f16mysliwiec 1 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Potrzebuje : Schemat elektryczny spryskiwaczy szyby przedniej B5 ;???? Ponieważ założyłem kiedyś fis i wypościłem kabelek (poziom płynu) do komory silnika z myślą o podłączeniu. Trafiła mi się teraz pompka z czujnikiem z wtyczka okrągła 3 kabelki. i chciałem sobie podmienić myśląc ze stara ma 2 kabelki , a okazało się ze tez ma 3 kabelki. Pompki wyglądają podobnie tylko ta nowa ma obok taki słupek(pływak z czujnikiem). I teraz potrzebuje gdzie leci cala ta instalacja od silniczka żeby się podłączyć w ten trzeci kabelek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelk86 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Witam Przerabiałem ten temat u siebie. Jak dobrze pamiętam ten kabel leci do kostek w słupku kierowcy, ale nie pamiętam która kostka musiałbym zerknąć. Wystarczy tylko pociągnąć kabel do licznika i wszystko ładnie chodzi :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Potrzebuje : Schemat elektryczny spryskiwaczy szyby przedniej B5 ;???? Ponieważ założyłem kiedyś fis i wypościłem kabelek (poziom płynu) do komory silnika z myślą o podłączeniu. Trafiła mi się teraz pompka z czujnikiem z wtyczka okrągła 3 kabelki. i chciałem sobie podmienić myśląc ze stara ma 2 kabelki , a okazało się ze tez ma 3 kabelki. Pompki wyglądają podobnie tylko ta nowa ma obok taki słupek(pływak z czujnikiem). I teraz potrzebuje gdzie leci cala ta instalacja od silniczka żeby się podłączyć w ten trzeci kabelek Biblia twierdzi, że od modelu 1998 jest to pin 9 w czerwonej kostce (20-stykowej), natomiast do 1997 roku jest mały miszmasz... niby pin 20 w niebieskiej kostce oraz pin 9 w czarnej (20-stykowej) służą do informowania o poziomie płynu chłodniczego... ale wydaje mi się, że jest jakiś mały błąd i to jednak będzie pin 9 w czarnej (20-stykowej) kostce licznika. Najlepiej sprawdź czy masz coś pod ten pin podłączone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f16mysliwiec 1 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Witam Przerabiałem ten temat u siebie. Jak dobrze pamiętam ten kabel leci do kostek w słupku kierowcy, ale nie pamiętam która kostka musiałbym zerknąć. Wystarczy tylko pociągnąć kabel do licznika i wszystko ładnie chodzi :> Możesz sprawdzić gdzie dokładnie jest ???[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 15:22_________________________________________________Czy ktos moze sprawdzic gdzie te przewodzik leci dalej od pompki ??? albo powiedziec gdzie i jak mozna srawdzic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelk86 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 spokojnie jutro Ci sprawdzę _________________________________________________ więc tak jak mówiłem ten kabel idzie do słupka po stronie kierowcy, a dokładnie żółta kostka (6- pinowa) pin 6. Wystarczy z tamtego miejsca poprowadzic kabel do licznika i powinno chodzic Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f16mysliwiec 1 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 A która żółta ??? przykładowa fotka kostek możesz wskazać która to ?? ps. kabelek do czujnika temp. oleju też już był hehehe wszystko przygotowane pod fisa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelk86 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 najlepiej sprawdź sobie miernikiem czy to ten przewód u mnie był to brązowo-czerwony przewód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlopwl 0 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Panowie ma ktoś może numer tej pompki z czujnikiem? bo też takowom chciałbym założyć. Czy ona pasuje plug&play? Gdyby miał ktoś jej fotkę to byłbym wdzięczny za wrzucenie jej, bo nigdzie takiej nie moge znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid0 0 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Panowie ma ktoś może numer tej pompki z czujnikiem? bo też takowom chciałbym założyć. Czy ona pasuje plug&play? Gdyby miał ktoś jej fotkę to byłbym wdzięczny za wrzucenie jej, bo nigdzie takiej nie moge znaleźć musisz dziure zrobic na ten słupek do badania poziomu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlopwl 0 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Panowie ma ktoś może numer tej pompki z czujnikiem? bo też takowom chciałbym założyć. Czy ona pasuje plug&play? Gdyby miał ktoś jej fotkę to byłbym wdzięczny za wrzucenie jej, bo nigdzie takiej nie moge znaleźć musisz dziure zrobic na ten słupek do badania poziomu :/ Aha, to by się dało zrobić, potem jakimś klejem i powinno sie trzymać. Ale jak znaleźć tą pompke? Jaki ma numer albo jej fotka żebym wiedział jak to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid0 0 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 http://allegro.pl/pompka-spryskiwacza-audi-80-100-a4-a6-a8-coupe-i1303852997.html ja zrobiłem dziure i dałem tylko sylikon ale dosc mocno to spasowałem ze nawet bez sylikonu nie powinno cieknąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlopwl 0 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Dzięki bardzo kolego, a jeszcze powiedz mi rozumiem że całość tego plastiku obok samej pompki ma być zanurzona w płynie? czyli w sumie tą dziurę trzeba dośc dużą zrobić? A tak przy okazji, od jakiej ilości płynu się zapala kontrolka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f16mysliwiec 1 Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 dziurke trzeba zrobic tylko na ten kruciec na boku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlopwl 0 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Hmm, ale on jest dość wysoko, to nie łapię jak on działa? Ktoś wytłumaczy? bo jesli miałoby świecić kontrolkę już wtedy jak nie będzie ten króciec w płynie, to chyba dużo by było płynu jeszcze a kontrolka by sie już świeciła. Dobrze myslę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter1114 0 Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 może się przyda http://www.przeklej.pl/plik/instal-ele-audi-a4-1998-j-ang-pdf-00234d01n03p Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f16mysliwiec 1 Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Hmm, ale on jest dość wysoko, to nie łapię jak on działa? Ktoś wytłumaczy? bo jesli miałoby świecić kontrolkę już wtedy jak nie będzie ten króciec w płynie, to chyba dużo by było płynu jeszcze a kontrolka by sie już świeciła. Dobrze myslę? Ja na początku wsadziłem pompkę tak że nie robiłem dziury tylko króciec był na zewnątrz, i jak lałem płyn to jak zalałem wyżej niż wysokość króćca to płyn przez niego się wylewał, wiec trzeba go wsadzić do środka banki i tak zrobiłem i wszystko działa, poza tym płynu musi być naprawdę malutko żeby się komunikat wyświetlił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlopwl 0 Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 No oki, czyli w jakiś sposób też od dołu sie przelewa, to dobra wiadomość Dziś kupuję pompkę, jak tlyko dojdzie to montaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się