Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów, kilka przyczyn niesprawności doładowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zobaczyłem loga i już wiadomo co nie gra, twój opis jest psu na budę, tylko log może powiedzieć co jest źle, kolektor nie załatwi problemu ale profilaktycznie można wyczyścić, dobrze zaznaczyłeś kolektor ssący na jpg

zrób loga 011d ze zdjętym wężykiem z gruszki

czy kiedyś skracałeś sztangę gruszki?

Opublikowano

Witam gruszki nigdy nie skracałem, przy rozkręcaniu też nie ruszałem magicznej śrubki. Dzisiaj podmieniłem czujnik n75 z n18 i wyglądało to tak:

http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_38342.html

Podczas ściągania wężyków z czujnika n75 być może, podkreślam być może przerwałem jakiś wężyk ale daje na to 1%. 99% że jest ok, ale jutro z powrotem założę czujniki jak były oryginalnie i zobaczę czy logi wyjdą tak samo jak poprzednie na oryginalnym czujniku.

Opublikowano

zrób loga 011d ze zdjętym wężykiem z gruszki

Opublikowano

ok, jutro zrobię na dwóch różnych czujnikach.

A na razie wszystkim dobranoc.[br]Dopisany: 12 Marzec 2011, 00:06_________________________________________________Witam, sorry za takie opóźnienie ale próba naprawy a4 nadal trwa. Poniżej komplet logów.

Basic Settings:

000 http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_47089.html

003 http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_47087.html

004 http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_47088.html

Dynamiczne:

000-001-003 http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_47093.html

004-008-010 http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_47091.html

011 z założonym wężykiem http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_47090.html

011 ze ściągniętym wężykiem http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_47092.html

Statyczne:

000-001-003 http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_47094.html

004-007-013 http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_47095.html

014-018-023 http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_47096.html

Z góry dzięki za jakieś sugestie.

Pozdrawiam.[br]Dopisany: 29 Maj 2011, 21:50_________________________________________________P.S.

Przypominam, że turbina była czyszczona w marcu.

Opublikowano

patrząc na termostat i kąt wtrysku... z takim podejściem jestem pewny że problem przeładowywania sam się rozwiąże.. wymianą turbiny

odkręć gruszkę od wspornika(dwie śrubki pod gruszką) oraz zdejmij zawleczkę z bolca i wyjmij całkiem gruszkę ze sztangą, zablokuj bolec wychodzący z turbo by był dociskany do dołu i zrób loga 011 dynamicznego, to najprostszy sposób określenia czy przeładowanie jest z winy turbo czy z winy gruszki i sztangi

Opublikowano

I tak skonczy sie czyszczeniem turbiny... im dluzej z tym jezdzisz tym bardziej skracasz jej zywotnosc...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...