biegowa ? wow
P-U-M-A Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 to wychodziły AWX-y ze skrzynia 5 biegowa ? wow Z tego co mi wiadomo to awx miały 5 biegó a avf miały 6 biegów
Pan Waldek Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Kolega Jarol ma w swoim AWX-ie słynną skrzynie HCK z silnika BRD - z dłuuugą szóstką. Wiem bo u mnie tez taka będzie niebawem
lachim20 Opublikowano 19 Maja 2021 Opublikowano 19 Maja 2021 WItam, Panowie chce przełożyć turbo z BRD ale po zakupie zauważyłem otwór w żeliwie który w turbo BLB nie było. Czym go zaślepić?
K4rol81 Opublikowano 19 Maja 2021 Opublikowano 19 Maja 2021 47 minut temu, lachim20 napisał: WItam, Panowie chce przełożyć turbo z BRD ale po zakupie zauważyłem otwór w żeliwie który w turbo BLB nie było. Czym go zaślepić? Nie zakładaj z BRD, lag jaki ma to turbo cię będzie tylko wkur... , a otwór w żeliwie jest od czujnika egt , musisz go zakorkować lub taki czujnik założyć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się