Pawel_M 3 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Witam, od miesiąca mam dylemat jakie sprężyny założyć do swojego Quattro. Chcę założyć jak najniższe i z tego co się dowiadywałem to na dzień dzisiejszy najbardziej obniżone springi robi Supersport 55/40. Siedząc na forum przeglądałem wątki na temat aut klubowiczów i prawdę mówiąc zgłupiałem U jednego na fotkach sprężyny o obniżeniu 40 na przodzie to praktycznie zerowy prześwit między nadkolem a błotnikiem a u innego prześwit przy takim samym obniżeniu na 3-4 palce siedząc na necie znalazłem na forum golfa człowieka który opisał swoje audi a4 na sprężynach które chciałem zakupić czyli supersporcie 55/40 i ku mojemu zaskoczeniu to auto stoi wyżej jak niejedno audi ze sprężynami -40. Podawane przez producentów obniżenia są podawane w przybliżeniu i czasami z rzeczywistością nie mają nic wspólnego. Może ktoś ma jakieś doświadczenie na temat sprężyn które siadają bardziej niż podaje producent ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 nie spiesz sie dozbieraj kaski i kup gwinta.Bedziesz regulował sobie wysokośc auto do twoich upodobań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M 3 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Gwinta zakładać nie będę bo najtańszy gwint do quattro to coś koło 1500zł więc wolę założyć jakieś sprężyny biorąc pod uwagę że mam nówki amorki o skróconym skoku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RogalA4 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 podłącze się do tematu kolegi, chcę w najbliższej przyszłości wymienić zawieszenie przód i tył i chciałbym obniżyć auto, ale max 20-30mm (nie chcę o wszystko zachaczać) czy macie koledzy coś godnego polecenia? Bo na allegro poza gwintem to do quattro nie mogę nic znaleźć :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M 3 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Załóż sobie fabrycznie obniżone zawieszenie 1BE ( obniża mniej więcej tyle ile chcesz ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RogalA4 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 ok dzięki, a wahacze też trzeba pod taki zawias wymieniać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M 3 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Od bidy możesz założyć same sprężyny ale najlepiej jak byś założył sprężyny łącznie z amortyzatorami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RogalA4 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 ok, dzięki. Znasz albo ktokolwiek zna w ogóle miejsce gdzie mógłbym kupić to zawieszenie ze sprężynami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 ok, dzięki. Znasz albo ktokolwiek zna w ogóle miejsce gdzie mógłbym kupić to zawieszenie ze sprężynami ? kupując jako nowe doznasz szoku, musisz szukać po anglikach, bo na alegro to długo bedziesz szukał, do Q znaleśc zawieche to porażka :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soviet 1 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 faktycznie ze sprężynami jest porażka ja u siebie miałem 1BA więc prawie jak allroad założyłem 1BE i było trochę za wysoko wiec kupiłem sprężyny Ta technix -40 - 40 i auto w efekcie końcowym auto siadło coś ok 55mm jest dość sztywno ale mały prześwit między oponą a nadkolem i tak został, na chwile obecną żałuje że niekupiłem gwintu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M 3 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Soviet a możesz podesłać fotki jak auto się prezentuje ?? Ja do Quattro szukałem 60/40 ale nie znalazłem i zamówiłem najniższe jakie są dostępne Supersport 55/40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soviet 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Niema problemu akurat auto umyte to mogę fotki zrobić, wieczorem lub jutro raną będę[br]Dopisany: 18 Kwiecień 2010, 13:11_________________________________________________ Tak to wygląda u mnie, obniżenie niby -40/-40, ale opadło o 55 oczywiście w serii miałem 1BA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M 3 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Jak na 40/40 to ładnie auto usiadło Teraz zaczynam się zastanawiać czy będzie różnica w efekcie końcowym jeżeli założę tą samą sprężynę na amorek z 1BA i 1BE ?? Jak sama nazwa wskazuje amortyzator ma za zadanie amortyzować i teoretycznie nie ma nic do wysokości. Wiem że amortyzatory 1BE mają skrócony skok tłoczyska ale czy podstawa sprężyny (talerzyk) w amortyzatorach 1BA i 1BE jest na tej samej wysokości czy też jest osadzona trochę niżej ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soviet 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Może i ładnie usiadło ale i tak wolałbym gwint, u siebie mam założone żółte bilstein b6 i nie odczuwam żadnych negatywów, rozbierałem oba warianty zawieszenia i niedostrzegłem żadnych różnic w talerzykach, zakładaj sprężyny tak jak jest i będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HarryH 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 ładnie usiadło, ale weź pod uwagę że kolega ma v6 i cięższy silnik do naszych AEB najlepiej gwint jest o wiele praktyczniejszy, latem sobie opuszczasz pod alumy a na zimę w górę na zaspy ;D ja mam springi -40 i -40 i tez szukam gwintu bo amorki dogorewają ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M 3 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Soviet ma V6 ale i sprężyny na pewno zamawiał pod cięższy motor. Katalogi rozgraniczają na silniki 4-cylindrowe i 6-cylindrowe. Jak bym znalazł gwint do Quattro w cenie co do FWD to bym się nie zastanawiał a tak to trzeba wydać około 1700zł za najtańszy zestaw na rynku do Quattro:confused4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 http://www.allegro.pl/item998801418_sprezyny_a4_b5_avant_1997_quattro_obnizane_30c.html tu wygląda zawias na 1BE A najtańszy nowy gwint to koszt +/- 1400zł http://www.allegro.pl/item999380619_audi_a4_quattro_1994_2001_zawieszenie_gwintowane.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HarryH 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 nie niestety "jest quattro jest zabawa" (i koszta) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M 3 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 To już nie jest źle 1400zł można przeboleć :> ciekawe jak z jakością.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HarryH 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 podobno dają radę, jest 2 lata gwarancji jakby co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się