adam.a4 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Witam Troszkę poczytałem ale niestety nie mogę nadal sobie poradzić z mały problemem. Dokładnie chodzi i czujnik Halla. Od paru dni autko nie chce mi odpalić. Dopiero po odpięciu klem i założeniu na nowo odpala. Ale za drugim razem już nie. I znowu muszę zresetować komputer aby ruszyć. Podłączyłem pod Vaga,jedyny błąd i cały czas wywala mi „ 515 Czujnik Halla -G 40 przerwa lub zwarcie do plusa”, czy na włączonym, czy na wyłączonym silniku to samo. Nie ukrywam, że przy okazji falują mi obroty na zimnym silniku. Jak już złapie temperaturę to nie. I od tamtej pory, jak nie chce odpalić, strasznie muli i troszkę więcej pali I tu powstaje moje pytanie: czy ten czujnik może mieć wpływ na to wszystko, czy przy okazji padło coś jeszcze i za co się mam zabrać? Z góry dziękuje za jaką kolwiek pomoc. Pozdrawiam
cobradd Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 czujnik Halla to napewno przyczyna problemów z odpalaniem
Dev Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 pozostaje tylko wymiana za kilka dni juz wcale nie odpali
v1ck Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 widze ze problem z czujnikiem halla w 1.6 to dosc powszechny problem przerabialem to samo, u mnie byl umieszczony na apracie zaplonu, ktory przy okazji tez wymienilem. po calym zabiegu jak reka odjal, ustalo falowanie i autko lepiej reagowalo na gaz w aso skodzie za robote wzieli 100zl a za aparat z czujnikiem dalem 150zl przy okazji warto wymienic takie rzeczy jak kopulka i palec rozdzielacza po tylu latach napewno maja dosc.
Rytel Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 u mnie na vagu tylko pokazuje jeden błąd: 17735 - Kontrola spalania stukowego cylindra 3: przekroczona granica regulacji P1327 - 35-10 - - - Sporadyczny 17736 - Kontrola spalania stukowego cylindra 4: przekroczona granica regulacji P1328 - 35-10 - - - Sporadyczny 17734 - Kontrola spalania stukowego cylindra 2: przekroczona granica regulacji P1326 - 35-10 - - - Sporadyczny 17733 - Kontrola spalania stukowego cylindra 1: przekroczona granica regulacji P1325 - 35-10 - - - Sporadyczny autko jest zamulone i lekko przerywa przy wiekszych obrotach, po odpieciu aku na 5-10min i usunieciu błedów wszystko wraca do normy na jakiś czas
adam.a4 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Dzięki wielkie Nie pozostaje mi nic innego jak kupić aparacik z czujnikiem i do roboty.
sołtys85 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 widze ze problem z czujnikiem halla w 1.6 to dosc powszechny problem przerabialem to samo, u mnie byl umieszczony na apracie zaplonu, ktory przy okazji tez wymienilem. po calym zabiegu jak reka odjal, ustalo falowanie i autko lepiej reagowalo na gaz w aso skodzie za robote wzieli 100zl a za aparat z czujnikiem dalem 150zl przy okazji warto wymienic takie rzeczy jak kopulka i palec rozdzielacza po tylu latach napewno maja dosc. A A4 1,6 ma aparat zapłonowy???
v1ck Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 adp napewno, mam taki nawet jeden tylko nie wiem czy sprawny
sołtys85 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 adp napewno, mam taki nawet jeden tylko nie wiem czy sprawny To mnie zdziwiłeś bo myślałem, że wszystkie samochody wyprodukowane po 95 mają już moduły zapłonowe. Nawet poldek miał ale to już chyba po 97 :gwizdanie: - polak potrafi
v1ck Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 http://allegro.pl/item985024262_aparat_zaplonowy_audi_a4_1_8_96r.html wydaje mi sie ze taki sam jest w ADP 1.6
bartek1605 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 jak dobrze pamiętam w ADP był SIMENS i BOSCH a różnią się średnicą osadzenia w bloku
adam.a4 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Dopiero mam czas aby wreszcie popracować przy swojej niuni. Tylko mam małe pytanie, czy przypadkiem nie wiecie jak odkręcić aparat zapłonowy? Z góry jest kiepski dostęp do dostania się do niego, do śruby która go trzyma? Od czego zacząć? Z góry dzięki
ROBERT Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 jak dobrze pamiętam w ADP był SIMENS i BOSCH a różnią się średnicą osadzenia w bloku SAGEM i BOSCH ... Aparat zapłonowy jest tylko w silniku 1.6 [ADP] w pozostałych jest już moduł
adam.a4 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Podbijam temat gdyż zależy mi na czasie. I jeszcze raz pytam : jak wyjąć aparat zapłonowy, a dokładnie jak odkręcić tą śrubę co go trzyma?
bartek1605 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 odchylić zbiorniczek wyrównawczy zdjąć kopułkę rozdzielacza klucz oczkowy i trochę gimnastyki
adam.a4 Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Opublikowano 8 Maja 2010 Witam Czujnik Halla wymieniony. Nie było to nawet takie trudne. Zajęło mi to dosłownie z dwie godzi. Po tym zabiegu odpalam silnik, wszystko pięknie ładnie, równa praca, obroty nie szaleją. Ale niestety nadal mam problem z ponownym odpaleniem . Podłączyłem pod vaga i żadnych błędów, wszystko OK. To w czy może być jeszcze problem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się