ciahciah Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 zobaczyłem loga i już wiadomo co nie gra, twój opis jest psu na budę, tylko log może powiedzieć co jest źle, kolektor nie załatwi problemu ale profilaktycznie można wyczyścić, dobrze zaznaczyłeś kolektor ssący na jpg zrób loga 011d ze zdjętym wężykiem z gruszki czy kiedyś skracałeś sztangę gruszki?
TimekPK Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 Witam gruszki nigdy nie skracałem, przy rozkręcaniu też nie ruszałem magicznej śrubki. Dzisiaj podmieniłem czujnik n75 z n18 i wyglądało to tak: http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_38342.html Podczas ściągania wężyków z czujnika n75 być może, podkreślam być może przerwałem jakiś wężyk ale daje na to 1%. 99% że jest ok, ale jutro z powrotem założę czujniki jak były oryginalnie i zobaczę czy logi wyjdą tak samo jak poprzednie na oryginalnym czujniku.
ciahciah Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 zrób loga 011d ze zdjętym wężykiem z gruszki
TimekPK Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Opublikowano 29 Maja 2011 ok, jutro zrobię na dwóch różnych czujnikach. A na razie wszystkim dobranoc.[br]Dopisany: 12 Marzec 2011, 00:06_________________________________________________Witam, sorry za takie opóźnienie ale próba naprawy a4 nadal trwa. Poniżej komplet logów. Basic Settings: 000 http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_47089.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_47087.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_47088.html Dynamiczne: 000-001-003 http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_47093.html 004-008-010 http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_47091.html 011 z założonym wężykiem http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_47090.html 011 ze ściągniętym wężykiem http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_47092.html Statyczne: 000-001-003 http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_47094.html 004-007-013 http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_47095.html 014-018-023 http://vaglog.rtnet.pl/timekpk_47096.html Z góry dzięki za jakieś sugestie. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 29 Maj 2011, 21:50_________________________________________________P.S. Przypominam, że turbina była czyszczona w marcu.
ciahciah Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 patrząc na termostat i kąt wtrysku... z takim podejściem jestem pewny że problem przeładowywania sam się rozwiąże.. wymianą turbiny odkręć gruszkę od wspornika(dwie śrubki pod gruszką) oraz zdejmij zawleczkę z bolca i wyjmij całkiem gruszkę ze sztangą, zablokuj bolec wychodzący z turbo by był dociskany do dołu i zrób loga 011 dynamicznego, to najprostszy sposób określenia czy przeładowanie jest z winy turbo czy z winy gruszki i sztangi
przemik Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 I tak skonczy sie czyszczeniem turbiny... im dluzej z tym jezdzisz tym bardziej skracasz jej zywotnosc...
TimekPK Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Opublikowano 31 Maja 2011 a czy zawór n75 od awx nada się do afn na podmiankę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się